Ergernissen in de supermarkt deel 4

24-08-2019 13:59 1364 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat deel 3 vol is, gaan we hier verder!

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Michella_1991 schreef:
26-12-2019 11:46
Dit keer niet in een supermarkt,maar een snackbar (verhage)
Vrijdag bij de pizzaria geweest en we hadden bedacht ergens anders een ijsje te doen.
Van tevoren wisten 2 van ons al wat we wilden; een chocolade ijscoupe

Dus wij dat bestellen, bleken ze dat niet te hebben..
Bijna alle bakken met ijs waren al leeg. Beetje raar aangezien ze nog 1,5 uur open waren.
tja... wees blij dat ze ijs verkochten, het is winter. er is een reden dat ijswinkels sluiten deze periode...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren Quote
daenerys79 schreef:
26-12-2019 13:47
tja... wees blij dat ze ijs verkochten, het is winter. er is een reden dat ijswinkels sluiten deze periode...
3 van de 10 bakken waren maar vol, dan doe je toch iets niet goed.
Of haal die coupes tijdelijk uit het assortiment
Michella_1991 schreef:
26-12-2019 13:53
3 van de 10 bakken waren maar vol, dan doe je toch iets niet goed.
Of haal die coupes tijdelijk uit het assortiment

Of je snapt gewoon dat dat geen coulant spul is in de winter. Als ze meer smaken hebben zullen ze de helft weg kunnen gooien. Eenmaal aangebroken is dat ook maar beperkt houdbaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kind werkt in supermarkt. Komt kerstavond thuis, de winkel was tot 19.00 open. Vertelt hij wat hij allemaal naar zijn hoofd geslingerd kreeg toen hij de deur ging sluiten. Daar lusten de honden geen brood van. Ongelooflijk op kerstavond als je dan om 19,00 nog niet de boodschappen binnen hebt is dat volgens mij toch echt wel je eigen schuld, De winkels zijn de dagen van te voren lang en extra open dus dan moet het toch wel lukken.
Ook dat de winkel 1e kerstdag gesloten was ( is in de hele stad er mag geen winkel open zijn op 25 december) was genoeg om hele scheldpartijen over zich heen te krijgen. Want stel dat ze iets vergeten waren of iets mislukte wat moesten de mensen dan. Kind maar steeds uitleggen hoe het zat maar de meeste waren niet voor rede vatbaar. Dan moet je van je baas ook nog steeds beleefd blijven want de klant heeft altijd gelijk :-( .
Alle reacties Link kopieren Quote
Blauwbloemetje schreef:
26-12-2019 14:54
Kind werkt in supermarkt. Komt kerstavond thuis, de winkel was tot 19.00 open. Vertelt hij wat hij allemaal naar zijn hoofd geslingerd kreeg toen hij de deur ging sluiten. Daar lusten de honden geen brood van. Ongelooflijk op kerstavond als je dan om 19,00 nog niet de boodschappen binnen hebt is dat volgens mij toch echt wel je eigen schuld, De winkels zijn de dagen van te voren lang en extra open dus dan moet het toch wel lukken.
Ook dat de winkel 1e kerstdag gesloten was ( is in de hele stad er mag geen winkel open zijn op 25 december) was genoeg om hele scheldpartijen over zich heen te krijgen. Want stel dat ze iets vergeten waren of iets mislukte wat moesten de mensen dan. Kind maar steeds uitleggen hoe het zat maar de meeste waren niet voor rede vatbaar. Dan moet je van je baas ook nog steeds beleefd blijven want de klant heeft altijd gelijk :-( .
Ach sneu voor je zoon :(. Ik word ook altijd zo nijdig op die mensen in de rij die de caissière voor alles uitmaken, omdat ze geen geduld hebben. Echt ongelofelijk >:-(
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
26-12-2019 15:42
Ach sneu voor je zoon :(. Ik word ook altijd zo nijdig op die mensen in de rij die de caissière voor alles uitmaken, omdat ze geen geduld hebben. Echt ongelofelijk >:-(

Ik maak dat nooit mee eigenlijk. Het klinkt zo alsof je dit regelmatig hoort gebeuren. Is dat zo?

En sneu voor zoon inderdaad. Het is toch bekend dat supermarkten eerder dicht gaan c.q. gesloten zijn.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Coerage schreef:
27-12-2019 13:48
Ik maak dat nooit mee eigenlijk. Het klinkt zo alsof je dit regelmatig hoort gebeuren. Is dat zo?

En sneu voor zoon inderdaad. Het is toch bekend dat supermarkten eerder dicht gaan c.q. gesloten zijn.
Ik maak dat vaak mee ja, helaas. Ik heb zelf als puber ook achter de kassa gewerkt ( jaaaaaren terug) en toen gebeurde het ook al :nope:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
GroenTuintje schreef:
26-12-2019 15:42
Ach sneu voor je zoon :(. Ik word ook altijd zo nijdig op die mensen in de rij die de caissière voor alles uitmaken, omdat ze geen geduld hebben. Echt ongelofelijk >:-(
Inderdaad sneu. Zoon was om 8.00 begonnen met werken en hij was om 19.00 echt wel moe. Het was de hele dag erg druk geweest en gezeur over het feit dat ze eerste kerstdag dicht waren. Dan gaat hij om 19.00 de deur sluiten maar hij moet er dan wel blijven staan om de mensen die dan nog in de winkel zijn eruit te laten en dus de deur weer te openen. Dan blijven er dus mensen gewoon zolang voor de gesloten deur staan totdat hij open doet om iemand eruit te laten en dan krijgt hij de wind van voren als hij zegt dat ze er niet meer in kunnen.
Als dan uiteindelijk de winkel helemaal leeg is moet er nog opgeruimd worden, kassa leeggemaakt enz. Dus voordat ze naar huis kunnen is er weer een half uur/ 3 kwartier voorbij. Dus dan heeft hij er 12 uur opzitten. Hij heeft een stappenteller op zijn telefoon zitten en hij had die dag bijna 20 km gelopen in de winkel. Dus hij was echt wel toe aan een beetje rust.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat gezeur om een extra kassa hoorde ik twee dagen voor kerst bij de Intratuin.
Ik was al klaar en stond in te pakken bij de inpaktafel en hoorde een vent hard zeuren dat een collega moest komen helpen. Die collega stond echter iemand bij de Post NL balie te helpen.
In de rij van de zeurende vent stonden welgeteld 5 mensen, waarvan maar 1 voor de zeurende vent.
Man, man, man.

Vandaag bij de Jumbo. Ik haal iets uit de koeling en ineens voel ik een harde ruk aan mijn kar. Blijkbaar moest een meisje erbij.
Nou pardon hoor. Dat kun je toch ook even vragen? Het was niet eens druk, dus het is niet alsof er nergens ruimte was.
Enige wat ik kreeg was een dodelijke blik.
Pff dan niet hoor, stom mens.
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
23-12-2019 21:42
Ik vind het eerlijk gezegd ook bijzonder dat mensen karren vol halen voor 2 dagen kerst. Ik ga er van uit dat je dan heel veel over houdt.
Wij doen niks bijzonders, maar het meeste heb ik eigenlijk allemaal vorige week al gehaald. Het meeste is namelijk lang genoeg houdbaar of kan in de vriezer. Enige waar ik morgen waarschijnlijk voor in de rij mag is 1 stokbrood.
Hoezo?
Wij eten altijd eerste kerstdag met mijn familie (ons gezin + gezin tante + oma en alle aanhang). Dat zijn 15-19 personen.
Natuurlijk haal je dan ‘karren vol’ en meer dan normaal.
Overigens doen wij altijd wel uitgebreid, dus starten met gebak, daarna drie rijkelijk gevulde gangen met van alles en nog wat (meerdere gerechten per gang, dus drie verschillende groentes, drie verschillende toetjes enz), ‘s avonds nog een broodje of worstenbroodjes of nachos ofzo.
Maar dan nog: wij normaal met 2 personen en nu met 15-19.
Wij beginnen rond 13 uur en eindigen rond 23 uur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mensen zullen mij vandaag (begin van de week ook trouwens) ook wel een naar en chagrijnig mens hebben gevonden ;-D
Overal was het zo druk, kon niet normaal bij de schappen en de helft was leeg. Gangpaden waren geblokkeerd door vakkenvullers en hun karren. Mensen staan voor de open koeling te bedenken wat ze willen en gaan middenin het gangpad bespreken hoe hun kerst was.
En dan kom ik. Moe, hoofdpijn, ik wil geen boodschappen doen maar ik heb niks in huis dus ik moet wel. Was compleet overprikkeld toen ik weer buiten stond.
Volgend jaar toch maar anders aanpakken ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
De Lidl plus app:

Te veel handelingen; snel je telefoon/app scannen, inpakken en betalen.
Net naar de Lidl geweest en ik kom er na het betalen achter dat ik helemaal vergeten ben die app te scannen. Na dat te hebben gezegd bleek dat dat helaas niet meer mogelijk was. Nu had ik niet superveel artikelen; dus ze hadden óf alles opnieuw kunnen scannen en ik de app scannen óf mijn bedrag/bonnetje erbij pakken, app scannen en dat bedrag eraf halen.
Maar goed, misschien denk ik ook te makkelijk hoor en is dat niet mogelijk ivm de kassa

Daarbij komt ook nog dat ik hiervan baal omdat ik 2 van de boodschappen voor iemand anders moest halen mét die korting van die app
Alle reacties Link kopieren Quote
Michella_1991 schreef:
23-02-2020 11:25
De Lidl plus app:

