Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Lbe aan de slag!! Palanja gaat neer.
Hai Pal en Amand. Bier?
Ja bierrrrrr

We zijn op pagina 69 trouwens.
Lekker toch Amand?
Alle reacties Link kopieren
t werkt missy! Goed van je...
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:05:

Hai Pal en Amand. Bier?

Lust ik niet....

Hebbie niks anders?

Tjezus..... ik ben toch getraumatiseerd door die billencarrousel...
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:05:

[afbeelding]
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Tuurlijk, roep maar ik schenk t in. Die billen waren goed hè?
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:09:

Tuurlijk, roep maar ik schenk t in. Die billen waren goed hè? eg wel. Damn!
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:09:

Tuurlijk, roep maar ik schenk t in. Die billen waren goed hè?

Tsjonge... doe maar een dubbele whisky.... en niet van die goedkope troep....

Dimpeltje dan maarrr.......

Ik vond die billen confronterend......

Ik zat op YouTube een filmpje te kijken van een vrouw met Ass-control! Even kijken of ik m kan plakken.
http://m.youtube.com/watch?v=mfSu9DJB9xU
Co-Assistent Puntmuts meldt zich aan de avondzuster: is Topic al naar zaal verplaatst? Ik schrif extra bezoekuren voor. Elke dag verplicht bezoek tussen 11-14 en 17-21.

Ik heb vandaag voor het eerst gegipst jongens! Een schattig jongetje, ik mocht z'n polsbreuk gipsen. Hij was heel stoer met z'n 4 jaren en had helemaaaaaaaal geen pijn en ik mocht als eerste iets op z'n gips schrijven. Hij was zooo schatrig

En morgen ga ik 'assisteren' (lees: ik magd e wond hechten als ze klaar zijn) bij een onderbeenamputatie. Spannend! En het beste nieuws is: ik loop nu mee met een andere chirurg want de 'mijne' is ziek ofzo of familieomstandigheden. Eindelijk niet zo op m'n tenen lopen!

Hoe is het hier? Ik zou er wel een mooi vrouwenplaatje in willen gooien maar heb nooit plaatjesplakken aangevraagd.

Ik persoonlijk ben meer van de borsten http://www.modny73.com/wp-content/uploa ... 07/671.jpg
Ik van billen en borsten

Glas erbij?

Astu!
quote:kabouterpuntmuts schreef op 17 januari 2013 @ 21:14:

Co-Assistent Puntmuts meldt zich aan de avondzuster: is Topic al naar zaal verplaatst? Ik schrif extra bezoekuren voor. Elke dag verplicht bezoek tussen 11-14 en 17-21.

Ik heb vandaag voor het eerst gegipst jongens! Een schattig jongetje, ik mocht z'n polsbreuk gipsen. Hij was heel stoer met z'n 4 jaren en had helemaaaaaaaal geen pijn en ik mocht als eerste iets op z'n gips schrijven. Hij was zooo schatrig

En morgen ga ik 'assisteren' (lees: ik magd e wond hechten als ze klaar zijn) bij een onderbeenamputatie. Spannend! En het beste nieuws is: ik loop nu mee met een andere chirurg want de 'mijne' is ziek ofzo of familieomstandigheden. Eindelijk niet zo op m'n tenen lopen!

Hoe is het hier? Ik zou er wel een mooi vrouwenplaatje in willen gooien maar heb nooit plaatjesplakken aangevraagd.

Ik persoonlijk ben meer van de borsten http://www.modny73.com/wp-content/uploa ... 07/671.jpg

Lijkt me vooral spannend voor de patient morgen...bleègh. Met onze patient gaat t prima. Ligt inmiddels op zaal en is bijna de oude.

Oeh, dat plaatje...als je borsten zo blijven staan als je ligt heb je óf een goede bh óf neptieten
Tsjonge Miss Acy,

Je bent errug goed geluimd, vandaag...

Hebbie al een echte man in huis?

Ja, die is nu ons nieuwe huis aan t verbouwen.
quote:missy_Acy schreef op 17 januari 2013 @ 21:22:

Ja, die is nu ons nieuwe huis aan t verbouwen.

En jij zit echte mannen dronken te voeren????

Gaan we dansen?
Ik hoor hier geen mannen klagen...
Tuurlijk pal! Moet toch wat.
Is dr. House een echte man btw?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven