Even een rare vraag hoor
zaterdag 5 december 2009 om 15:43
Sorry dit is mijn tweede topic in een uur tijd haha. Maar deze gaat over totaal iets anders. Ik zit net de cd van ciske de rat te luisteren.
Geweldig trouwens! Ook een geweldige musical.
Maar wat hebben hun een stemmen zeg, wat kunnen zij zingen.
Nu vroeg ik me af, het is mijn hele leven eigenlijk al een droom om te kunnen zingen. Alleen als ik zing zijn de meeste mensen om mij heen snel weg Ik vraag me toch af, kan je dat leren? Of moet je er gewoon echt mee geboren zijn? Helaas ben ik ook nog is doof aan 1 oor en hoor ik mijn eigen tonen niet goed .
Dus een hele kleine kans dat ik het zal leren. Maar vroeg het me toch af.
Geweldig trouwens! Ook een geweldige musical.
Maar wat hebben hun een stemmen zeg, wat kunnen zij zingen.
Nu vroeg ik me af, het is mijn hele leven eigenlijk al een droom om te kunnen zingen. Alleen als ik zing zijn de meeste mensen om mij heen snel weg Ik vraag me toch af, kan je dat leren? Of moet je er gewoon echt mee geboren zijn? Helaas ben ik ook nog is doof aan 1 oor en hoor ik mijn eigen tonen niet goed .
Dus een hele kleine kans dat ik het zal leren. Maar vroeg het me toch af.
zaterdag 5 december 2009 om 17:00
Met zangles kan je veel leren en verbeteren,
maar de klank van je stem en je muzikaliteit hebben ook invloed.
Als je het leuk vindt kan je het natuurlijk gewoon eens een poosje proberen op zangles.
Ik heb ook een tijd zangles gehad, gewoon omdat ik het leuk vond om mijn stem goed te leren gebruiken.
Maar de klank van mijn stem is niet zo dat ik als solist door het leven kan gaan, in een groep zingen lukt wel prima.
En het gaat er natuurlijk om dat je er plezier aan hebt.
maar de klank van je stem en je muzikaliteit hebben ook invloed.
Als je het leuk vindt kan je het natuurlijk gewoon eens een poosje proberen op zangles.
Ik heb ook een tijd zangles gehad, gewoon omdat ik het leuk vond om mijn stem goed te leren gebruiken.
Maar de klank van mijn stem is niet zo dat ik als solist door het leven kan gaan, in een groep zingen lukt wel prima.
En het gaat er natuurlijk om dat je er plezier aan hebt.
zaterdag 5 december 2009 om 18:16
Je hoeft toch niet altijd voor een ander te zingen? Als jij er plezier aan beleeft moet je gewoon lekker zingen, ook al is het misschien geen gehoor. Je kunt beter vals zingen dan mooi huilen
Maar goed, ik denk zeker wel dat je met zangles bepaalde technieken kunt leren waardoor het misschien beter aan te horen zal zijn. Maar als je er echt geen talent voor hebt kun je niet verwachten door zangles een nachtegaaltje te worden...
Maar goed, ik denk zeker wel dat je met zangles bepaalde technieken kunt leren waardoor het misschien beter aan te horen zal zijn. Maar als je er echt geen talent voor hebt kun je niet verwachten door zangles een nachtegaaltje te worden...
zaterdag 5 december 2009 om 23:50
quote:nlies schreef op 05 december 2009 @ 16:53:
Raar misschien wel, maar niet origineel
volgens mij is deze vraag de afgelopen weken al ergens hier voorbij gekomen.
Oh oeps haha Niet meeegekregen
Tja, zangles is misschien leuk voor in de toekomst, voorlopig heb ik geen geld nog voor zangles, ben maar een arm studentje
@Gazelle Als ik alleen ben ik zing ik ook keihard hoor, of bij mn vriend of familie doe ik het ook nog wel meebléren met een lied.
Heerlijk
Raar misschien wel, maar niet origineel

volgens mij is deze vraag de afgelopen weken al ergens hier voorbij gekomen.
Oh oeps haha Niet meeegekregen
Tja, zangles is misschien leuk voor in de toekomst, voorlopig heb ik geen geld nog voor zangles, ben maar een arm studentje
@Gazelle Als ik alleen ben ik zing ik ook keihard hoor, of bij mn vriend of familie doe ik het ook nog wel meebléren met een lied.
Heerlijk