Te veel handelingen; snel je telefoon/app scannen, inpakken en betalen.
Net naar de Lidl geweest en ik kom er na het betalen achter dat ik helemaal vergeten ben die app te scannen. Na dat te hebben gezegd bleek dat dat helaas niet meer mogelijk was. Nu had ik niet superveel artikelen; dus ze hadden óf alles opnieuw kunnen scannen en ik de app scannen óf mijn bedrag/bonnetje erbij pakken, app scannen en dat bedrag eraf halen.
Maar goed, misschien denk ik ook te makkelijk hoor en is dat niet mogelijk ivm de kassa

Daarbij komt ook nog dat ik hiervan baal omdat ik 2 van de boodschappen voor iemand anders moest halen mét die korting van die app
Geen idee of dat mogelijk is, maar in dit geval lijkt de ergernis naar jezelf toe gericht. Jij bent vergeten die app te downloaden.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
23-02-2020 11:36
Geen idee of dat mogelijk is, maar in dit geval lijkt de ergernis naar jezelf toe gericht. Jij bent vergeten die app te downloaden.
Downloaden had ik al gedaan, maar bij de kassa moet je hem voor de scanner houden en dan wordt dus je korting verrekend.
Geef mij maar een pasje net als bij de AH
Alle reacties Link kopieren Quote
maar een pasje kan je dus net zo goed vergeten, als dat je je code laat scannen via je telefoon. Sterker nog, ik heb bijna geen pasjes meer en gebruik bijna bij alles mijn telefoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ergernissen! Op wintersport en dan in de buitenlandse supermarkt herken je de medelanders echt direct. Brallende mannen die hard praten, hun drank inslaan en in het Nederlands opmerkingen maken over de cassiere en haar napraten. Ze negeerde het volledig maar echt, ik erger me er kapot aan.
Mensen die je wegduwen omdat ze snel nog wat willen pakken, mensen die de taal niet spreken en in het Nederlands antwoorden en vragen wat er gezegd wordt. Echt een bron van ergernis.
Hebben jullie dat ook wel eens, dat er in de supermarkt steeds iemand in de weg staat en het blijkt elke keer dezelfde persoon te zijn? Alsof je een stalker hebt, zo irritant is dat. :hamer:
RikM schreef:
05-03-2020 11:22
Hebben jullie dat ook wel eens, dat er in de supermarkt steeds iemand in de weg staat en het blijkt elke keer dezelfde persoon te zijn? Alsof je een stalker hebt, zo irritant is dat. :hamer:
Meestal ben ik die persoon :cry:
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
05-03-2020 11:22
Hebben jullie dat ook wel eens, dat er in de supermarkt steeds iemand in de weg staat en het blijkt elke keer dezelfde persoon te zijn? Alsof je een stalker hebt, zo irritant is dat. :hamer:

Jaaaa! Het lijkt zelfs alsof diegene er aangesneld komt als ik in het koel-schap moet wezen en diegene stel even de deur open trekt om er uitgebreid te staan koekeloeren. 3 pakjes 1 voor 1 pakt, bekijkt. op de verkeerde plek terug legt. En dan toch maar niks pakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet alles gelezen, dus misschien is deze al genoemd, maar ik kan me echt heel erg ergeren aan het feit dat er mensen zijn die iets uit een schap moeten pakken en dan hun kar overdwars in het gangpad zetten, zodat er niemand langs kan (waarschijnlijk niet bewust, maar toch!) en dan verbaasd zijn als je hun kar op een rustige manier aan de kant zet zodat je er langs kunt. Of mensen die besluiten met zijn drieën (en drie karren) in het midden van het gangpad menen een theekransje te moeten houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
05-03-2020 11:22
Hebben jullie dat ook wel eens, dat er in de supermarkt steeds iemand in de weg staat en het blijkt elke keer dezelfde persoon te zijn? Alsof je een stalker hebt, zo irritant is dat. :hamer:
Bijna altijd is er wel zo'n iemand en die loopt dan ook altijd toevallig dezelfde route en op mijn tempo. Heel irritant! Van de week was ik die irritante persoon. Ik was haar net steeds een stap voor :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Neem aan dat er wel ergernis is? Mensen wateen gegraai nu zeg. En druk!
Poezewiets schreef:
14-03-2020 18:28
Neem aan dat er wel ergernis is? Mensen wateen gegraai nu zeg. En druk!

Ja vanmorgen nog.
Mensen die het presteren om te overleggen MIDDEN in het gangpad terwijl er én vakkenvullers bezig waren, én klanten rondliepen die wel fatsoenlijk aan de kant gingen. En dan nog geïrriteerd kijken als je vraagt of je er even langs mag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij onze AH was er gisteren geplunderd en vandaag niet geleverd. De eerste schappen die je ziet bij binnenkomst zijn de aardappels, de groente/fruit en het vlees. Alles was leeg. ik heb gewoon 10 minuten staan kijken naar vloekende en verbaasde mensen die binnenkwamen, dat was grappig.
Don't cry, buy a bag and move on.
Man man man, wat een slagveld. Bijna alleen maar lege schappen. Als je niet beter weet zou je denken dat er een oorlog is uitgebroken.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven