Er zit een snotje op de O
zondag 8 maart 2009 om 10:11
quote:loomii schreef op 08 maart 2009 @ 00:41:
Ik associeer het "snotje" met de haardracht van Hitler. Er zitten mij dus nu aldoor drie Hitlertjes aan te staren vanaf de menubalk. Ik word daar best zenuwachtig van, eigenlijk....
Nou....daar zeg je zo wat, ik zag net ineens een advertentie met de tekst: de snor werkt aan een comeback!
Misschien is het een complot.
Ik associeer het "snotje" met de haardracht van Hitler. Er zitten mij dus nu aldoor drie Hitlertjes aan te staren vanaf de menubalk. Ik word daar best zenuwachtig van, eigenlijk....
Nou....daar zeg je zo wat, ik zag net ineens een advertentie met de tekst: de snor werkt aan een comeback!
Misschien is het een complot.
zondag 8 maart 2009 om 12:45
vrijdag 20 maart 2009 om 14:48
Oh, er is zelfs een topic over. Ik vind t maar niks, dat snotje. En hoewel ik nu inmiddels echt wel weet dat dat snotje daar 'hoort' blíjf ik maar poetsneigingen krijgen. Schiet er soms van in de lach dat mijn hand weer instinctief naar mn beeldscherm schiet....
Ik ben pas 25, dus ik doe niet aan de krul-O
Ik ben pas 25, dus ik doe niet aan de krul-O
vrijdag 20 maart 2009 om 14:55
´Tip de redactie´ ??
En ook ik heb gepoetst Heb zelfs een keer omhoog en omlaag gescrold om te kijken ofdat t ding meebewoog
Maar het viel me alleen op bij ´Forum´ omdat ik die andere eigenlijk nooit aanklik.
Maarre snot? Voor mensen die dachten dat t snot was... hoe krijg je snot op je beeldscherm?
En ook ik heb gepoetst Heb zelfs een keer omhoog en omlaag gescrold om te kijken ofdat t ding meebewoog
Maar het viel me alleen op bij ´Forum´ omdat ik die andere eigenlijk nooit aanklik.
Maarre snot? Voor mensen die dachten dat t snot was... hoe krijg je snot op je beeldscherm?