Even het volgende

09-02-2010 18:39 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:nlies schreef op 09 februari 2010 @ 19:00:

Wie telt er af:

hoelang blijft de OP nog staan?hahahahaha en we hebben een winnaar
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 18:59:

[...]

ehh wat bedoel jij eigenlijk??? roflol!Hahahahah, was iets te snel om jullie bij te kunnen houden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 19:00:

Nick en Simon op de tandem, Jolanth met het nederlands elftal in de bakfiets en als slagroom op het toetje wil ik graag Jan smit en zijn Lisa met (schoon) familie op de bierfiets.Of met zijn allen in de boom.
Gek is dat. 0 dagen lid, bijna geen postings en toch weet men altijd hoe een OP te deleten. Best knap (en dom) eigenlijk.
Iets met Adam en Mickey. En dat Patricia dan ook wordt uitgenodigd. Dat lijkt me leuk.
Volgens mij kun je goudgeld verdienen als je iets doet met " bekende " forummers. Geld bieden om nou ein-de-lijk te zien wie ik ben, bijvoorbeeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Thee, dat niet alleen, de regels niet kennen, te lui zijn om te werken en ook nog te arrogant om het toe te geven

@Iry...nee toch?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2010 @ 19:02:

Volgens mij kun je goudgeld verdienen als je iets doet met " bekende " forummers. Geld bieden om nou ein-de-lijk te zien wie ik ben, bijvoorbeeld.Das wel een goeie
Streepjenrzoveel, tot nietweerziens als jij dit wilt/moet uitzoeken en na een paar postings de meest kinderachtige optie (weghalen OP) gebruikt, dan ben je imo niet forumwaardig.
Nou BGB dat weet ik allang man, ik zit al maanden tegen die foto met dat zwaard aan te kijken....gut hoe moeilijk kan het zijn
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 19:01:

[...]

hahahahaha en we hebben een winnaarword ik nu FVDM?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
En weg istie!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2010 @ 19:02:

Volgens mij kun je goudgeld verdienen als je iets doet met " bekende " forummers. Geld bieden om nou ein-de-lijk te zien wie ik ben, bijvoorbeeld.

met stip op 1 het beste idee van vandaag BGB!

Jij mag door naar het rodekruisbenefietfeessie!
Wel Suus, heel gemeen. Dat kan vriendelijker

Stelletje.......stelletje....Loeders!

Streepje,

Ik vind het uiteraard een goed plan, helaas is het wel een oproepje en hoort het thuis op het prikbord(waar dan weer helaas geen hond op kijkt volgens mij)

Ik zou iets leuks organiseren wat op kinderen gericht is.

Soort kinderen voor kinderen! (hmm...op de een of andere manier klinkt dat niet origineel in de oren)
Ik kijk ook nooit op dat prikbord. Wie eigenlijk wel?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iry schreef op 09 februari 2010 @ 19:06:

Wel Suus, heel gemeen. Dat kan vriendelijker

Stelletje.......stelletje....Loeders!

Streepje,

Ik vind het uiteraard een goed plan, helaas is het wel een oproepje en hoort het thuis op het prikbord(waar dan weer helaas geen hond op kijkt volgens mij)

Ik zou iets leuks organiseren wat op kinderen gericht is.

Soort kinderen voor kinderen! (hmm...op de een of andere manier klinkt dat niet origineel in de oren)
Ik dus ook nooit Bgb, dus we verwijzen altijd wel heel gemeen vriendelijk naar het prikbord, maar wie kijkt daar nou?
Ach, t Viva prikbord is altijd nog beter dan het libelle prikbord. Ik had daar laatst een oproep geplaatst en die werd weggehaald. Is kennelijk alleen voor borduurpatronen, verloren bedelarmbanden en uit het oog-verloren-schoolvriendinnen van voor de oorlog.

nou ja niemand dus Iry lol
quote:Moonlight82 schreef op 09 februari 2010 @ 19:10:

Ach, t Viva prikbord is altijd nog beter dan het libelle prikbord. Ik had daar laatst een oproep geplaatst en die werd weggehaald. Is kennelijk alleen voor borduurpatronen, verloren bedelarmbanden en uit het oog-verloren-schoolvriendinnen van voor de oorlog.

Waar heb je om gevraagd dan Moonlight? Je had je dildo weer in de trein laten liggen onderweg naar de huishoudbeurs, of iemand hem had?
OP weg. Nou ja, gelukkig had ik er een goede vertaling van gemaakt.
Dus... conclusie,het prikbord is ruk.
Of had je gevraagd of er iemand met je wilde neuken?

Want neuken mag je niet zeggen op libelle heb ik horen zeggen
Hahahaha, nee, het was iets heel beschaafds.

Vond het al vreemd dat het voornamelijk over breien ging bij die oproepjes. En borduren enzo. Maar das niet zo raar als ze alle normale dingen er tussenuit halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven