Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
donderdag 10 december 2009 om 21:43
Je kunt niet een kookboek maken voor een ander, zoals je als zei, je lust geen vis. Mijn favoriete recept bevat juist vis. Ik lust weer geen zeevruchten terwijl jij er misschien dol op bent.
*steekt mijn vinger op dat zeevruchten geen vruchten zijn maar ook vis*
*steekt mijn vinger op dat zeevruchten geen vruchten zijn maar ook vis*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 12 december 2009 om 21:06
quote:Carrera schreef op 20 november 2009 @ 07:29:
Deze forummer werkt volgens eigen zeggen in het onderwijs. Hier een bloemlezing uit haar pareltjes van spelfouten:
- dat je partner overlijd
- dat hij het kind wel heeft erkend
- ik weet nu niet of het alleen gelde voor
- Aan me collega's
- Ik ben benieuwd naar je verhaal (als je die met ons wilt delen).
- Maar als ik jou berichtje zo lees
- toen ik een leerlingen riep
- We wouden het bos even in gaan
Enzovoorts eigenlijk.Whahahhahaa Carrera! Wat ben jij toch eigenlijk een erg mensch! Gniffel!
Deze forummer werkt volgens eigen zeggen in het onderwijs. Hier een bloemlezing uit haar pareltjes van spelfouten:
- dat je partner overlijd
- dat hij het kind wel heeft erkend
- ik weet nu niet of het alleen gelde voor
- Aan me collega's
- Ik ben benieuwd naar je verhaal (als je die met ons wilt delen).
- Maar als ik jou berichtje zo lees
- toen ik een leerlingen riep
- We wouden het bos even in gaan
Enzovoorts eigenlijk.Whahahhahaa Carrera! Wat ben jij toch eigenlijk een erg mensch! Gniffel!
zondag 13 december 2009 om 21:00
quote:Marielle1410 schreef op 12 december 2009 @ 21:06:
[...]
Whahahhahaa Carrera! Wat ben jij toch eigenlijk een erg mensch! Gniffel!Erg wat? Erg wakker in elk geval niet....
[...]
Whahahhahaa Carrera! Wat ben jij toch eigenlijk een erg mensch! Gniffel!Erg wat? Erg wakker in elk geval niet....
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 16 december 2009 om 01:24
quote:dubiootje schreef op 15 december 2009 @ 10:34:
Carrera, zit jij nou te adverteren met je nog ongeboren kind? (zie je motto)Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.
Carrera, zit jij nou te adverteren met je nog ongeboren kind? (zie je motto)Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
woensdag 16 december 2009 om 08:20
quote:Carrera schreef op 16 december 2009 @ 01:24:
[...]
Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.Tis goed dat je het er even bij zegt, mensen krijgen anders heel rare ideeën over je
[...]
Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.Tis goed dat je het er even bij zegt, mensen krijgen anders heel rare ideeën over je
woensdag 16 december 2009 om 12:05
quote:Carrera schreef op 16 december 2009 @ 01:24:
[...]
Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.En terecht, hij is inderdaad heel walgelijk! (doet me denken aan die keer dat iemand bij de ambassade alvast een paspoort kwam aanvragen voor zijn ongeboren kind... ze wisten de naam, het geslacht en de geplande geboortedatum toch al )
[...]
Dat moest van de meisjes van het september 2010 baby topic. Het was een wedstrijd wie het walgelijkste motto kon verzinnen! Nut heeft gewonnen en dit was haar prijs.En terecht, hij is inderdaad heel walgelijk! (doet me denken aan die keer dat iemand bij de ambassade alvast een paspoort kwam aanvragen voor zijn ongeboren kind... ze wisten de naam, het geslacht en de geplande geboortedatum toch al )
Ga in therapie!
woensdag 16 december 2009 om 12:12
quote:Snormel schreef op 16 december 2009 @ 08:20:
[...]
Tis goed dat je het er even bij zegt, mensen krijgen anders heel rare ideeën over je Bedankt voor de tip, ik heb even een disclaimer toegevoegd.
[...]
Tis goed dat je het er even bij zegt, mensen krijgen anders heel rare ideeën over je Bedankt voor de tip, ik heb even een disclaimer toegevoegd.
woensdag 16 december 2009 om 12:13
quote:dubiootje schreef op 16 december 2009 @ 12:05:
[...]
En terecht, hij is inderdaad heel walgelijk! (doet me denken aan die keer dat iemand bij de ambassade alvast een paspoort kwam aanvragen voor zijn ongeboren kind... ze wisten de naam, het geslacht en de geplande geboortedatum toch al )Och, dat is heel erg! Daar kan ik niet aan tippen natuurlijk (gelukkig maar)...
[...]
En terecht, hij is inderdaad heel walgelijk! (doet me denken aan die keer dat iemand bij de ambassade alvast een paspoort kwam aanvragen voor zijn ongeboren kind... ze wisten de naam, het geslacht en de geplande geboortedatum toch al )Och, dat is heel erg! Daar kan ik niet aan tippen natuurlijk (gelukkig maar)...
woensdag 16 december 2009 om 13:29
Kerstpakket met Italiaans tintje:
flesje wijn
kookboek
spaghetti en spaghettisaus
saladekite
en
kaarsen
Mmm, lekker hoor... Die stokjes zorgen natuurlijk voor een extra bite en het touw is om te flossen.
flesje wijn
kookboek
spaghetti en spaghettisaus
saladekite
en
kaarsen
Mmm, lekker hoor... Die stokjes zorgen natuurlijk voor een extra bite en het touw is om te flossen.
donderdag 17 december 2009 om 17:56
vrijdag 18 december 2009 om 12:23