ECHT aparte gadgets/cadeautjes

06-05-2008 14:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar leuke, aparte cadeautjes. Ik heb al een aantal sites gevonden met mooi designspul (sagaform, evasolo), maar veel van hun spullen zijn toch vrij duur. Maar als ik dan naar kadootje/gadets zoek op internet vind ik bijna alleen maar sites met van die afgezaagde 'relatiegeschenken'. Weet iemand hier een leuke site waar ik echt originele en betaalbare cadeuas kan vinden?

Alvast bedankt..

Byrd
megagadgets of bestel.nl
waarschijnlijk ken je deze dan al. In elk geval betaalbaar!

http://www.bestthings.nl/Origineel-cadeau-27.html
Bedankt voor de links!
op www.dealextreme.com hebben ze echt de meest leuke gadgets. spul komt uit hong kong, maar alles wordt gratis verzonden. houd rekening met een levertijd van 2 tot 3 weken, dan valt 't alleen maar mee als het eerder binnen is. betalen kan heel makkelijk met paypal.

ik heb er al een aantal leuke dingen vandaan. kijk vooral eens bij de 2 dollar artikelen, zitten leuke dingen tussen!
Hoi Yin,

jeetje zeg, die site klinkt echt te mooi om waar te zijn. Wat ontzettend goedkoop is alles! En al helemaal met de lage dollarkoers. Dank je voor de tip (ik ben dan wel niet TO, maar wel verzot op nieuwe links )

Bij jou is het dus altijd goedgegaan?

Ik ga hem meteen aan een paar mensen doorsturen.
quote:kachel schreef op 06 mei 2008 @ 15:56:

Hoi Yin,

jeetje zeg, die site klinkt echt te mooi om waar te zijn. Wat ontzettend goedkoop is alles! En al helemaal met de lage dollarkoers. Dank je voor de tip (ik ben dan wel niet TO, maar wel verzot op nieuwe links )

Bij jou is het dus altijd goedgegaan?

Ik ga hem meteen aan een paar mensen doorsturen.

cool he?! prijzen zijn echt spotgoedkoop. bij mij is alles goedgegaan, kan je alleen wel aanraden om als je meerdere artikelen wilt bestellen, dit ook in meerdere keren af te rekenen. op die manier wordt alles apart verzonden. een groter (en dus duurder) pakket loopt meer risico om er bij de douane uitgelicht te worden.

op deze site (http://deal-extreme.blogspot.com) staat wat info over dealextreme.com, wat meer uitleg. maar zoals ik zei, bij mij is alles goedgegaan, dus hij is niet helemaal te mooi om waar te zijn veel plezier met bestellen! (en nee, ik heb geen aandelen, maar ben ook helemaal enthousiast over de site!).
Das inderdaad een goede site voor cheapie stuff!

Maar ben ook op zoek naar meer 'design' dingen.

Sites zoals nonplusultra..
www.gadgethouse.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven