Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
@ qthee: niet overal gelukkig. Misschien heb ik geluk gehad maar tot nu toe had ik steeds hele aardige beoordelaars die echt hun best deden voor me en waarvan ik veel geleerd heb. Dan is hard werken ook leuk. Maar de hele dag achter zo'n Qual aan hobbelen die zichzelf en Zijn Operaties alleen maar geweldig vindt en je systematisch weigert iets anders uit te leggen dan Zijn Manier Van Hechten (en grof over de patienten, aiaiaiai echt, het kan echt niet), dan heb je er echt wel moeite mee om 70u per week voor zo'n vent klaar te staan :p

Verpleegkundigen zijn wel vaak veel gezelliger haha. Behalve huisartsen, die zijn echt heel lief.
Alle reacties Link kopieren
Ben bang dat de patient nog even onder strenge controle blijft. Het leek even goed te gaan, maar de opleving was van korte duur ben ik bang
quote:kabouterpuntmuts schreef op 15 januari 2013 @ 22:41:

@ qthee: niet overal gelukkig. Misschien heb ik geluk gehad maar tot nu toe had ik steeds hele aardige beoordelaars die echt hun best deden voor me en waarvan ik veel geleerd heb. Dan is hard werken ook leuk. Maar de hele dag achter zo'n Qual aan hobbelen die zichzelf en Zijn Operaties alleen maar geweldig vindt en je systematisch weigert iets anders uit te leggen dan Zijn Manier Van Hechten (en grof over de patienten, aiaiaiai echt, het kan echt niet), dan heb je er echt wel moeite mee om 70u per week voor zo'n vent klaar te staan :p

Verpleegkundigen zijn wel vaak veel gezelliger haha. Behalve huisartsen, die zijn echt heel lief.Ik ken iemand die zo eigenwijs was en lef had om zo'n vent op vriendelijke doch dringende wijze op zijn nummer te zetten... Helpt soms wel
Jongens niet teveel drinken. Als Zuster Sport zoveel drinkt kan ze jullie niet meer aan het infuus leggen tegen de kater.

Nou welterusten!
hoho.. ik regel alleen de boel. Ben niet de zuster zelf!
Truste puntmuts en sterkte morgen
Trusten mutsje en lief zijn voor de patiënten morgen.

Dan drink ik er nog één met sporty want ik wil wel eens zien welke gekke dingen je gaat doen. Zelf kan ik heel goed tegen drank. Tot het omslagpunt.. Dan ben je ineens de mooiste vrouw van de wereld en draag ik je op handen.

Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 22:49:

Dan drink ik er nog één met sporty want ik wil wel eens zien welke gekke dingen je gaat doen. Zelf kan ik heel goed tegen drank. Tot het omslagpunt.. Dan ben je ineens de mooiste vrouw van de wereld en draag ik je op handen.

Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.Dán pas???? Heb je me nog nooit gezien...Vind t bijna een belediging. Scheelt dat ik wat gedronken heb; ben in een vrolijke bui...
Je gaat trouwens niet zien welke gekke dingen ik ga doen, want ik ken mijn grenzen... Ja, heel flauw, maar ik heb een status hoog te houden
Oh een sportieve vrouw met status! Maar dan zitten we hier lekker te drinken en de grenzen te kennen.

Misschien maar beter ook want morgen moet er een tandarts dichtbij komen en de dranklucht schrikt hem misschien af. .... Schenk nog maar een keer in.
Ik ga kabouterpuntmuts achterna. Ook echte mannen moeten naar bed.

Truste sporty.
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 23:01:

Oh een sportieve vrouw met status! Maar dan zitten we hier lekker te drinken en de grenzen te kennen.

Misschien maar beter ook want morgen moet er een tandarts dichtbij komen en de dranklucht schrikt hem misschien af. .... Schenk nog maar een keer in.Verbaasd?
Verbazen is een goede eigenschap toch? Als ik me nergens meer over verbaas, gaat het niet meer goed met me.
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 22:49:

Daarna komt vaak de misselijkheidsfase.Ik weet precies wat je bedoelt ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:qthee schreef op 15 januari 2013 @ 23:02:

Ik ga kabouterpuntmuts achterna. Ook echte mannen moeten naar bed.

Truste sporty.Ga je haar achterna? Veel plezier dan samen. Ik ruim de glaasjes wel even op.
quote:Donkeyshot schreef op 15 januari 2013 @ 23:05:

[...]

Ik weet precies wat je bedoelt ... Waar háál je ze vandaan?!
Ben niet helemaal in to verticaal-uitgedaagde vrouwen ben ik bang. Als jij de glaasje even omspoelt mag je het licht uit doen.

@donky: leuke!
De rolverdeling is duidelijk...

Maar t licht gaat nog niet uit...t feestje is nog niet over als jij gaat slapen...
Bezoekuur is afgelopen, de patient gaat nu rusten. Morgen bent u weer allen van harte welkom...
De shift van de nachtzuster begint om twaalf uur

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik ben altijd heel lief voor mijn patienten. Vandaag mag ik op zaal heb ik gehoord dus ik ben heel blij want daar is het veel gezelliger wan dan kan ik weer eens bij m'n patienten langs. Ik heb namelijk een terminale opa van 18 kleinkinderen onder m'n hoede die me aan alle kleinzoons probeert te koppelen en me van alle kleinkinderen de naam + de studie/het beroep aan het leren is en een vrouw die rechercheur is en altijd hele spannende verhalen vertelt.

En een dagje met de zaalarts en die is veel aardiger dan de chirurg (:

Dus het wordt vast leuk.

Maar goed, ik vrees dat veel vrouwen toch wel verticaal uitgedaagd worden dus dat verkleint je zee wel een beetje. Wel lekker makkelijk

En gelukkig heb ik een vriend die me graag horizontaal uitdaagt dus dat brengt er weer een beetje balans in
Goedemorgen!
Een stralend goede morgen allemaal!

Iemand zin in een winterwandeling?
Goeiemorgen deze koude morgen! Ik zit eerst even bij de tandarts dus duim nog maar even voor me. Hoi kabouterpuntmuts, fijne dag op de zaal en ik ga zo wel even meelopen met sporty denk ik.
quote:sportivity-girl schreef op 16 januari 2013 @ 08:30:

Een stralend goede morgen allemaal!

Iemand zin in een winterwandeling?

Morning!

Jaaaa heeeeeel graag!!! Dit is echt mijn favoriete weer helaas veel binnen zitten vandaag
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven