Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
woensdag 2 januari 2013 om 21:47
quote:missy_Acy schreef op 02 januari 2013 @ 21:45:
DS, ik snap wel wat je zegt hoor. En zo sta ik ook in m'n leven. Maar ik snap ook dat niet iedereen eerst nadenkt en dan pas wat zegt.
Sommige mensen zijn flapuiten, lomp soms.
Gelukkig zijn we allemaal anders.
Badman stelde mij een vraag en ik geef hem antwoord.
Wat hij er mee doet is aan hemzelf. Zo werkt dat in de mannenwereld.
DS, ik snap wel wat je zegt hoor. En zo sta ik ook in m'n leven. Maar ik snap ook dat niet iedereen eerst nadenkt en dan pas wat zegt.
Sommige mensen zijn flapuiten, lomp soms.
Gelukkig zijn we allemaal anders.
Badman stelde mij een vraag en ik geef hem antwoord.
Wat hij er mee doet is aan hemzelf. Zo werkt dat in de mannenwereld.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 2 januari 2013 om 22:03
woensdag 2 januari 2013 om 22:05
quote:sportivity-girl schreef op 02 januari 2013 @ 22:03:
* ploft met een bezweet hoofd neer op de bank*
pffff...ben je een uurtje weg, is er een nieuw topic (leuk overigens!!!) en is Datdus weg. Er kan veel veranderen in een uurtje.
En ja Donkey, een push up bra is leuk, maar niet handig tijdens t sportenniet echt nee maar daar zijn ze ook niet voor bedoeld he?
* ploft met een bezweet hoofd neer op de bank*
pffff...ben je een uurtje weg, is er een nieuw topic (leuk overigens!!!) en is Datdus weg. Er kan veel veranderen in een uurtje.
En ja Donkey, een push up bra is leuk, maar niet handig tijdens t sportenniet echt nee maar daar zijn ze ook niet voor bedoeld he?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."