Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zondag 13 januari 2013 om 09:59
zondag 13 januari 2013 om 09:59
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 januari 2013 @ 09:57:
[...]
Nee Deeds, ik heb 'm onlangs uit het stof getrokken omdat ik een ernstig vitamine D tekort bleek te hebben met allerlei fysieke klachten van dien. Beetje aanvullen naast m'n vitamine stootkuur kan geen kwaad. Maar ik lig er hóóguit 1x per week onder hoor, je ziet niet eens kleurverschil Oh jeetje... en dat kan alleen zo worden aangevuld? typisch, hoe loop je dat op? te weinig buiten? ik bedoel, we krijgen allemaal even weinig zonlicht momenteel
[...]
Nee Deeds, ik heb 'm onlangs uit het stof getrokken omdat ik een ernstig vitamine D tekort bleek te hebben met allerlei fysieke klachten van dien. Beetje aanvullen naast m'n vitamine stootkuur kan geen kwaad. Maar ik lig er hóóguit 1x per week onder hoor, je ziet niet eens kleurverschil Oh jeetje... en dat kan alleen zo worden aangevuld? typisch, hoe loop je dat op? te weinig buiten? ik bedoel, we krijgen allemaal even weinig zonlicht momenteel
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 13 januari 2013 om 10:01
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 januari 2013 @ 09:59:
Mogge allemaal.
'k Heb nog steeds keelpijn...
Arme stakker, sterkte!
Ik ben, geloof ik, op de terugweg van weer een nasty verkoudheid.
Had last van alles, behalve keelpijn.
Dus hoofdpijn, niezen, snotteren, hoesten, oorpijn.
De hoofdpijn is nu naar de achtergrond verdwenen, dus ik loop op eieren. Dus vandaar ook maar even niet gaan sporten vanochtend.
Mogge allemaal.
'k Heb nog steeds keelpijn...
Arme stakker, sterkte!
Ik ben, geloof ik, op de terugweg van weer een nasty verkoudheid.
Had last van alles, behalve keelpijn.
Dus hoofdpijn, niezen, snotteren, hoesten, oorpijn.
De hoofdpijn is nu naar de achtergrond verdwenen, dus ik loop op eieren. Dus vandaar ook maar even niet gaan sporten vanochtend.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 13 januari 2013 om 10:03
quote:DeeDee86 schreef op 13 januari 2013 @ 09:59:
[...]
Oh jeetje... en dat kan alleen zo worden aangevuld? typisch, hoe loop je dat op? te weinig buiten? ik bedoel, we krijgen allemaal even weinig zonlicht momenteel
Dit is er waarschijnlijk door de jaren heen ingeslopen. Telkens een beetje erger. Oorzaak: altijd in de schaduw en veel op de motor met je helm op en pak aan
Klachten: o.a. extreme vermoeidheid, wel inslapen maar niet doorslapen en spierkrampen in benen en voeten.
Stootkuur van de dokter gekregen, om de zoveel weken een flesje met zéér hoge dosering vitamine D voor 6 maanden. Aanvullen met normale vitamine D pilletjes, af en toe zonnebankje en inderdaad: meer buiten zijn.
Achteraf gezien denk ik dat ik er al járen mee gelopen heb....
Edit: en sinds een aantal weken voel ik me zoveel beter dat ik begonnen ben met 3x per week sporten
[...]
Oh jeetje... en dat kan alleen zo worden aangevuld? typisch, hoe loop je dat op? te weinig buiten? ik bedoel, we krijgen allemaal even weinig zonlicht momenteel
Dit is er waarschijnlijk door de jaren heen ingeslopen. Telkens een beetje erger. Oorzaak: altijd in de schaduw en veel op de motor met je helm op en pak aan
Klachten: o.a. extreme vermoeidheid, wel inslapen maar niet doorslapen en spierkrampen in benen en voeten.
Stootkuur van de dokter gekregen, om de zoveel weken een flesje met zéér hoge dosering vitamine D voor 6 maanden. Aanvullen met normale vitamine D pilletjes, af en toe zonnebankje en inderdaad: meer buiten zijn.
Edit: en sinds een aantal weken voel ik me zoveel beter dat ik begonnen ben met 3x per week sporten
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 13 januari 2013 om 11:01
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 januari 2013 @ 10:03:
[...]
Ah fijn dat het nu beter gaat! Lijkt me zo moeilijk om daar nou de oorzaak van te vinden...
Ik houd het niet meer.... ik ga zo naar buiten. Ramen al open, heerlijke lucht... Kijken of ik nog kan skaten. Heb het al schrikbarend lang niet meer gedaan tijd om weer wat conditie op te bouwen...!
[...]
Ah fijn dat het nu beter gaat! Lijkt me zo moeilijk om daar nou de oorzaak van te vinden...
Ik houd het niet meer.... ik ga zo naar buiten. Ramen al open, heerlijke lucht... Kijken of ik nog kan skaten. Heb het al schrikbarend lang niet meer gedaan tijd om weer wat conditie op te bouwen...!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 13 januari 2013 om 11:09