Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Je kunt niet een kookboek maken voor een ander, zoals je als zei, je lust geen vis. Mijn favoriete recept bevat juist vis. Ik lust weer geen zeevruchten terwijl jij er misschien dol op bent.

*steekt mijn vinger op dat zeevruchten geen vruchten zijn maar ook vis*
quote:Maar ligt aan je huidtint natuurlijk he, mijn moeder is koffiebruin en dan staat goed toch het mooist. Ik ga voor zilver en witgoed als ik het kan betalen die laatste.Een koelkast om je nek? Best heftig!
quote:*** schreef op 12 december 2009 @ 15:58:

Was een keer met een date naar de Apenheul. Daar krijg je van die apenvrije tassen voor onderweg. Zie daar tegenwoordig nog maar eens aan te komen, van die apenvrije tassen.
Dat geeft niet XX, was een vraag aan de Moddereter.

Kibbel maar even verder, ondertussen geef ik de modder-eter nog een hapje modder.
quote:Carrera schreef op 20 november 2009 @ 07:29:

Deze forummer werkt volgens eigen zeggen in het onderwijs. Hier een bloemlezing uit haar pareltjes van spelfouten:

- dat je partner overlijd

- dat hij het kind wel heeft erkend

- ik weet nu niet of het alleen gelde voor

- Aan me collega's

- Ik ben benieuwd naar je verhaal (als je die met ons wilt delen).

- Maar als ik jou berichtje zo lees

- toen ik een leerlingen riep

- We wouden het bos even in gaan

Enzovoorts eigenlijk.Whahahhahaa Carrera! Wat ben jij toch eigenlijk een erg mensch! Gniffel!
quote:Marielle1410 schreef op 12 december 2009 @ 21:06:

[...]

Whahahhahaa Carrera! Wat ben jij toch eigenlijk een erg mensch! Gniffel!Erg wat? Erg wakker in elk geval niet....
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Omdat hier een paar feministen hard roepen van je moet afhankelijk zijn!

Altijd hetzelfde verhaal met die feministen.
Ga in therapie!
In maart verhuizen we met het bedrijf naar Hoofddorp, mag ik fijn gaan rijzen met de trein ...
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Carrera, zit jij nou te adverteren met je nog ongeboren kind? (zie je motto)
Ga in therapie!
quote:

mag ik ook even zeggen dat ik het niet leuk vind dat jullie me geloven?Het is ook nooit goed...
quote:dubiootje schreef op 15 december 2009 @ 10:34:

Carrera, zit jij nou te adverteren met je nog ongeboren kind? (zie je motto)Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.
quote:Carrera schreef op 16 december 2009 @ 01:24:

[...]

Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.Tis goed dat je het er even bij zegt, mensen krijgen anders heel rare ideeën over je
quote:Carrera schreef op 16 december 2009 @ 01:24:

[...]

Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.En terecht, hij is inderdaad heel walgelijk! (doet me denken aan die keer dat iemand bij de ambassade alvast een paspoort kwam aanvragen voor zijn ongeboren kind... ze wisten de naam, het geslacht en de geplande geboortedatum toch al )
Ga in therapie!
quote:Snormel schreef op 16 december 2009 @ 08:20:

[...]

Tis goed dat je het er even bij zegt, mensen krijgen anders heel rare ideeën over je Bedankt voor de tip, ik heb even een disclaimer toegevoegd.
quote:dubiootje schreef op 16 december 2009 @ 12:05:

[...]

En terecht, hij is inderdaad heel walgelijk! (doet me denken aan die keer dat iemand bij de ambassade alvast een paspoort kwam aanvragen voor zijn ongeboren kind... ze wisten de naam, het geslacht en de geplande geboortedatum toch al )Och, dat is heel erg! Daar kan ik niet aan tippen natuurlijk (gelukkig maar)...
Kerstpakket met Italiaans tintje:

flesje wijn

kookboek

spaghetti en spaghettisaus

saladekite

en

kaarsen

Mmm, lekker hoor... Die stokjes zorgen natuurlijk voor een extra bite en het touw is om te flossen.

-----

toch wil ik wat geld voor me eigen aangzien ik nu steeds geld van me vriend moet vragen

-----

en me eige auto en me eige abbonnemend op de sportschool
quote:***** schreef op ****** @ ***** :

Taard of cake?Uuhmm... doe dan maar cake!

-----

de ene zegd je bent dom

-----

welnee....

-----

hij liep de deur uit en zij riep nog klootzak na (de buurvrouw van dat geschift wijf heeft dit aan mij verteld, is een collega van mijn moeder) Dit weet ik omdat een vriendin van mijn vriend de beste vriendin is van zijn Ex, snap je het

----

Yep..
vreemd gaan .. over.. of verder gaan?

Dat zou er van af hangen of de vertrouwens band nog in tact is.
Ga in therapie!
Morrigana, ik lig altijd in een deuk om jou! Struin jij soms expres het forum af naar dit soort vondsten?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 18 december 2009 @ 09:12:

Morrigana, ik lig altijd in een deuk om jou! Struin jij soms expres het forum af naar dit soort vondsten? Dankje Dat zou een dagtaak zijn. Uiteindelijk heb ik ook nog man en zeven kinderen. Nee het komt echt op mijn pad...

-----

Waarom gewoon niet een standaard kaart met een standaardtekst?

-------

Gefelicitererd bijvoorbeeld?

--------

en juist die zijn in ons dorp niet te krijgen.
Dat deden onze bedachtergrootouders ook al!

Als je het hardop zegt net zo'n raar woord als betoverkleinkinderen.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven