drie getatoueerde puntjes op hand

24-11-2009 20:40 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie jij ze ook weleens, vooral bij mannen, drie getatoueerde puntjes op een hand, in de vorm van een driehoek onder de wijsvinger, iets boven de duim? Wie weet wat dat betekent? ik heb er namelijk precies drie moedervlekken zitten, op dezelfde plek en in dezelfde vorm. Niet dat ik nu bijgelovig ben dat dat om een reden is maar was ineens nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Soleil_ schreef op 24 november 2009 @ 20:52:

[...]





Ik heb altijd gehoord dat dat betekent dat je een moord hebt gepleegd. Een traan per slachtoffer.je zou maar seriemoordernaar zijn .. ben je gelijk een huilebalk !
Alle reacties Link kopieren
Redenen om een tatoeage aan te brengen

Tatoeage uit het concentratiekamp Auschwitz



Iemand kan verschillende redenen hebben om een tatoeage te laten zetten:



* esthetisch: de tatoeage wordt als een sieraad voor het lichaam beschouwd.

* status: de omgeving van de drager (en de drager zelf) ontleent een bepaalde waarde aan de tatoeage, zoals bij de Nieuw-Zeelandse Maori de Tā moko.

* identificatie: de drager hoopt aan de hand van zijn tatoeage te worden herkend, na bijvoorbeeld verdrinking. Dit was de gebruikelijke reden voor zeelui. Tijdens de Tweede Wereldoorlog kregen de meeste gevangenen in de concentratiekampen een identificatienummer op hun arm getatoeëerd, en de overlevenden droegen dat als ereteken. Bij leden van de SS, het elitekorps van nazi-Duitsland, werd hun bloedgroep onder hun oksel getatoeëerd.

* medisch: de drager hoopt gevrijwaard te blijven van bepaalde ziekten door het dragen van een tatoeage. Zo had Ötzi tatoeages op gewrichten, reden waarom men vermoedt dat hij aan artrose leed.

* cosmetisch: littekens, brandwonden of wijnvlekken kunnen door middel van tatoeages minder opvallend gemaakt worden. Ook worden verloren gegane wenkbrauwen vervangen door tatoeages.

* intimidatie: de drager geeft aan lid te zijn van een bepaalde criminele organisatie zoals de Yakuza in Japan. Soms heeft de tatoeage binnen het criminele milieu een specifieke betekenis; zo zou in bendes in de Verenigde Staten en Canada een tatoeage op het gezicht in de vorm van een traan het teken zijn dat men een mede-bendelid zou hebben gedood [1].
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lindy schreef op 24 november 2009 @ 20:53:

[...]





O, dan is het er maar eentje...oh valt mee!!
quote:lindy schreef op 24 november 2009 @ 20:53:

[...]





O, dan is het er maar eentje...Ja, dat valt reuze mee
Alle reacties Link kopieren
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 november 2009 @ 20:43:

Ik heb wel eens van iemand gehoord dat die drie puntjes staan voor geluk, hoop en liefde. Maar heb ook wel eens van iemand gehoord dat het een soort ´statement´ tégen de politie is.Van iemand die het had die ik het vroeg, die zei dat hij het om die reden had laten plaatsen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Soleil_ schreef op 24 november 2009 @ 20:52:

[...]Ik heb altijd gehoord dat dat betekent dat je een moord hebt gepleegd. Een traan per slachtoffer.Joh! Maar dan wel dat ze er spijt van hebben hoop ik?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Toch wel handig, als elke site een andere betekenis geeft.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Very Cherry schreef op 24 november 2009 @ 20:56:

[...]



Joh! Maar dan wel dat ze er spijt van hebben hoop ik?



Uhm... tuuuurlijk VC!

En dat het eigenlijk héle lieve jongens zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:mylenevalerie schreef op 24 november 2009 @ 20:55:

[...]





Van iemand die het had die ik het vroeg, die zei dat hij het om die reden had laten plaatsen.



deze is tegen de politie! all cops are bastards
Hoe ziet die traan er precies uit, VC?quote:The teardrop tattoo or tear tattoo is a symbolic tattoo that is placed underneath the eye. The tattoo has several connotations. Teardrop tattoos usually signify the loss of a friend or loved one. An empty tear signifies that the loved one has been killed or that the bearer has unsuccessfully attempted murder.[1] A filled tattoo signifies that a loved one has taken his or her own life, or was killed by a cause other than murder (car crash, death penalty, etc.) A tear with an empty top and a full bottom means that the wearer has avenged the murder of a loved one. The majority of the 'tear tattoos' seen in popular culture today, however, signifies that the wearer has killed, with the number of tears representing the number of kills.[1]



It is a tattoo that is almost always associated with prison tattoos and membership in a gang. Tear tattoos, when given in prison, primarily to indicate that the bearer has murdered someone, either in or out of jail.[1][2][3] The tattoo can also be given to commemorate a loved one who died while the wearer was incarcerated.[2]



In Australian prisons, teardrop tattoos are often forcibly given to convicted child molesters by other inmates.[2]
Alle reacties Link kopieren
quote:keeltjuh schreef op 24 november 2009 @ 20:53:

[...]





je zou maar seriemoordernaar zijn .. ben je gelijk een huilebalk !Ja, lijkt me een goed idee om tegen die meneer te roepen dan:



Huilie!



Alle reacties Link kopieren
quote:lindy schreef op 24 november 2009 @ 20:43:

Ik vind het de állerordinairste tattoo ever.Nietus, das de tramp-stamp!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 24 november 2009 @ 21:03:

[...]





Nietus, das de tramp-stamp!ben ik blij dat ik er geen daar heb
Alle reacties Link kopieren
quote:lindy schreef op 24 november 2009 @ 21:05:

Doe es een plaatje?Da's zo een grote tribal op je onderrug...weet eigenlijk niet of als het iets anders dan een tribal is, het ook npg een tramp-stamp is. Iemand...?
Alle reacties Link kopieren
.
Sorry, mischien heel dom (en nieuwsgierig) maar wat is een tramp-stamp?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 24 november 2009 @ 21:11:

Sorry, mischien heel dom (en nieuwsgierig) maar wat is een tramp-stamp?google ... zijn zoveel soorten... het is sowieso een tattoo op de onderrug
IEEUW dacht dat dat een aarsgewei heette.
quote:lunaan schreef op 24 november 2009 @ 21:12:

IEEUW dacht dat dat een aarsgewei heette.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 24 november 2009 @ 21:12:

IEEUW dacht dat dat een aarsgewei heette.
Alle reacties Link kopieren
Tramp stamp? Ik noem ze reet gewei. En meestal vind ik ze niet mooi. Kom zelden op die plek erg mooie en vooral originele tatoeages tegen.
Alle reacties Link kopieren
Gerweldig! Geen idee dat ze zo noemen, zal even m'n zussie inlichten, heb ik eindelijk iets goed om het uit dr hoofd te praten! LOL....:applause:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven