Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
woensdag 14 november 2007 om 12:40
vrijdag 16 november 2007 om 10:33
Ik begrijp hieruit dat je wel een kinderwens hebt?
Tja als jij gisteren gevlooid hebt zou het raak kunnen zijn.[/quote]
Ik was laatst bij Ouwehands dierenpark, ik zie apen elkaar vlooien maar had dus niet door dat ze aan het klussen waren. Weer wat geleerd.
Tja als jij gisteren gevlooid hebt zou het raak kunnen zijn.[/quote]
Ik was laatst bij Ouwehands dierenpark, ik zie apen elkaar vlooien maar had dus niet door dat ze aan het klussen waren. Weer wat geleerd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 16 november 2007 om 13:07
vrijdag 16 november 2007 om 14:54
Quote (niet van hier, maar van Marktplaats):
ik heb een mooie roze motorola met bloemetjes te koop.
hij is een minder als een jaar oud.
alle spulletjes heb ik er nogh bij plus de doos.
heb de telefoon 2maanden gebruikt & gekocht voor 170euro.
werkt nog helemaal goed zitten wat kleine gebruikers grasjes op
Nou alleen nog bijtjes bij die bloemetjes en grasjes
ik heb een mooie roze motorola met bloemetjes te koop.
hij is een minder als een jaar oud.
alle spulletjes heb ik er nogh bij plus de doos.
heb de telefoon 2maanden gebruikt & gekocht voor 170euro.
werkt nog helemaal goed zitten wat kleine gebruikers grasjes op
Nou alleen nog bijtjes bij die bloemetjes en grasjes
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
zaterdag 17 november 2007 om 14:34
quote::
Mijn man is mijn grote lievde,ik weet niet mischien komt er ooit een tijd dat ik een nog grotere lievde vindt.mijn vriendin en ik zijn wel van mening dat er meerdere lievdes zijn,maar die ene intense gebeurt maar een keer.verschilldene verkeringen enz gehad,maar nooit kwam er een zo dichtbij als mijn man,mijn vriendin heeft met haar man een grote lievde,maar niet zo intens als dat ze ooit met iemand heeft gehad,misschien heeft het te maken dat diegene haar niet als zijn grote lievde zag.Ooit had ik iemand,die mij als zijn grote lievde zag,maar dat wist ik pas jaren later toen ik hem eens tegenkwam,en hij het me vertelde.Is dus geen kwestie van een schrijffoutje
Mijn man is mijn grote lievde,ik weet niet mischien komt er ooit een tijd dat ik een nog grotere lievde vindt.mijn vriendin en ik zijn wel van mening dat er meerdere lievdes zijn,maar die ene intense gebeurt maar een keer.verschilldene verkeringen enz gehad,maar nooit kwam er een zo dichtbij als mijn man,mijn vriendin heeft met haar man een grote lievde,maar niet zo intens als dat ze ooit met iemand heeft gehad,misschien heeft het te maken dat diegene haar niet als zijn grote lievde zag.Ooit had ik iemand,die mij als zijn grote lievde zag,maar dat wist ik pas jaren later toen ik hem eens tegenkwam,en hij het me vertelde.Is dus geen kwestie van een schrijffoutje