Ergernissen in de supermarkt deel 3

zondag 25 december 2016 om 16:48

zondag 25 december 2016 om 16:53
Die manager moet zich schamen dat je niet een blijk van hartelijkheid mag geven!
Maar hoe je haar van een onterecht schuldgevoel af kan helpen, zonder dat die manager zijn excuses aanbiedt, moeilijk! Dan voel je hoe onterecht het ook is, nog steeds die blik van de manager in je nek prikken als je daar rondloopt en blijft het schuldgevoel.
Ik vraag me af wat die mensen die er moeilijk over doen zouden denken als ze in de eerste week van januari in een gemiddeld bedrijf rondloopt, dan ontkom je bijna niet aan nieuwjaarszoenen.
Maar hoe je haar van een onterecht schuldgevoel af kan helpen, zonder dat die manager zijn excuses aanbiedt, moeilijk! Dan voel je hoe onterecht het ook is, nog steeds die blik van de manager in je nek prikken als je daar rondloopt en blijft het schuldgevoel.
Ik vraag me af wat die mensen die er moeilijk over doen zouden denken als ze in de eerste week van januari in een gemiddeld bedrijf rondloopt, dan ontkom je bijna niet aan nieuwjaarszoenen.
zondag 25 december 2016 om 17:00

zondag 25 december 2016 om 17:05
quote:single1985 schreef op 25 december 2016 @ 16:03:
Gezellig ik ga mij nog even beramen op wraak en hoe wat horen jullie nog.
Even de grenzen op zoeken.
Want dit slaat helemaal nergens op.
Arme mensje zag het als spontane actie en voelt zich nu schuldig. En snapt het ook niet waarom dit standje.
Nou ik snap het ook niet, dus dan zijn we kiet.
Misschien kun je haar dit topic laten lezen .
Gezellig ik ga mij nog even beramen op wraak en hoe wat horen jullie nog.
Even de grenzen op zoeken.
Want dit slaat helemaal nergens op.
Arme mensje zag het als spontane actie en voelt zich nu schuldig. En snapt het ook niet waarom dit standje.
Nou ik snap het ook niet, dus dan zijn we kiet.
Misschien kun je haar dit topic laten lezen .

dinsdag 27 december 2016 om 09:25
quote:Troeteltje schreef op 25 december 2016 @ 17:15:
Ik hou niet van zoenen! Ook geen wangzoenen. Echter voor deze situatie maak ik een uitzondering en kom mee flashkussen. Wel van te voren even jullie wangetjes met Dettol wrijven aub!
+1
Ik knuffel wel graag, misschien wil de manager daar ook wel aanstoot aan nemen
Ik hou niet van zoenen! Ook geen wangzoenen. Echter voor deze situatie maak ik een uitzondering en kom mee flashkussen. Wel van te voren even jullie wangetjes met Dettol wrijven aub!
+1
dinsdag 27 december 2016 om 10:58
quote:MonicaG schreef op 27 december 2016 @ 09:25:
[...]
+1
Groepsknuffel mensen, groepsknuffel!
De 23e/24e zagen de winkels er uit alsof er sprinkhanen langs waren geweest. Wat doet iedereen met zonnebloemolie (vak = leeg), frisvak was zo goed als leeg, eigenlijk was alles wel zo'n beetje leeg. Ik had het allemaal niet veel nodig (op tijd inkopen gedaan), maar het viel mij zo op. Maar het was ook nog eens super rustig. Heel verdacht.
[...]
+1
Groepsknuffel mensen, groepsknuffel!
De 23e/24e zagen de winkels er uit alsof er sprinkhanen langs waren geweest. Wat doet iedereen met zonnebloemolie (vak = leeg), frisvak was zo goed als leeg, eigenlijk was alles wel zo'n beetje leeg. Ik had het allemaal niet veel nodig (op tijd inkopen gedaan), maar het viel mij zo op. Maar het was ook nog eens super rustig. Heel verdacht.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

dinsdag 27 december 2016 om 14:12
Ik ben ook verbaasd over de commotie van de manager over een zoen op de wang. Hell, ik zie hier overal mensen die elkaar een hug of zoen op de wang geven omdat ze elkaar weer zien - al dan niet na enige tijd. Hier, op werk, studenten doen niet anders, zeker na heb behalen van een voldoende.
Single, waar woon jij, is het soms de Bible Belt?
Nog een idee voor de Flash Kiss: die manager om de nek vliegen?
Single, waar woon jij, is het soms de Bible Belt?
Nog een idee voor de Flash Kiss: die manager om de nek vliegen?
I can explain it to you, but I can't understand it for you

