Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff

09-06-2007 14:25 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Quote hier maar lekker door ...
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Volgens mij bedoelt ze bob-bonnen, die je bij Gall & Gall kan inleveren zodat je je thuis klem kan zuipen.

Over de andere vraag kan ik kort zijn: een hoofdletter aan het begin van elke zin en een punt aan het eind ervan.

Ik raak de draad kwijt na 9 woorden (contact van een vrouw - ik ging ervan uit dat de schrijver een man was maar ik geloof dat ik ernaast zit). Ik denk dat ik ook maar eens een hartsvriendin ga zoeken op een datingsite. Misschien hou ik er wel een leuke vent aan over en anders toch minstens iemand die kan rijden als we uitgaan!

Ik doe hier weer veel inspiratie op voor "Als dit me leve is"!
anoniem_13400 wijzigde dit bericht op 09-12-2007 12:48
Reden: spelfout!
% gewijzigd
Ga in therapie!
Gigolo done or not don?

Neuh, denk niet dat Dan Johnson zich hiervoor zal lenen.
quote:2007 @ 12:01:

En het lijkt me ook niet meer dan normaal dat je het leuk vind als je weet dat je nog goed in de markt ligt, streelt je egel toch ook weer?

mensen vinden mij zó leuk ; mijn egel heeft geen stekels meer over van dat gestreel de hele dag !

[afbeelding]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dan of Don dan, Fleurtje?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
....als ik haar in bed leg of als ze alleen al haar bedje ziet gaat ze huilen en ook echt gewoon 2 uur lang achter elkaar en dan heb ik ook echt van alles geprobeerd een beetje drinken een beetje pap over haar hoofdje aaien , en dan weer uit bed halen en wiegen niks helpt!!!! en ik word er soms ook echt gestress van omdat ik dan echt niet meer weet wat ik moet doen.

wie kan mij helpen of heeft hier ook ervaring mee !!???? PLEASE

samen pap over haar hoofdje aaien zou wel helpen ??
quote:Inad schreef op 10 december 2007 @ 13:45:

Dan of Don dan, Fleurtje? Woehahahahhahahaahahahaaa, wat een sukkel ben ik. DON natuurlijk. Altijd knappe DON. Mijn jeugdliefde DON. Mijn fantasie van vroeger DON. DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON DON.

O, ik was verliefd op allebei vroeger. Op Don en die andere mooie zwarte man.
Speciaal voor Fleur dan .

Ik ben gewezen op dit topic, omdat ik zo moest lachen om deze zin:

"Mijn ballen zullen niet meer al te lang in het duister hoeven liggen. "

PS. ik ben Vinyl en ik ben nieuw op dit topic...
Quote;

Omdat er geen bashtopic nodig is hier, die kan je elders (wich is: overigepijler) vinden.

Ik dacht dat je nergens mocht bashen maar hier op overig mag het dus wel.
- mochten er mensen zijn die niet dol zijn op rauwe vis, met een stukje gerookte zalm of haring is ook heerlijk!

Laat ik toch denken dat gerookte zalm en haring ook rauwe vis zijn.
quote:Vinyl schreef op 11 december 2007 @ 23:31:

Ik ben gewezen op dit topic, omdat ik zo moest lachen om deze zin:

"Mijn ballen zullen niet meer al te lang in het duister hoeven liggen. "

PS. ik ben Vinyl en ik ben nieuw op dit topic...

Telt het ook als de woordspeling of hoe je het ook noemen wil, expres is? Of is het de bedoeling dat er alleen ongelukkigheden en geinige vergissingen worden geplaatst.

Bovenstaande quote is de mijne en ik deed het er (natuurlijk) om. Maakt dat uit?
Ik vind de context wel belangrijk, als iemand duidelijk zélf een woordgrap maakt zou ik het hier niet plaatsen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:eleonora schreef op 12 december 2007 @ 13:24:

[...]

Telt het ook als de woordspeling of hoe je het ook noemen wil, expres is? Of is het de bedoeling dat er alleen ongelukkigheden en geinige vergissingen worden geplaatst.

Bovenstaande quote is de mijne en ik deed het er (natuurlijk) om. Maakt dat uit?

Oh, dat weet ik niet... Ik wist wel dat je hem zelf dubbel bedoelde, daarom moest ik er ook om lachen in je topic zelf. MV wees me toen op dit topic, om te quoten. Maar ik heb geen idee of het hier dan wel of niet hoort....

SORRY!
Vinyl, maak je geen zorgen, die woordspeling (bewust) was toch leuk om te delen met anderen die het niet gelezen hadden? Dat zal Leo ook begrijpen. De zin was erg grappig. En ook grappig bedoelt, nou dan, nu kunnen we er allemaal van genieten. En hier gequote worden wil niet zeggen dat het een domme opmerking is, nee vaak is iets uit de context getrokken erg grappig. Toch Leo? Of zeg ik nu iets waar je niet mee eens bent. Het is hier geen afzeiktopic, gewoon grappige quotes van alles wat.
Dank!

Ik vond hem in ieder geval erg leuk!

En dankjewel dat je me op dit topic wees, superleuk, ik vermaak me kostelijk!
zij zegt dat het wel op overige mag, en , om eerlijk te zijn , mis ik het ook wel een beetje om gewoon ongegeneerd mn mening te kunnen planten, zonder dat ik een topic verziek. ( men hoeveel komma's in 1 zin ? )

Als, je er maar goed genoeg, je best op doet, komen er in onwillekeurig, welke zin, best veel komma's te staan. Let maar, op.
Ja, ik weet het, iedereen heeft wel eens zijn twijfels in een relatie. En het gras bij de buren is bijna nooit groener.

Een duidelijk geval van de klok en de klepel...
Topic titel: Reorginisatie, wat nu??

Misschien een cursus spellen?
Quote;

Wat heerlijk standaard om maar weer meteen te denken dat ik er gijl van werd.

Deze man krijgt het niet eens voor elkaar om het woord goed te schrijven. Do I say more?
Quote;

Heel erg simpel en errrruuuuuug lekker.

Abrikozen uit blik, laten uitlekken (ongeveer halve abrikoos per persoon). In een koekepan met hoog vuur even aanbakken. Afblussen met rode port (evt. flamberen)

Verslik je niet!!!! En nee, ik heb dit niet van een dieettopic afgehaald!
quote:Het zijn van die trendy boodschappenmandjes in bijna elke kleur van stof en dan met twee zilveren stalen hengsels met een zwart rubberen randje en een rids zodat je hem af kunt sluiten.

Ik heb al met google gezocht maar kan de naam niet vinden.

Op marktplaats heb ik er 1 zien staan maar er staat geen naam bij.

Tja... als je googlet (googelt..?) op rids...

(sowieso... boodschappenmandjes met een rits/rids?!)
Peas on earth!
Vergeet niet dat kou doot geen bacteria. Als je de maaltijd ontdooit, komen die bacteria weer tot leven. Als je het eten net van de pan invries is er geen bacteria groei meer.

Slecht Nederlands en Engels door elkaar mikken, knap!
quote:

dat was bij mij ook het geval onder tussen ben ik met die jongengetrouw en nog steeds gaat het niet mijn ouder hebben altijd cometaar op hem hij kan nooit iets goed doen voor hun

maar zij moeten niet leven met hem dat moet ik en hoe harder ze er tegenzijn hoe harder wij naar elkaar toe groeien.
quote:

snoep verstandig ,lik mijn reet!!

Zou dat onder verstandig snoepen vallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven