Durf te vragen deel 24
donderdag 30 april 2026 om 22:55
Ja, ergens maar niet aankomen, steeds terug naar de vorige scène, een verkeerde straat nemen terwijl ik weet dat we de andere afslag moeten hebben en dus te laat komen. Vroeger was het steeds niet het juiste telefoonnummer kunnen intoetsen. Iedere keer een verkeerd cijfer er tussen en hop, opnieuw.
Check jij na je dromen wat het voor betekenis heeft en klopt dat?
Check jij na je dromen wat het voor betekenis heeft en klopt dat?
donderdag 30 april 2026 om 23:07
vrijdag 1 mei 2026 om 00:35
Nee, de laatste keer moest ik naar het ziekenhuis omdat ik flitsen zag in mijn ooghoek.
Opeens had ik een afspraak voor de volgende dag ( toch een beetje verdacht ; )
Maar niks aan de hand en mijn ogen waren beter dan ik had verwacht.
Zou jij elk jaar een check willen doen om te meten hoe gezond je bent ?
Opeens had ik een afspraak voor de volgende dag ( toch een beetje verdacht ; )
Maar niks aan de hand en mijn ogen waren beter dan ik had verwacht.
Zou jij elk jaar een check willen doen om te meten hoe gezond je bent ?
.
vrijdag 1 mei 2026 om 09:59
Ja. Ik ben zelf ergens tegenaan gereden. Geen lichamelijke schade. Wel herstelschade.
Heb je wel eens een verdachte herkend op een poster of op Opsporing verzocht of Game over (https://www.politie.nl/gezocht/game-over)?
Heb je wel eens een verdachte herkend op een poster of op Opsporing verzocht of Game over (https://www.politie.nl/gezocht/game-over)?
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
vrijdag 1 mei 2026 om 10:01
Leuke vraag. Nee, nog nooit.Explorista schreef: ↑01-05-2026 09:59Ja. Ik ben zelf ergens tegenaan gereden. Geen lichamelijke schade. Wel herstelschade.
Heb je wel eens iemand bezocht in de gevangenis?
vrijdag 1 mei 2026 om 12:31
Ja, helaas meerdere. Maar de grootste slechteriken zitten in de top van de grote bedrijven of instanties, is mijn ervaring. Die stelen het meeste van je. Weliswaar zijn ze juridisch soms niet over het randje gegaan, maar hebben ze wel alle ethische normen overschreden. Gewoon omdat het kan. Totaal gebrek aan moreel kompas. De woekerpolisaffaire, Liborfraude, Sjoemeldiesel, Toeslagenaffaire zijn allemaal voorbeelden van grootschalige rooftochten (ik vind affaire een te verbloemend woord. Het is wat het is. Roof, diefstal, fraude, bedrog). Sommige grote bedrijven of instanties hebben rustig 5 schandalen op hun naam staan, komen ermee weg en de betrokken bestuurder krijgt een lintje toe.
Zou jij een lintje weigeren of aannemen?
Zou jij een lintje weigeren of aannemen?
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
vrijdag 1 mei 2026 om 13:25
@Gryla, ik heb ook jaren gedroomd dat ik een telefoonnummer in wilde typen maar steeds het verkeerde getal had. Wat grappig, ik ben dus niet de enige 
Lintje zou ik aannemen. Niet dat ik in aanmerking kom, maar zulke dingen weigeren zou ik alleen doen als ik echt principieel tegen die situatie ben. Ik vind dat best een ingrijpend besluiten namelijk om iets te weigeren.
Knijp jij graag mee eters uit bij anderen?
Lintje zou ik aannemen. Niet dat ik in aanmerking kom, maar zulke dingen weigeren zou ik alleen doen als ik echt principieel tegen die situatie ben. Ik vind dat best een ingrijpend besluiten namelijk om iets te weigeren.
Knijp jij graag mee eters uit bij anderen?
vrijdag 1 mei 2026 om 18:56
Hihi, welkom bij de club. Nog een meeschrijver had hetzelfdeEenbeetjevanditendat schreef: ↑01-05-2026 13:25@Gryla, ik heb ook jaren gedroomd dat ik een telefoonnummer in wilde typen maar steeds het verkeerde getal had. Wat grappig, ik ben dus niet de enige![]()