ervaringen met geesten!

08-08-2009 13:23 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik heb een vraag aan jullie of jullie in geesten geloven. Zo ja heb je er ervaring mee. En wat jullie mening is van wat er bij mij thuis is gebeurd.

Ik zat een tijd geleden achter mijn computer. Had een muziekje opstaan en was n spelletje aan het doen. Ineens werd het echt ijs en ijskoud.. niet zoals in de winter wanneer het vriest.. maar echt heel erg koud.. en opeens vloog er een bekertje waar pennen en een schaar ed in staan van mijn computerkast af. Echt met een zwiep. Het kan onmogelijk dat het door bv de muziekbox is gebeurd want die stond er niet tegenaan, ik had de muziek niet hard aan staan.. en al zou dat wel zo zijn. dan zou dat bekertje er langzaam vanaf getrild zijn.. Maar hij vloog echt. Ik schrok er heel erg van. Ik ben ook in bed gaan liggen omdat ik het zo koud had gekregen.

Ook als ik in bed lig.. voel ik soms dat ik 2 harde duwen in mijn rug krijg (ik slaap op mijn buik).. Zo hard dat mn adem eruit word gedrukt zeg maar.

Denken jullie dat dit geesten kunnen zijn?

Alvast bedankt voor het lezen en evt antwoorden.

Groetjes Tweeg.
quote:meds schreef op 16 januari 2011 @ 12:40:

[...]

Nee je ziet iets over het hoofd TO is 1 dag lid, opent een ontzettend vaag topic, verdwijnt van de aardbodem en gaat 1,5 jaar later weer verder waar ze gebleven was. Dat is pas echt onverklaarbaarze is door haar geesten ontvoerd (of door marsmannetjes) en nu pas weer op de wereld der levenden teruggekomen.
Ik weet niet of ik in geeste geloof. Ik heb wel twee opmerkelijke ervaringen. De eerste vooral is heel opvallend. Een oom van mij lag stervend in het ziekehuis. Op een nacht werd ik ineens, heel verdrietig en op de een of andere manier wist ik dat hij dood was. Ik ging weer slapen en toen begon mijn zus te gillen. Ze zei dat mijn oom bij haar was en dat hij met haar wilde praten. Na een warme thee en wat knuffels gingen we allemaal naar bed. Niet veel later ging de telefoon. Mijn oom was overleden op het moment dat dit tafarel bij ons thuis zich afspeelde en zijn laatse woorden waren dat hij met mijn zus moest spreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven