Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
maandag 11 februari 2013 om 10:35
quote:Amand schreef op 11 februari 2013 @ 10:30:
Meer seks, pimp. Dat helpt.
Sex. Met een X. Als Echte Man doe je gewoon niet mee aan de rare fratsen van wannabe taalvernieuwers die om de paar jaar het Groene Boekje door elkaar husselen. Durf gewoon jezelf te zijn en loop niet achter de blatende kudde aan.
Sex is eroties erotisch, seks is ranzig.
Pannekoek !!
Meer seks, pimp. Dat helpt.
Sex. Met een X. Als Echte Man doe je gewoon niet mee aan de rare fratsen van wannabe taalvernieuwers die om de paar jaar het Groene Boekje door elkaar husselen. Durf gewoon jezelf te zijn en loop niet achter de blatende kudde aan.
Sex is eroties erotisch, seks is ranzig.
Pannekoek !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 11 februari 2013 om 10:55
quote:DeeDee86 schreef op 11 februari 2013 @ 10:49:
snif, snotter... bleuhh.
dat gekwakkel... ik kan er niets mee!
Meer sex. Niet dat het helpt tegen verkoudheid, maar toch .
Tegen verkoudheid heb ik een probaat middel: ga regelmatig naar de sauna. Liefst in de aufguss, flink hoog (= heet) gaan zitten en lekker alles er uit zweten. Helpt echt.
Ik ga nu al zo'n 20 jaar regelmatig naar de sauna en ben sindsdien letterlijk nooit meer ziek geweest. Geen dag !
snif, snotter... bleuhh.
dat gekwakkel... ik kan er niets mee!
Meer sex. Niet dat het helpt tegen verkoudheid, maar toch .
Tegen verkoudheid heb ik een probaat middel: ga regelmatig naar de sauna. Liefst in de aufguss, flink hoog (= heet) gaan zitten en lekker alles er uit zweten. Helpt echt.
Ik ga nu al zo'n 20 jaar regelmatig naar de sauna en ben sindsdien letterlijk nooit meer ziek geweest. Geen dag !
maandag 11 februari 2013 om 10:59
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 februari 2013 @ 10:57:
Oh, ik zou zooooooo graag naar de sauna gaan!!!!!
Maar 't mag niet van de dokter...
Dat is balen Pimp !! Voor hoelang geldt dat verbod ?
Ik ga zondag naar de sauna met een goede vriend van me.
En mijn sportschool heeft ook een sauna, daar zit ik ook regelmatig in na het sporten.
Oh, ik zou zooooooo graag naar de sauna gaan!!!!!
Maar 't mag niet van de dokter...
Dat is balen Pimp !! Voor hoelang geldt dat verbod ?
Ik ga zondag naar de sauna met een goede vriend van me.
En mijn sportschool heeft ook een sauna, daar zit ik ook regelmatig in na het sporten.