Durf te vragen.
donderdag 4 juni 2026 om 21:21
Een nieuw topic, deel 25!
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
We komen van overig/durf-te-vragen-deel-24/list_messages/514381/121
vorige post:
Topic is vol!
Open jij de nieuwe?
Ja, ik dus. (hoop dat het goed is gegaan)
Heb jij iets in je leven waar je heel zuinig op bent? (behalve dierbare mensen)
majadeb wijzigde dit bericht op 04-06-2026 21:33
29.62% gewijzigd
donderdag 24 september 2026 om 21:24
Eentje onthouden van vorige week: over een reis naar Portugal, met allemaal mensen die ik random (maar niet goed) ken, vooral van vroeger. Ik vond het zo niet leuk, maar kon ook niet naar huis want er was geen vliegveld meer (?!)
Heb overigens niks met Portugal, ben die mensen niet tegengekomen recent, en heb verder ook geen reisplannen oid. Dus weer een rare kronkel die ons brein soms kan maken.
Wat is je grootste droom?
Heb overigens niks met Portugal, ben die mensen niet tegengekomen recent, en heb verder ook geen reisplannen oid. Dus weer een rare kronkel die ons brein soms kan maken.
Wat is je grootste droom?
donderdag 24 september 2026 om 21:53
Op grote schaal: wereld vrede, een eerlijker verdeling van rijkdom en macht, een oplossing voor de opwarming van de aarde.
Op kleine schaal: ik zou best een miljoen willen winnen in de loterij. Twee ook wel.
Waar zou je het liefst op vakantie gaan: een berghut in Zwitserland of een luxe appartement aan zee in Cannes?
Op kleine schaal: ik zou best een miljoen willen winnen in de loterij. Twee ook wel.
Waar zou je het liefst op vakantie gaan: een berghut in Zwitserland of een luxe appartement aan zee in Cannes?
donderdag 24 september 2026 om 22:24
Nee, komende maand niet. Reis al (te) regelmatig voor mijn werk. Eigenlijk snak ik nu gewoon naar lekker thuis rondkeutelen, of hooguit een uurtje rijden. B&B op het platteland of zo.
@Pamflet, Uitgaan en veel zoenen, zoals vroeger. Wat mis ik dat…..
Wat mis jij / verlang je naar? Wat deed jij in je jeugd wat je nu niet meer doet?
@Pamflet, Uitgaan en veel zoenen, zoals vroeger. Wat mis ik dat…..
Wat mis jij / verlang je naar? Wat deed jij in je jeugd wat je nu niet meer doet?
vlinderkracht wijzigde dit bericht op 24-09-2026 22:27
6.42% gewijzigd
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
donderdag 24 september 2026 om 22:29
donderdag 24 september 2026 om 22:37
vrijdag 25 september 2026 om 07:14
Vriendinnen (als in liefde), minnares (die ook), mijn ouders, en een reeks lieve huisdiertjes.
En iemand (geen geliefde, maar toch ook dierbaar) die ik op een forum ontmoet had.
Dingen zijn voor mij niet waardevol (hooguit iets van mijn ouders), kunnen vervangen worden.
De dierbare zielen die met me meereizen (gereisd zijn) door mijn tijd zijn onvervangbaar.
@Jooppie, iets te lang, vergeef me.
Wat eet je voor ontbijt?
En iemand (geen geliefde, maar toch ook dierbaar) die ik op een forum ontmoet had.
Dingen zijn voor mij niet waardevol (hooguit iets van mijn ouders), kunnen vervangen worden.
De dierbare zielen die met me meereizen (gereisd zijn) door mijn tijd zijn onvervangbaar.
@Jooppie, iets te lang, vergeef me.
Wat eet je voor ontbijt?
- ik ben zacht, maar ik breek niet -
vrijdag 25 september 2026 om 15:57
Mijn meest nutteloze talent zit vooral in het onthouden van nutteloze dingen. Zo weet ik bijvoorbeeld alle geboortedata van mijn klasgenoten van de basisschool. Daar heb ik precies nix aan want het is meer dan 40 jaar geleden dat ik die lui gezien heb.
Wat weten ‘wij’ hier wel van jou maar mensen irl niet?
Wat weten ‘wij’ hier wel van jou maar mensen irl niet?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in