Eausm, vertalers, unbannables, glazen bollen, citaten, eauff
maandag 24 maart 2008 om 02:17
maandag 24 maart 2008 om 22:56
dinsdag 25 maart 2008 om 10:27
quote:Winx68 schreef op 24 maart 2008 @ 22:56:
[quote] schreef op 24 maart 2008 @ 22:10:
[...]
Als je merkt dat je op andere vrouwen gaat vallen komt dat (vaak) door een gemis in de relatie die (bijna) altijd kan worden opgelost. Zoek naar het gat en hoe je dat kan oplossen! (desnoods met hulp van buitenaf)
Wie o wie heeft de schatkaart???Volgens mij is juist het probleem dat ie dat gat al gevonden heeft....
[quote] schreef op 24 maart 2008 @ 22:10:
[...]
Als je merkt dat je op andere vrouwen gaat vallen komt dat (vaak) door een gemis in de relatie die (bijna) altijd kan worden opgelost. Zoek naar het gat en hoe je dat kan oplossen! (desnoods met hulp van buitenaf)
Wie o wie heeft de schatkaart???Volgens mij is juist het probleem dat ie dat gat al gevonden heeft....
dinsdag 25 maart 2008 om 12:49
"XXXX Minny heeft het niet alleen over TO's verhaal.
Helaas kent ze mijn verhaal ook en word me anagerekend.En denk ze daravan dta ik dara niet tegen kan.Integendeel.
Minny denkt meer te weten dan ik zelf.
Dus dat zwrat/wit sloeg op iets tussen haar en mij."
Hoe kan ik nou reageren als ik niet eens door de slecht geschreven tekst heen kom?!
Helaas kent ze mijn verhaal ook en word me anagerekend.En denk ze daravan dta ik dara niet tegen kan.Integendeel.
Minny denkt meer te weten dan ik zelf.
Dus dat zwrat/wit sloeg op iets tussen haar en mij."
Hoe kan ik nou reageren als ik niet eens door de slecht geschreven tekst heen kom?!
dinsdag 25 maart 2008 om 13:10
dinsdag 25 maart 2008 om 19:55
quote:MissMara schreef op 24 maart 2008 @ 02:17:
(maar let wel, ik vind jaloezie en afgunst toch 2 verschillende dingen)
O, ben jij dan misschien diegene die ook een onderscheid maakt tussen een uur en 60 minuten? Ja, maar jij bent me d'r ook eentje, hoor!
PS erg hard gelachen toen ik een paar pagina's van dit topic doorlas!
Pruil Miss Mara. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat bij jaloezie geen (of niet perse) misgunnen inzit en bij afgunst wel (maar dit kan ik ook verkeerd in mn hoofd hebben zitten).
En hoezo zouden een uur en 60 minuten hetzelfde zijn??!!
(maar let wel, ik vind jaloezie en afgunst toch 2 verschillende dingen)
O, ben jij dan misschien diegene die ook een onderscheid maakt tussen een uur en 60 minuten? Ja, maar jij bent me d'r ook eentje, hoor!
PS erg hard gelachen toen ik een paar pagina's van dit topic doorlas!
Pruil Miss Mara. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat bij jaloezie geen (of niet perse) misgunnen inzit en bij afgunst wel (maar dit kan ik ook verkeerd in mn hoofd hebben zitten).
En hoezo zouden een uur en 60 minuten hetzelfde zijn??!!
woensdag 26 maart 2008 om 10:47
woensdag 26 maart 2008 om 11:02
We hebben nu een eettafel gekocht met de maat van 200cm. De poten zijn 10 cm, dus we kunnen over een lengt van 180cm eetkamerstoelen kwijt. Nu hebben we stoelen gezien die 60cm breedt zijn, dus precies 180cm (we willen 6 stoelen). Dat past dus niet.
Als ik zou adviseren bij een tafel met tafelpoten van 10 cm zijn lekkere zachte kussens ipv stoelen.
Als ik zou adviseren bij een tafel met tafelpoten van 10 cm zijn lekkere zachte kussens ipv stoelen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 27 maart 2008 om 18:05
quote:barba schreef op 26 maart 2008 @ 10:47:
Eten is ook om van te genieten, dus een lekkere taart op je 10e verjaardag hoort er bij. Maar ook de aardappeltjes met groeten (rauw of niet).
Ik krijg ook regelmatig de groeten van mijn aardappeltjes Laat me raden: die van Hak?
Eten is ook om van te genieten, dus een lekkere taart op je 10e verjaardag hoort er bij. Maar ook de aardappeltjes met groeten (rauw of niet).
Ik krijg ook regelmatig de groeten van mijn aardappeltjes Laat me raden: die van Hak?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
vrijdag 28 maart 2008 om 20:29
Ik beweeg ook zo veel mogelijk xxxx. Ik zit al hele dagen binnen, dus meestal ga ik na werktijd lopend boodschappen doen, of lopend naar de supermarkt, of gewoon een stuk lopen.
Ik doe altijd mijn boodschappen als ik een bezoek breng aan de supermarkt. Scheelt weer lopen.
Ik doe altijd mijn boodschappen als ik een bezoek breng aan de supermarkt. Scheelt weer lopen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.