Ergernissen in de supermarkt deel 3
zaterdag 24 augustus 2019 om 10:35
Je in anderen inleven is niet je sterkste punt, hè?Polsjef schreef: ↑24-08-2019 09:50Nou dit! Dit hoefde ik ook niet te proberen! Mijn kinderen trouwens ook niet. We hoeven toch niet alles goed te vinden?
Mijn kinderen hebben nooit eten gekregen in de supermarkt zelf. Hoe lang ben je bezig...max half uur. En over die maagverkleining....slecht excuus. Als je volwassen genoeg bent voor een maagverkleining hen je ook volwassen genoeg om met regelmaat te eten.
¡Apagando las luces!
zaterdag 24 augustus 2019 om 12:23
Mijn grootste ergernis is toch wel hoe mensen hun kar altijd zetten. Hoe schuiner hoe beter, pal in het midden en dan iemand zien aankomen en toch rustig blijven kijken wat ze zullen pakken. Ik let steeds op hoe ik mijn kar zet zodat er plaats is voor anderen om door te kunnen. Maakt het winkelen voor iedereen vlotter.

zaterdag 24 augustus 2019 om 12:33
Gek genoeg is dit juist wel een sterk punt, maar een mens heeft zijn eigen verantwoordelijkheid t.a.v. gezondheid. Een hele dag vergeten te eten is dom zeker als je weet wat de consequenties kunnen zijn.
zaterdag 24 augustus 2019 om 14:00
We zijn alweer aan deel 4 toe: overig/ergernissen-in-de-supermarkt-dee ... ges/448161
In this mad house we must all survive