Durf te vragen deel 3!
woensdag 15 juni 2016 om 11:47
quote:Butterfly4ever schreef op 15 juni 2016 @ 11:43:
Geen idee, wat is het geworden?
Heb jij ook wel eens dat je van alles door elkaar heen haalt en ook even niet bij machte bent het weer op een rijtje te krijgen....
Dat alles om je heen door gaat maar dat je zelf in een soort van andere wereld zit?
Dat dus
Nee.
Boek of tijdschrift?
@butterfly: het tweede
Geen idee, wat is het geworden?
Heb jij ook wel eens dat je van alles door elkaar heen haalt en ook even niet bij machte bent het weer op een rijtje te krijgen....
Dat alles om je heen door gaat maar dat je zelf in een soort van andere wereld zit?
Dat dus
Nee.
Boek of tijdschrift?
@butterfly: het tweede
woensdag 15 juni 2016 om 17:37
Groen, kleur van de lente. Ik word zo vrolijk van dat de bladeren weer aan de bomen komen. Dat je de vogeltjes weer hoort s morgen vroeg en dat je weer lekker naar buiten kan zonder veel kleding aan te doen.
Alleen de teennagels lakken is altijd een ramp bij mij, overal nagellak behalve op de teennagels. Op het moment suprême belt de buurvrouw of gaat de telefoon of de hond krijgt de kolder in zijn hoofd of etc. Dus nagellak aan de telefoon, deurknop of hond. Hebben jullie nog handige tips om snel je nagels te lakken?
Alleen de teennagels lakken is altijd een ramp bij mij, overal nagellak behalve op de teennagels. Op het moment suprême belt de buurvrouw of gaat de telefoon of de hond krijgt de kolder in zijn hoofd of etc. Dus nagellak aan de telefoon, deurknop of hond. Hebben jullie nog handige tips om snel je nagels te lakken?