Geen idee hoeveelste deel dit al is en of onderhand niet iemand anders dan deze oude geest het stokje weer eens over zou moeten nemen, maar zonder tegenbericht neem ik maar even aan dat dit het nieuwe topic is voor Eauns Seaurt.
En omdat het vast wel een jubileum is en er anders geheid wel iets anders te vieren valt: PREAUST!
Ik bestelde een keer een broodrooster carpaccio bij hen. Nou ben ik daarin misschien van het naïeve soort om te denken dat je dat gewoon bij BB kunt bestellen, maar ik doe dat nooit meer. Ik kreeg een voedselvergiftiging.
En het lag ook nog eens ontzettend zwaar op de maag!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anoniem_307731
dinsdag 7 januari 2020 om 20:07
Als morgen je partner een ongeluk krijgt en zijn trapleuning moet worden geamputeerd ga je toch ook niet bij hem weg.
De meeste ongelukken gebeuren in huis. Op de trap. Waarna je de leuning in je hol krijgt, of zo.
Hun wilde altijd de duurste bewijs van spreke en wat de 1 kreeg, dat wilde hun ook. Maar vele waren weer wel geïnteresseerd om de taal zo snel mogelijk te leren
Ik hoop dat ze voor het leren van de Nederlandse taal niet bij jou kwamen.
Hun wilde altijd de duurste bewijs van spreke en wat de 1 kreeg, dat wilde hun ook. Maar vele waren weer wel geïnteresseerd om de taal zo snel mogelijk te leren
Ik hoop dat ze voor het leren van de Nederlandse taal niet bij jou kwamen.
Dit is toch wel heeeel erg
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!