dinsdag 27 december 2016 om 16:16
Nog even over dat zoenen.
Ik was eens met mijn moeder bij het Kruidvat. Mijn moeder had een afgeprijsde föhn gezien in de folder, maar kon deze nergens vinden.
Ze vroeg het aan een winkelmedewerkster. Die zei dat de föhns waarschijnlijk op waren. Toch ging ze nog even in het magazijn kijken.
Ze kwam terug... MET föhn!
Toch nog eentje kunnen vinden.
Mijn moeder was dolblij, en zei voor de grap: 'Oh, ik kan je wel zoenen!'.
'Doe maar', zie de winkelmedewerkster toen.
En mijn moeder deed het. Op de wang uiteraard
Ik denk dat die manager van single1985 een complete hartverzakking had gekregen door dit tafereel
Ik was eens met mijn moeder bij het Kruidvat. Mijn moeder had een afgeprijsde föhn gezien in de folder, maar kon deze nergens vinden.
Ze vroeg het aan een winkelmedewerkster. Die zei dat de föhns waarschijnlijk op waren. Toch ging ze nog even in het magazijn kijken.
Ze kwam terug... MET föhn!
Toch nog eentje kunnen vinden.
Mijn moeder was dolblij, en zei voor de grap: 'Oh, ik kan je wel zoenen!'.
'Doe maar', zie de winkelmedewerkster toen.
En mijn moeder deed het. Op de wang uiteraard
Ik denk dat die manager van single1985 een complete hartverzakking had gekregen door dit tafereel

dinsdag 27 december 2016 om 17:12
Ik woon wel in een dorp met een hoog geloof gehalte. Laat ik het zo zeggen ik ben wel eens aangesproken dat ik op zondag stofzuig. Trek mij daar alleen niks van aan
Ik heb inmiddels inderdaat een klacht ingediend hangt van de uitkomst af of ik mensen gaan zoeken om elkaar eens in die winkel lekker af te likken of niet.
Ik heb inmiddels inderdaat een klacht ingediend hangt van de uitkomst af of ik mensen gaan zoeken om elkaar eens in die winkel lekker af te likken of niet.

dinsdag 27 december 2016 om 17:59
Ik was gisteren, tegen mijn eigen verwachting in, even binnengewipt bij geopende Lidl en geopende Plus. Ik had me voorgenomen dat niet te doen, want vind het eigenlijk van de zotte dat ze open waren op 2e kerstdag. Alsof de mensheid niet even twee dagen zonder geopende supermarkt kan. Maar goed....stelde mezelf op de proef en wist het niet te weerstaan. Dacht wat leuke aanbiedingen tegen het lijf te lopen, was niet het geval. Vrij lege schappen, geen extra korting en het was heul rustig. Kreeg ook te horen dat volgend jaar een opening met die dagen wellicht niet meer zou gebeuren.
Begrijpelijk.
Het is fijn als er een supermarkt geopend is voor noodgevallen. Echter in een stad van de 25 supermarkten zeker 20 geopend? Is dat noodzakelijk?
Begrijpelijk.
Het is fijn als er een supermarkt geopend is voor noodgevallen. Echter in een stad van de 25 supermarkten zeker 20 geopend? Is dat noodzakelijk?
dinsdag 27 december 2016 om 18:13
quote:elf12 schreef op 25 december 2016 @ 21:51:
Ik maak mij er ook vaak schuldig aan hoor. Als ik bij de groentenafdeling mijn schoonvader tegen kom krijgt hij ook een smakkerd hoor! Ik heb er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan dat er mensen zijn die dit aanstootgevend vinden. Dus kom maar op met die flashkiss!Ja maar dat is anders, jullie zijn niet allebei vrouw(of man). En dat lijkt me het probleem te zijn
Ik maak mij er ook vaak schuldig aan hoor. Als ik bij de groentenafdeling mijn schoonvader tegen kom krijgt hij ook een smakkerd hoor! Ik heb er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan dat er mensen zijn die dit aanstootgevend vinden. Dus kom maar op met die flashkiss!Ja maar dat is anders, jullie zijn niet allebei vrouw(of man). En dat lijkt me het probleem te zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 27 december 2016 om 18:15
Ik werd, toen ik bij de Aldi in de rij bij de kassa stond, zomaar op de schouder getikt,: Of ik maar mee wilde gaan naar de andere kassa, die ze ging openen. De andere mensen, die daar een beetje dichter in de buurt stonden werden keurig tegengehouden. Ik voelde me of of ik heel belangrijk was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert