Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
woensdag 16 januari 2013 om 20:43
woensdag 16 januari 2013 om 20:57
woensdag 16 januari 2013 om 21:01
quote:sportivity-girl schreef op 16 januari 2013 @ 15:51:
Zo, qthee, dat was een lekkere wandeling, hè! Nu tijd voor een bakkie thee op de bank. Na een zware les in de sportschool vanmorgen, een half uur hardlopen daarna én vanmiddag een wandeling van een uur ben ik wel toe aan een uurtje bankzitten...Jij was sportief bezig!
Na de tandarts en de wandeling heb ik gewoon gewerkt (zittend). Geen tijd voor sporten maar centjes verdienen zoals echte mannen schijnbaar horen te doen.
Ben trouwens weer benieuwd wat ik netto krijg overgemaakt met alle nieuwe wetgeving, opslag etc.
Die billen van Merano houden me op de been deze winter.
Zo, qthee, dat was een lekkere wandeling, hè! Nu tijd voor een bakkie thee op de bank. Na een zware les in de sportschool vanmorgen, een half uur hardlopen daarna én vanmiddag een wandeling van een uur ben ik wel toe aan een uurtje bankzitten...Jij was sportief bezig!
Na de tandarts en de wandeling heb ik gewoon gewerkt (zittend). Geen tijd voor sporten maar centjes verdienen zoals echte mannen schijnbaar horen te doen.
Ben trouwens weer benieuwd wat ik netto krijg overgemaakt met alle nieuwe wetgeving, opslag etc.
Die billen van Merano houden me op de been deze winter.
woensdag 16 januari 2013 om 21:03
Koos destijds een nick, maar vond m niet zo handig. Iets te herkenbaar misschien voor sommige mensen en ben wel op mijn privacy gesteld. Ik heb verder geen last van andere mensen, maar je kunt niet meer alleen je nick veranderen. Moet dan meteen je hele acount op non-actief laten zetten. Heb ik aangevraagd, maar is ws nog niet gebeurd. Verder geen last van stalkers, dreigbrieven of doodsbedreigingen...
Maar t leek me een beetje raar om hier onder een andere nick verder te schrijven en dat niet te laten weten, vandaar. Bij deze nick voel ik me lekkerder. En Donkey ook. Nu heeft hij geen last meer van rode bokshandschoenen
Maar t leek me een beetje raar om hier onder een andere nick verder te schrijven en dat niet te laten weten, vandaar. Bij deze nick voel ik me lekkerder. En Donkey ook. Nu heeft hij geen last meer van rode bokshandschoenen
woensdag 16 januari 2013 om 21:13
woensdag 16 januari 2013 om 21:30
woensdag 16 januari 2013 om 21:41
woensdag 16 januari 2013 om 21:44
woensdag 16 januari 2013 om 21:51
quote:lady-blue-eyes schreef op 16 januari 2013 @ 21:44:
[...]
Gaat helemaal wél ergens over. Dit is heel erg als je net in luv bent...
Kun je niet naar hem toe?
ben niet verliefd hoor (nee echt niet!)
Kan ook niet echt weg en mn broertje hier alleen laten zitten he... beetje apart
[...]
Gaat helemaal wél ergens over. Dit is heel erg als je net in luv bent...
Kun je niet naar hem toe?
ben niet verliefd hoor (nee echt niet!)
Kan ook niet echt weg en mn broertje hier alleen laten zitten he... beetje apart
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 16 januari 2013 om 21:55
quote:lady-blue-eyes schreef op 16 januari 2013 @ 21:52:
Sorry, weet niet hoe oud hij is. Noem mijn zusje van 27 ook zusje...Haha, wel een stukje jonger maar ook een beetje gek om m alleen te laten in mijn huis. "nou ik ben even ehhh"
Sorry, weet niet hoe oud hij is. Noem mijn zusje van 27 ook zusje...Haha, wel een stukje jonger maar ook een beetje gek om m alleen te laten in mijn huis. "nou ik ben even ehhh"
woensdag 16 januari 2013 om 22:02
quote:lady-blue-eyes schreef op 16 januari 2013 @ 21:59:
Tja, als hij heel jong is...vanaf 16 gaat hij dit wel begrijpen met al die rondvliegende hormonen in zijn lijf. Je kunt ook zeggen dat je even een glaasje drinkt bij een vriend... je doet vast meer maar je liegt niethaha oh ja... t gaat mij er meer om dat t een beetje gek is om m hier (toch op 'visite') alleen te laten. Nouja. Better luck next time
Tja, als hij heel jong is...vanaf 16 gaat hij dit wel begrijpen met al die rondvliegende hormonen in zijn lijf. Je kunt ook zeggen dat je even een glaasje drinkt bij een vriend... je doet vast meer maar je liegt niethaha oh ja... t gaat mij er meer om dat t een beetje gek is om m hier (toch op 'visite') alleen te laten. Nouja. Better luck next time