Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
vrijdag 29 februari 2008 om 12:39
quote: 09:57:
tuurlijk is het vreselijk als je zaak over de kop gaat,en lochies ook dat je een rouwperiode hebt, maar je kan niet blijven steken in deze dingen,kop op het leven gaat tenslotte wel verder.de draad weer opakken is een kunst,maar dan ga je je wel weer beter voellen,gedaane zaken nemen geen keer,het is aan jezelf wat je van het leven maaktJa, logisch ! opakken is ook een hele kunst !
tuurlijk is het vreselijk als je zaak over de kop gaat,en lochies ook dat je een rouwperiode hebt, maar je kan niet blijven steken in deze dingen,kop op het leven gaat tenslotte wel verder.de draad weer opakken is een kunst,maar dan ga je je wel weer beter voellen,gedaane zaken nemen geen keer,het is aan jezelf wat je van het leven maaktJa, logisch ! opakken is ook een hele kunst !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 29 februari 2008 om 22:07
quote:en de accept giro zei ook: als er niet betaald wordt zijn wij genoodzaakt 5 euro extra in rekening te brengen.....
Handig, zo'n pratende accept giro. Misschien kan hij de volgende keer een waarschuwing geven als er een flinke rekening komt. Dan ben ik alvast voorbereid en komt het misschien minder hard aan
quote:Ik klaag helemaal niet gauw (heb dit in mijn hele leven slechts 3 keer gedaan, verspreid over 9 jaar)De forumbezoekers worden steeds jonger....
Handig, zo'n pratende accept giro. Misschien kan hij de volgende keer een waarschuwing geven als er een flinke rekening komt. Dan ben ik alvast voorbereid en komt het misschien minder hard aan
quote:Ik klaag helemaal niet gauw (heb dit in mijn hele leven slechts 3 keer gedaan, verspreid over 9 jaar)De forumbezoekers worden steeds jonger....
zondag 2 maart 2008 om 22:59
Veel te ingewikkeld dat receptje...
Voor 4 mensen:
200g risottorijdt
grote pan boillion (blokje...)
Grote ui
3 stengels bleekselderij
glas droge witte wijn
doosje gemende paddestoelen
parmezaanse kaas
goede boter
Nee jouw receptje is veel makkelijker.
Voor 4 mensen:
200g risottorijdt
grote pan boillion (blokje...)
Grote ui
3 stengels bleekselderij
glas droge witte wijn
doosje gemende paddestoelen
parmezaanse kaas
goede boter
Nee jouw receptje is veel makkelijker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 8 maart 2008 om 00:57
woensdag 12 maart 2008 om 09:00