Dit wordt geen populaire post.
zondag 29 december 2013 om 02:18
Lieve mensen,
Ik doe hier weinig en ben dus zeker geen forum dino. Maar ik wil graag met iedereen hier een heleboel liefde, ontspanning en wat wijsheid delen. Opdat we allemaal een mooier, begripvoller, liefdevoller en blijer 2014 in gaan alvast.
Wat wens jij je medemensen? Ik vooral een beetje meer peace love and understanding. Naast een flinke dosis gezond verstand.
Welterusten.
Ik doe hier weinig en ben dus zeker geen forum dino. Maar ik wil graag met iedereen hier een heleboel liefde, ontspanning en wat wijsheid delen. Opdat we allemaal een mooier, begripvoller, liefdevoller en blijer 2014 in gaan alvast.
Wat wens jij je medemensen? Ik vooral een beetje meer peace love and understanding. Naast een flinke dosis gezond verstand.
Welterusten.
zondag 29 december 2013 om 02:24
Waarom niet populair?
Ben het volkomen met je eens namelijk. Zowel op het forum als IRL oordelen we veel te snel en vanuit ons eigen referentiekader.
Ik maak me hier ook aan schuldig. Dus zal je woorden meenemen. Happy new year!
Ben het volkomen met je eens namelijk. Zowel op het forum als IRL oordelen we veel te snel en vanuit ons eigen referentiekader.
Ik maak me hier ook aan schuldig. Dus zal je woorden meenemen. Happy new year!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 29 december 2013 om 02:43
:p was met opzet. En lang leve de post van rvie en mila.
Moet toch een beetje aandacht trekken voor een saaie boodschap. Met goed nieuws waren veel media(programma's) nooit groot geworden.
Enneh... Ik lig in mijn villa woning onder de kerstboom met me vriend te faken terwijl ik zwanger ven van me ex ze zwager. Delen zullen we tog? :p
Welterusten mensen in nood, mensen met hartverwarmende reacties, mensen met engelengeduld, met liefde en relativeringsvermogen. Hoe je het ook uit. Met handschoenen of haar op de tanden, zolang het uit het hart komt, hoera! Sorry moet nu weer ff kijken of hoe ik die erectieproblemen bij een te grote/kleine piemel van me ex/zwager onder de kerstboom van me schoonmoeder met of zonde pillen voor mij of de ander kan oplossen.
2014. Net een beetje hartelijker. Hoop ik.
Moet toch een beetje aandacht trekken voor een saaie boodschap. Met goed nieuws waren veel media(programma's) nooit groot geworden.
Enneh... Ik lig in mijn villa woning onder de kerstboom met me vriend te faken terwijl ik zwanger ven van me ex ze zwager. Delen zullen we tog? :p
Welterusten mensen in nood, mensen met hartverwarmende reacties, mensen met engelengeduld, met liefde en relativeringsvermogen. Hoe je het ook uit. Met handschoenen of haar op de tanden, zolang het uit het hart komt, hoera! Sorry moet nu weer ff kijken of hoe ik die erectieproblemen bij een te grote/kleine piemel van me ex/zwager onder de kerstboom van me schoonmoeder met of zonde pillen voor mij of de ander kan oplossen.
2014. Net een beetje hartelijker. Hoop ik.
zondag 29 december 2013 om 02:55
quote:aarinda schreef op 29 december 2013 @ 02:43:
2014. Net een beetje hartelijker. Hoop ik.Verder alles goed?
2014. Net een beetje hartelijker. Hoop ik.Verder alles goed?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 29 december 2013 om 10:20
Wat ik mensen toewens? Ik kan alleen maar zeggen wat ik ze níet toewens. Ik wens niemand vreselijke lichamelijke pijnen toe, met uitzondering misschien van een paar mensen (die ik niet persoonlijk ken overigens), maar dan weet ik ook niet of ik dat echt meen of dat het een vorm van machteloosheid is.
zondag 29 december 2013 om 10:35
2013 was een jaar met ups en downs. Net als 2012 eigenlijk. Maar dit jaar heb ik vele lessen geleerd en die ervaring kan ik allemaal weer meenemen naar het nieuwe jaar. Merk dat ik eindelijk mezelf een beetje leer kennen en mezelf kan zijn. Ga me ook niet meer bezig houden of druk maken om onbenullige dingen of om mensen die er niet toe doen.
Ik wens iedereen voor 2014 een mooi jaar toe met veel liefde en gezondheid. En laat je niet gek maken mocht je tegenslagen krijgen want ook 2014 gaat weer voorbij
Ik wens iedereen voor 2014 een mooi jaar toe met veel liefde en gezondheid. En laat je niet gek maken mocht je tegenslagen krijgen want ook 2014 gaat weer voorbij
.
zondag 29 december 2013 om 10:48
zondag 29 december 2013 om 11:01