Durf te vragen!

10-04-2016 01:09 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand stelt een vraag en de ander reageert en stelt weer een andere 'durftevragen' vraag voor de volgende. De vraag kan overal over gaan, alle onderwerpen zijn toegestaan.

Goed, TO trapt heel origineel af!

Ben je ooit vreemdgegaan?
quote:notalwaysdark schreef op 16 april 2016 @ 13:13:

Lief

Eigenlijk niet meer dan zeggen dat het goedkomt, dat tijd de wonden heelt, dat je alles kunt veranderen. Dat het het allemaal waard is. Zoiets.?Het komt goed wijffie, misschien duurt het evn maar het is wel echt waar, tijd doet een boel voor wonden. En uiteindelijk zul je weer blij zijn
Stinkende mensen. Maar verder kan ik even niets bedenken. Blijkbaar vind ik niet zo veel vies

Wat is het laatste dat je hardop hebt gezegd?

(notalwaysdark: Mijn levensmotto's zijn niet voor niets: alles went en alles komt goed. Dus, alles komt goed! )
Kut

En wat zeg jij als je jezelf vermanend toe moet spreken soms?
quote:Marie89 schreef op 16 april 2016 @ 13:26:

Stinkende mensen. Maar verder kan ik even niets bedenken. Blijkbaar vind ik niet zo veel vies

Wat is het laatste dat je hardop hebt gezegd?

Dank je wel, fijne dag (nadat iemand mij hielp de kinderwagen in de trein te tillen).

Wie is je het meest dierbaar?
'Over een uur is het over' of 'gewoon doen'? Ik spreek mezelf niet zo vaak vermanend toe.

En: M'n zoontje van een maand oud is me het meest dierbaar

Hou je van een praatje met een vreemde, in de trein oid?
Ja hoor!

Zeg jij wel es iets tegen iemand die je niet kent?
Jazeker.

In welke provincie woon je?
Groningen

P

Spreek jij dialect?
Nee

Verhuizen of blijven wonen?
Voorlopig nog ff blijven wonen graag!

Veranderen van je inrichting, leuk of niet?
quote:Nicotientje schreef op 16 april 2016 @ 13:49:

Voorlopig nog ff blijven wonen graag!

Veranderen van je inrichting, leuk of niet?

Ja leuk!

Welke sport beoefen jij?
Momenteel geen, maar ik wil snel weer wat gaan doen (denk tennissen weer oppikken)

Welke thee is het lekkerst?
Speciale mix..(zit zoveel in dat ik niet op kan noemen)

Sterrenmix (de echte)

Rooibos

Honeybush

Wat/wie bezorgt jou kippevel ?
Dank voor de lieve woorden. Over kippenvel gesproken. Liep net in de stad, was erg druk en er was een man die harp speelde... zo moooi, moest een traantje wegpinken en hem 2eu geven voor dat mooie moment. Wat hij met dat geld doet interesseert me eigenlijk niet. Meestal gaat het niet naar echt goede dingen volgens mij.. maar wie ben ik om daar over te oordelen.

Heb jij ook wel is zo'n moment meegemaakt?
Ja! Ook tijdens concert, ik had de mazzel dat het er donker was dus heb ze maar laten stromen die tranen.

Muziek kan je ontroeren maar ook blij of actief maken, heb jij ook dat soort muziekjes die je aanzet als je wat gaat doen, muur sauzen of huishoudelijke kutklus oid?
Absoluut, voor iedere stemming een muziekje...

Welke zet jij aan als je moet stofzuigen? Queen?
Hahaha, nee, tijdens stofzuigen niks meestal, is al herrie zat

Ik wissel ouwe meuk en nieuwe shit af qua muziek, hoe is dat bij jou?
Ik ook. Mijn muzieksmaak is mega divers

Als je gaat stofzuigen en er ligt een berg stof/zand. Zuig je dat allemaal op, of doe je eerst het ergste met handveger en blik?

(BTW, rooibos thee vind ik zo goor... )
Nou ik veeg eerst het ergste op! Voor je het weet ontploft de stofzak en is het leed niet te overzien

Stofzuigers moeten gewoon doen waar ze voor zijn, of denk jij daar anders over?

En rooibos?
Vind ik ook (alleen heb ik wel eens gelezen dat sommige mannen daar anders over denken, en de functionaliteit uitbreiden )

Vind jij ook dat kleine kinderen thuis moeten blijven als hun moeder gaat shoppen?
Nee, absoluut onverantwoord!

Ben jij ook zo onder de indruk van Corona? Vooral s zomers vind ik het errug lekker!
quote:Corona67 schreef op 16 april 2016 @ 15:35:

Vind ik ook (alleen heb ik wel eens gelezen dat sommige mannen daar anders over denken, en de functionaliteit uitbreiden )

Vind jij ook dat kleine kinderen thuis moeten blijven als hun moeder gaat shoppen?Klopt, je kunt je haar er ook makkelijk mee in een staartje doen... Dat bedoelde je toch?
Ik denk dat Corona 365 dagen per jaar lekker is.

Wanneer heb je voor het laatst met drinken geknoeid omdat je in de lach schoot?
quote:Butterfly4ever schreef op 16 april 2016 @ 15:38:

[...]

Klopt, je kunt je haar er ook makkelijk mee in een staartje doen... Dat bedoelde je toch?Het is hier geen slowchat he... En ja, dat bedoelde ik niet
Net nog.... Om een foto...

Lach jij veel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven