Even het volgende
dinsdag 9 februari 2010 om 19:04
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2010 @ 19:02:
Volgens mij kun je goudgeld verdienen als je iets doet met " bekende " forummers. Geld bieden om nou ein-de-lijk te zien wie ik ben, bijvoorbeeld.
met stip op 1 het beste idee van vandaag BGB!
Jij mag door naar het rodekruisbenefietfeessie!
Volgens mij kun je goudgeld verdienen als je iets doet met " bekende " forummers. Geld bieden om nou ein-de-lijk te zien wie ik ben, bijvoorbeeld.
met stip op 1 het beste idee van vandaag BGB!
Jij mag door naar het rodekruisbenefietfeessie!
dinsdag 9 februari 2010 om 19:06
Wel Suus, heel gemeen. Dat kan vriendelijker
Stelletje.......stelletje....Loeders!
Streepje,
Ik vind het uiteraard een goed plan, helaas is het wel een oproepje en hoort het thuis op het prikbord(waar dan weer helaas geen hond op kijkt volgens mij)
Ik zou iets leuks organiseren wat op kinderen gericht is.
Soort kinderen voor kinderen! (hmm...op de een of andere manier klinkt dat niet origineel in de oren)
Streepje,
Ik vind het uiteraard een goed plan, helaas is het wel een oproepje en hoort het thuis op het prikbord(waar dan weer helaas geen hond op kijkt volgens mij)
Soort kinderen voor kinderen! (hmm...op de een of andere manier klinkt dat niet origineel in de oren)
dinsdag 9 februari 2010 om 19:08
quote:iry schreef op 09 februari 2010 @ 19:06:
Streepje,
Streepje,
dinsdag 9 februari 2010 om 19:11
quote:Moonlight82 schreef op 09 februari 2010 @ 19:10:
Ach, t Viva prikbord is altijd nog beter dan het libelle prikbord. Ik had daar laatst een oproep geplaatst en die werd weggehaald. Is kennelijk alleen voor borduurpatronen, verloren bedelarmbanden en uit het oog-verloren-schoolvriendinnen van voor de oorlog.
Ach, t Viva prikbord is altijd nog beter dan het libelle prikbord. Ik had daar laatst een oproep geplaatst en die werd weggehaald. Is kennelijk alleen voor borduurpatronen, verloren bedelarmbanden en uit het oog-verloren-schoolvriendinnen van voor de oorlog.