Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
maandag 29 oktober 2007 om 21:57
quote:Inad schreef op 27 oktober 2007 @ 19:21:
Mylenevalerie, dank je!! Was helemaal niet bewust. Stom. Zal even kijken waar het nog meer gebeurt is. Is natuurlijk niet de bedoeling nee.Nee is niet stom. Je moet het maar net even weten. Gelukkig vind je het niet erg dat ik het zei.
Mylenevalerie, dank je!! Was helemaal niet bewust. Stom. Zal even kijken waar het nog meer gebeurt is. Is natuurlijk niet de bedoeling nee.Nee is niet stom. Je moet het maar net even weten. Gelukkig vind je het niet erg dat ik het zei.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 29 oktober 2007 om 23:25
quote:pink11 schreef op 27 oktober 2007 @ 14:38:
.......... Ik vind chatten wel leuk. Soms cam ik erbij, maar dan alleen met mijn gezicht en kleren aan.
Ik doe als ik cam mijn gezicht van tevoren liever even af ivm privacy.Ik cam het liefst naakt, zo ben ik fijn onherkenbaar als ik geheel gekleed over straat loop!
.......... Ik vind chatten wel leuk. Soms cam ik erbij, maar dan alleen met mijn gezicht en kleren aan.
Ik doe als ik cam mijn gezicht van tevoren liever even af ivm privacy.Ik cam het liefst naakt, zo ben ik fijn onherkenbaar als ik geheel gekleed over straat loop!
maandag 29 oktober 2007 om 23:35
quote:schreef op 29 oktober 2007 @ 23:26:
Weet niet zo goed hoe te beschrijven maar vorig jaar waren die snowboots achtige laarsjes in. Die platte met dat nepbond.
Nepbond tegen bont zeker?
MV, natuurlijk niet erg, alleen maar fijn. Ook voor degene waarvan ik quote plaats
Weet niet zo goed hoe te beschrijven maar vorig jaar waren die snowboots achtige laarsjes in. Die platte met dat nepbond.
Nepbond tegen bont zeker?
MV, natuurlijk niet erg, alleen maar fijn. Ook voor degene waarvan ik quote plaats
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 31 oktober 2007 om 13:39
woensdag 31 oktober 2007 om 14:17
quote: dutchie1976 schreef op 30 oktober 2007 @ 17:37
Heb je je baas verteld wat je heb? Kijk maagdenvlies onsteking is niet iets wat je door de intercom aan het hele bedrijf verteld. Misschien gelooft ie niet dat het bestaat..is ie vrij gezel?
Lezen is erg moeilijk....of is het "waar het hoofd van vol is ...."
Buikvlies ontsteking was het
Heb je je baas verteld wat je heb? Kijk maagdenvlies onsteking is niet iets wat je door de intercom aan het hele bedrijf verteld. Misschien gelooft ie niet dat het bestaat..is ie vrij gezel?
Lezen is erg moeilijk....of is het "waar het hoofd van vol is ...."
Buikvlies ontsteking was het
woensdag 31 oktober 2007 om 15:05
quote:pink11 schreef op 31 oktober 2007 @ 13:39:
I couln't help but wonder ...
where the old days better for your relation ?
please tell me .....
Als jij me eerst vertelt waarnaartoe die oude dagen gingen, en waar je Engels hebt geleerd.
... en dan nog begrijp ik niet waarop je antwoord wilt.
Nog zo'n pracht van een quote van dezelfde schrijfster:
quote:schreef op 31 oktober 2007 @ 14:43:
(de over-versexueling van de maatschappij speelt ook een rol mee denk ik)De wát speelt een rol? En waarmee?
I couln't help but wonder ...
where the old days better for your relation ?
please tell me .....
Als jij me eerst vertelt waarnaartoe die oude dagen gingen, en waar je Engels hebt geleerd.
... en dan nog begrijp ik niet waarop je antwoord wilt.
Nog zo'n pracht van een quote van dezelfde schrijfster:
quote:schreef op 31 oktober 2007 @ 14:43:
(de over-versexueling van de maatschappij speelt ook een rol mee denk ik)De wát speelt een rol? En waarmee?
vrijdag 2 november 2007 om 09:09
quote:Altijd is het onzeker of ze wel optreedt als ze ergens op het programma staat. Hoe dan ook, ze was er toch maar weer, soms wat snuivend aan haar neus.
Snuivend aan haar neus? Aan haar eigen neus? Maar hoe dan? Met haar andere neus?!?
Quote komt niet van hier, maar van nu.nl.
Stukje over Amy Winehouse's optreden tijdens de EMA's....
slechte journalist...tssss....
Snuivend aan haar neus? Aan haar eigen neus? Maar hoe dan? Met haar andere neus?!?
Quote komt niet van hier, maar van nu.nl.
Stukje over Amy Winehouse's optreden tijdens de EMA's....
slechte journalist...tssss....
vrijdag 2 november 2007 om 21:17
quote:Ik liep vanochtend in de AH het baby-schap eens te bekijken. Daar zag ik oa haarlotion staan, wat mij eraan herinnerde dat ik dat ook nog in de kast heb staan. Mijn meisje is 8 maanden geleden geboren en ik heb het als kadootje gekregen. Maar....wat moet je ermee? Waar is het voor bedoeld? Weten jullie dat?
Ik snap dat het een beetje een onbenullige vraag is, maar ik vroeg het mij toch af.....
een beetje onbenullige vraag ?
Ik snap dat het een beetje een onbenullige vraag is, maar ik vroeg het mij toch af.....
een beetje onbenullige vraag ?
vrijdag 2 november 2007 om 21:35
quote:Eowynn_ schreef op 29 oktober 2007 @ 13:30:
verliefd zijn heerlijk onderweg honger krijgen thuis eten oftewel besteed aandacht aan je man kun je niet een wk samen weg?
of je gebruikt gewoon af en toe een leesteken of een hoofdletter ofzo dat leest namelijk een stuk makkelijker daarvoor zijn ze namelijk uitgevonden leestekens en hoofdletters snap jeJa heel vervelend om zo te lezen maar daarbij snap ik ook nog eens niet waarom iemand volgens deze poster tot het volgende wk moeten wachten om haar man aandacht te geven en welk wk eigenlijk want ik denk meteen voetbal maar ja kan ook gewoon een andere sport zijn natuurlijk waar ze ook wks bij hebben toch
verliefd zijn heerlijk onderweg honger krijgen thuis eten oftewel besteed aandacht aan je man kun je niet een wk samen weg?
of je gebruikt gewoon af en toe een leesteken of een hoofdletter ofzo dat leest namelijk een stuk makkelijker daarvoor zijn ze namelijk uitgevonden leestekens en hoofdletters snap jeJa heel vervelend om zo te lezen maar daarbij snap ik ook nog eens niet waarom iemand volgens deze poster tot het volgende wk moeten wachten om haar man aandacht te geven en welk wk eigenlijk want ik denk meteen voetbal maar ja kan ook gewoon een andere sport zijn natuurlijk waar ze ook wks bij hebben toch