Echte mannen in de penarie
vrijdag 1 maart 2013 om 16:37
Het is al maanden koud. Een gure wind waait over de vlakte en de ijzige grond is spekglad. De vlakte is volledig verlaten. Volledig? In de verte brandt licht. In een oud vervallen hutje klinken stemmen. Wie zouden dat zijn? Misschien de overgebleven echte mannen en hun makkers de echte vrouwen? Laten we eens op de deur kloppen...
vrijdag 1 maart 2013 om 16:43
Nee, ik bied jullie een wijntje aan en neem zelf bier. En ik doe niet aan stereotypen over wat echte mannen wel en niet doen. Daar ben ik een echte man voor.
Biertje voor grobs!
Ik zou ook graag onder de palmen zitten, maar we hebben als topic nu eenmaal een zware tijd dus zitten we in de ijsvlakte. Daar gaan we dus uit proberen te komen. In ieder geval is het hier warm en knus.
Biertje voor grobs!
Ik zou ook graag onder de palmen zitten, maar we hebben als topic nu eenmaal een zware tijd dus zitten we in de ijsvlakte. Daar gaan we dus uit proberen te komen. In ieder geval is het hier warm en knus.
vrijdag 1 maart 2013 om 16:48
vrijdag 1 maart 2013 om 16:49
quote:DeeDee86 schreef op 01 maart 2013 @ 16:47:
heee een nieuw topic!
ik hou t bij mn kopje thee. beetje grieperig. en vannacht dus op vakantie..
maarre cheers!
Weet je heel, héél, zeker dat ik dat niet moet overnemen, i.v.m. die uitzending van WIDM en zo?
Zit er niet in hè? Geeft niet hoor. Fijne vakantie!! Geniet er lekker van!
heee een nieuw topic!
ik hou t bij mn kopje thee. beetje grieperig. en vannacht dus op vakantie..
maarre cheers!
Weet je heel, héél, zeker dat ik dat niet moet overnemen, i.v.m. die uitzending van WIDM en zo?
vrijdag 1 maart 2013 om 16:51
quote:Grobbekuiken schreef op 01 maart 2013 @ 16:49:
[...]
hahaha
komt wel goed...
en ik ga juist nog een weekje de kou op zoeken. al verklaar ik mezelf bijna voor gek
[...]
hahaha
komt wel goed...
en ik ga juist nog een weekje de kou op zoeken. al verklaar ik mezelf bijna voor gek
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."