Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 12 januari 2013 @ 22:08:

Zo lang je de aard van het gesprek niet laat weten, is er geen enkel zinnig advies te geven, sorry.

Wanneer je inspanning éénmalig is om dat resultaat te behalen, moet je je niet richten op je kleding, maar op je bereidheid hem oraal te bevredigen tijdens het gesprek.

Wanneer je deel wil gaan uitmaken van een groter geheel en dat gesprek de ingang is, moet je gewoon jezelf zijn.Het is een serieuze vraag! En nee, ik ga geen details geven...wie weet heb ik t gesprek met jou! ( O jee, nu moet ik steeds aan jou denken tijdens dat gesprek...)
Ik wil m niet verleiden, verblinden of wat dan ook. Ik wil serieus overkomen, maar niet saai en belegen en het is ook geen gesprek waar je in je spijkerbroek en bloesje aankomt.

Maar ik heb al goede tips gekregen en ik ga zeker mezelf zijn, dat houd je nl het langst vol
Tja, dan niet.
Zoiets bedoel ik, maar dan niet die kleur..

quote:DeeDee86 schreef op 12 januari 2013 @ 21:59:

Jurkje. Netjes, niet al te veel decolleté maar wel goeie taille. Hakken. 5-8 cm. Evt jasje. In kleur die goed bij je ogen en haar past.

Zoiets?

Ik denk dat dit m wordt, ja. Ligt t dichtst bij wat ik graag draag...

Een LBD dus...
Geen opzichtige sieraden, make up naturel. Officieel is de roklengte max 1 hand boven de knie als je zit. Geen (diep) decolleté. Geen kleding waar je aan moet trekken of plukken (bijv je blousje wat je goed moet trekken).

Ik vind de kleding van Vanilia altijd netjes en zakelijk, maar niet tuttig. Je kunt bijv een pencil rokje en colbertje aan met een fleurige blouse eronder. Of een jurkje met een jasje en kleurige blouse. Evt af te maken met een leuke, maar dus niet opzichtige ketting. Panty's aan en laarzen of hakken, maar geen naaldhakken.

Plak jij anders ff een plaatjes van wat je in gedachten had.
Denk marlene dietrich...
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2013 @ 22:17:

Zoiets bedoel ik, maar dan niet die kleur..

[afbeelding]Bedankt Suus, voor t zoeken. Is idd erg mooi. Donkey!!!!! wil jouw nuchtere mening horen
Ga ff zoeken...
quote:sportivity-girl schreef op 12 januari 2013 @ 22:17:

[...]

Ik denk dat dit m wordt, ja. Ligt t dichtst bij wat ik graag draag...

Een LBD dus... Dat kan altijd, mits het niet tè Little is
Echt...
Dat t-shirt zou ik niet aandoen SG. Is niet de juiste boodschap.
Zijn jullie niet naar brad pitt aan t kijken?

Ik wel! Vette film!
Je kunt commentaar leveren Armand, maar je geeft geen suggesties. Kom op...HELP ME!!!
Eigenlijk moet je gewoon aantrekken waar je je goed in voelt...

(buiten je sportkleding en huispak dan.... )
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2013 @ 22:30:

Zijn jullie niet naar brad pitt aan t kijken?

Ik wel! Vette film!

Heb m idd wel eens gezien, ja... Goeie film, rottig eind... Sorry,

Zit op 5 een goeie film te kijken...
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2013 @ 22:33:

Eigenlijk moet je gewoon aantrekken waar je je goed in voelt...

(buiten je sportkleding en huispak dan.... )Ik voel me anders wel top in mijn sportkleding moet ik zeggen. Zit ook lekker...
quote:sportivity-girl schreef op 12 januari 2013 @ 22:31:

Je kunt commentaar leveren Armand, maar je geeft geen suggesties. Kom op...HELP ME!!!DAT KAN NIET zonder de context te kennen. Dat zeg ik de hele tijd al.
Donkey, kop 'em maar in. Ik geef het op.
Je bent te nieuwsgierig Amand...

oké, iets dan...zakelijk - werk - eigen business - heb zijn fiat nodig
Context is een zakelijk gesprek waar veel vanaf hangt, lekker ding van me

Mosterd!
fiat in de zin van toestemming dan hè..
quote:secondhandsuus schreef op 12 januari 2013 @ 22:41:

Context is een zakelijk gesprek waar veel vanaf hangt, lekker ding van meWaarom snappen vrouwen dat gewoon meteen/ Volgens mij snapt dat lekkere ding van jou héél goed wat ik bedoel, maar hij wil graag alle ins en outs weten...slimmerik
Of hij wil weten of je iemand pijpt om te krijgen wat je wilt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven