Eerste Wereld problematiek

10-09-2016 11:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een topic over dingen waar je je enorm aan kan ergeren. Dingen die er op een grotere schaal natuurlijk helemaal niet toe doen, maar die je wel chagrijnig maken. Kortom: Eerste Wereld problematiek. Klaag er op los!

To trapt af natuurlijk.

Mijn adres staat aan het begin van de bezorglijst van PostNL. Één voordeel; ik krijg altijd mijn pakketjes netjes op tijd. Ze komen echter altijd zó op tijd (08:30) dat ik nog slaap. Ik heb een nachtbaan en word rond 12:00 wakker. Hoe zeer ik mijn best ook doe, de deurbel hoor ik nooit... De pakketjes worden vervolgens altijd afgeleverd bij de buren die inmiddels ook een gezonde dosis ergernis jegens mij hebben opgebouwd. Logisch natuurlijk.

Irritant!
music is my life
Bij Post NL service punt laten bezorgen?
- ik heb een heel leuk jurkje gekocht en mijn vriendin wil dat jurkje ook. Jurkje was er in de winkel in 3 kleuren en Online geen plaatje van te vinden. Ja een hele rare op artikelnummer, van een Chinees die hem heeft nagemaakt. En zij kan het jurkje in de winkel niet vinden. Stomme jurkje is in een impuls gekocht en ik ben er al minstens 2 uur aan kwijt aan plaatje zoeken, site bekijken, nog een keer meegeweest naar de winkel en gezocht.

Sukkelige activiteit.
Ik heb n bed met een lattenbodem die helemaal verschuift en verzakt is. .ik moet al heel lang een nieuw bed..maar ondanks dat ik er slecht op slaap vind ik t zonde om geld uit te geven aan n nieuwe
l'amour de soi...belle la vie...
Mijn kinderen hockeyen en ik trek een aantal ouders uit een van de teams slecht. Ze hebben nogal wat moeite met sociaal contact en hebben het idee dat er maar een persoon is die hun kind kan coachen: zij. Helaas ben ik de coach en vanochtend vooral bezig geweest met tactisch brengen dat het vervelend is als er verschillende mensen langs het veld staan te roepen.

De wedstrijd is al even klaar en ik ben nog steeds uit mijn hum. Zegt ook wel wat over mij! (en dan laat ik buiten beschouwing dat ik de laatste tijd sowieso niet goed in mijn vel zit en het idee heb dat alles wat ik met de beste bedoelingen doe toch niet goed is.)
quote:lanah schreef op 10 september 2016 @ 12:02:

Ik heb n bed met een lattenbodem die helemaal verschuift en verzakt is. .ik moet al heel lang een nieuw bed..maar ondanks dat ik er slecht op slaap vind ik t zonde om geld uit te geven aan n nieuwe Ja dat had ik dus ook, Man man wat een genot die eerste nacht op mijn nieuwe bed. Ik zou zeggen: gauw doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:strikjemetstippels schreef op 10 september 2016 @ 11:34:

Bij Post NL service punt laten bezorgen?Het zijn vaak grote pakketten die ik niet mee kan krijgen op de fiets :(
music is my life
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 10 september 2016 @ 12:04:

Mijn kinderen hockeyen en ik trek een aantal ouders uit een van de teams slecht. Ze hebben nogal wat moeite met sociaal contact en hebben het idee dat er maar een persoon is die hun kind kan coachen: zij. Helaas ben ik de coach en vanochtend vooral bezig geweest met tactisch brengen dat het vervelend is als er verschillende mensen langs het veld staan te roepen.

De wedstrijd is al even klaar en ik ben nog steeds uit mijn hum. Zegt ook wel wat over mij! (en dan laat ik buiten beschouwing dat ik de laatste tijd sowieso niet goed in mijn vel zit en het idee heb dat alles wat ik met de beste bedoelingen doe toch niet goed is.)Volgende keer betreffende ouder op het veld roepen en hem/haar het fluitje geven. Mochten ze dan zeggen "Nee hoor, jij bent toch de coach?!" Heel droog "precies" zeggen.
Oehoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven