ewqeqeqeqe

04-03-2008 09:42 705 berichten
xssxssxxs

Dit topic was door Vivamod geopend bij viva zoekt.

Helaas heeft de mod het topic weer verwijderd. En dat terwijl er veel herkenning was en ik eindelijk mensen heb gevonden die het ook hadden.

Toet, Dreamer, Cooper, alle andere dames die dit herkenden. Willen jullie hier verder komen schrijven? Ik ben zo blij met jullie als lotgenoten. Ook ervaringsdeskundige Lolotte is weer van harte welkom!

Alle reacties Link kopieren
Fiem, wat fijn dat je bij duub en haar man mag gaan slapen! En duub wat fijn dat je man er zoveel begrip voor heeft. Is het moeilijk geweest om het hem te vertellen en hoe reageerde hij?

Sjar het is heel erg afhankelijk van wat voor collega's je hebt. Misschien kun je ewq een keer in het algemeen laten vallen om te zien hoe ze er op reageren? ik heb dat ook gedaan en daarom durf ik het nu niet aan om het te vertellen.

Miss M laat ajb iets van je horen!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Moeten we de politie al informeren over de vermissing van Miss M? Straks loopt ze met haar ewq onder de arm rond te zwerven door Nederland. Oh oh oh, ik weet nog zo goed dat ik dat deed. Gelukkig dat mijn neef naar mij ging zoeken, anders had ik misschien nu nog wel rondgestruind.

Rosanna, goed idee om ewq gewoon eens te laten vallen. Ik vertel jullie vanmiddag wel hoe dat is gegaan.

Succes vandaag.
succes Sjar!

En misschien moeten we zelf een zoektocht gaan organiseren, je weet maar nooit hoe zo´n agent hierop reageert
Lieve meiden,

hier ben ik dan met een update.

Het hele ewq-verhaal heeft tot een grote crisis geleidt.

Man wilde de toiletborstel abosluut niet op het nachtkastje zien (waarschijnlijk te confronterend voor hem; zie ook het poep-topic), maar ik kan gewoon niet zonder.

Ik heb toen voorgesteld om de 2x per dag sex-therapie te gaan doen, maar toen begon hij wat te brabbelen over dat ie zich wil bewaren en alleen met me wil babydancen als ik me ei heb en mijn slijmdraden goed zijn (?!). Daar begreep ik dus weer niet zoveel van, dus we raakten in een crisis.

Het komt er nou op neer dat ik ziek thuis zit want met alle emoties kwam blijkbaar alles los wat ik nog moest verwerken, en man is voor de nacht vertrokken.

Dus als iemand nog tips heeft voor het gesprek dat we zeker nog moeten gaan hebben dan heel graag! Of als jullie nog de naam van een goede ewq-therapeut voor me hebben? Liefst een die ook aandacht geeft aan de partners enzo?

liefs en

Miss M.
O ja, en ik moet ook even kwijt dat ik met tranen in de ogen heb bijgelezen. Ben zo blij dat jullie aan me gedacht hebben en dat er toch nog mensen zijn die om je geven en het beste met je voorhebben, ondanks die Ewqeqeqeqe!
Gelukkig dat je er weer bent MM! Wel ontzettend balen dat je nu ziek thuis zit. Maar misschien moet je er gewoon even aan toe geven, het is er goed weer voor!

Jouw man wil alleen klussen als je niet ongesteld bent en als je niet in je PMS periode zit. Dus nu moet je maar even uitrekenen wanneer dat is. EN dan maar hopen dat je ewq niet preices in die periode opspeelt.. Wel heel goed dat je ook begrip voor hem toont en een therapeut zoekt voor jullie beiden.

Ik moet helaas even afhaken de komende twee dagen. Thuis is de computer kapot. Waarschijnlijk pas morgenavond of vrijdag weer online. Ik zal een kaarsje branden voor jullie allemaal, in de hoop dat jullie ook aan mij denken!

Nog een laatste tip; tegen klepperende brievenbussen door de wind; hang een sjaal door je brievenbus. Ook heel goed om de ewq-energie je huis uit te leiden!!!!!!!!
heel erg herkenbaar dit allemaal! Zie dit topic pas voor het eerst, maar al jullie verhalen komen me zo bekend voor! Alsof ik in een warm bad ga liggen. heb met open mond de reacties gelezen!

In de loop der jaren heb ik ermee leren omgaan. wat bij mij bijvoorbeeld heel erg goed helpt (heb ik hier nog niet gelezen, wellicht kunnen jullie mijn tips gebruiken):

-1 keer per dag (bij voorkeur om 13.18u, ) je bilnaad schuren tegen een (willekeurige) koffie-automaat. hier heb ik erg veel profijt van gehad altijd.

- Paarse nagellak op je lippen smeren en als het bijna droog is....lippen op elkaar! Hou dit een dag of 3 vol. Resultaat verzekerd!!

- Stiekem de ramen zemen bij de schuin-overburen. Daarna 6 koprollen maken in hun achtertuin (mag ook op het balkon, als de grootte het toelaat).

- Citroensap naar Groningen brengen (mag overigens maar 1 x per jaar!!).

- 3 maanden lang je BH achterstevoren over je kleding dragen (of hadden jullie deze al vernoemd?) Werkt echt goed.

- Een avondje in de koelkast gaan zitten, wil ook nog wel eens helpen.

Ik heb ondanks deze tips, toch nog regelmatig last van een ewq-stuip. Ook wc-borstel helpt daar niet tegen...

nog meer tips? iemand?
Ik heb even geen tijd, maar wil alleen tegen jullie zeggen dat het het onderwerp EWQ bij mijn collega's niet goed gevallen is

Voel me enorm kut en ga maar in het gele dekbedovertrek in de tuin zitten om weer een beetje tot rust te komen. WC borstel neem ik mee. Gelukkig heb ik niet gezegd dat ik het heb.

Hopelijk tot morgen.
MM, ik heb één woord voor je: tempen!

Verder kan ik even niets schrijven
Ga in therapie!
@duup Wat is er meis?

@ Sjar balen dat je collega's zo negatief reageerden! Ja het blijft helaas uitkijken aan wie je het vertelt. Gelukkig heb je ze niet verteld dat jij het hebt!

@koelkast, welkom, wij voelen ons allemaal als in een warm bad, het is zo fijn dat we hier met elkaar kunnen praten en elkaar kunnen steunen!

@ Miss M, gelukkig ben je er nog, maar wel rot hoe het de afgelopen dagen is gelopen!

@pruttel, ik denk dat ik voor iedereen hier zal kunnen spreken: dank je wel voor het openen van dit topic!
Pruttel for President
quote:Toet schreef op 12 maart 2008 @ 14:56:

Jouw man wil alleen klussen als je niet ongesteld bent en als je niet in je PMS periode zit. Dus nu moet je maar even uitrekenen wanneer dat is. EN dan maar hopen dat je ewq niet preices in die periode opspeelt

Hmm, dan blijft er dus weinig over... deze therapie schrijven we de dan ook maar af!

Ik dacht al dat dat gedoe over eieren iets met Pasen te maken had, en daar was ik wel blij mee omdat met Pasen de kleur geel veel gebruikt wordt en daar verwacht ik een goed effect mee te bereiken.

Koelkast, welkom en bedankt voor de tips! Ik zat er even helemaal doorheen maar nu ik weer iets nieuws kan proberen heb ik toch weer een sprankje hoop!
Pfffff.... ben ik weer. Ik heb gisteravond geprobeerd in een sneeuwwitjedekbedhoes van de kinderen (ik heb geen geel!!! dit kwam het dichtste bij) een tijdje in de tuin bij te komen, maar ik woei steeds naar de buren toe Gelukkig lagen ze al op bed want ik had dit toch moeilijk uit kunnen leggen, vooral na het incident van vorige week (don't ask...).

Koelkast, welkom! Ik hoop dat je hier ook je ei kwijt kan (no pun intended!!). Je nick doet het ergste vermoeden... wil je erover praten? Bedankt voor de tips, de meeste heb ik al geprobeerd, helaas zonder succes

Toet, natuurlijk denken we aan jou! Ik zal ook een kaarsje voor je branden voor mijn huisaltaar en een beetje rozemarijnwierook voor sereniteit!

Hekate Moeilijk om dit met je man te bespreken, ik kan me voorstellen dat je hart in je keel zit als je er al aan denkt. Kun je hem dit topic eerst niet laten lezen? Ik denk dat dat veel opheldering geeft!

Rosanna, ik denk dat je in de war bent met iemand anders (typisch...) want mijn (vierde) man is net weggelopen dus veel begrip krijg ik niet van die kant.

Ik moet nog even kwijt dat ik helemaal gek word van de mobile (nee geen telefoon) die ik buiten heb opgehangen. Ik had gehoord dat het rustgevende geklingel kon helpen tegen de gehoorklachten van ewq maar niets is minder waar! Het ding waait keihard tegen de regenpijp zodat je die klereherrie in het hele huis hoort. Ik durf er niet meer bij in de buur te komen. Hopelijk wil Fiem d'r man hem verhangen als ze langskomen, maar hoe ik dát nu weer moet vragen... Tips?

liefs en knuffels voor iedereen!!!

duups
Ga in therapie!
[quote]dubiootje schreef op 13 maart 2008 @ 09:17:

Kijk dat heb ik weer. Probeer ik een spelfout in mijn vorige posting aan te passen, quote ik mezelf in een nieuw bericht. Jullie kennen het wel. Enfin, buur moet dus buurt zijn, ik durf het niet nog eens te proberen. God, wat word ik moe van mezelf.
Ga in therapie!
duubje even rustig ademhalen!
Kalm aan meid. Dat overkomt ons allemaal wel eens ( heel vaak ) maar ga nou niet bij de pakken neerzitten. Wat Rosanna zegt: Adem blijven halen! Ik ben dat een keer 5 minuten of zo vergeten toen het misging en dat heeft bij mij blijvende hersenbeschadiging opgeleverd.

Koelkast welkom Even een kleine waarschuwing, dat in die koelkast zitten is gevaarlijk. Ik heb eens in een koelkast overnacht en je raad het al, zuurstoftekort! Dat heeft bij mij blijvende hersenbeschadiging opgeleverd.

Mis M, wat jullie ook aan sex therapie gaan doen, ik wens jullie het allerbeste ermee. Ik heb een tip voor je. Als je op het moment supreme de toiletborstel van je nachtkastje grijpt, dan moet je die niet tegen je keel drukken. Ik heb dat een keer gedaan en toen kreeg ik geen lucht meer. Dat heeft bij mij blijvende hersenbeschadiging opgeleverd.

Voor de andere dames: Kruip alleen weg in dekbedovertrekken van katoen. Ik had er een van plastic ( jullie weten wel waarom) en toen ik daar in zat, raakte ik er in verstrikt. Het was gruwelijk, ik heb een uur vastgezeten. Dat heeft bij mij blijvende hersenbeschadiging opgeleverd.

Ik voel me niet best vandaag. Een beetje alsof de plaat overslaat en blijft hangen....
Ach Prut, dat valt hartstikke mee hoor! Lees je eigen posting nog maar eens terug, niks mis mee toch? Ik weet dat je soms aan jezelf kan gaan twijfelen, heb ik ook. Ik ben echt blij dat ik alles hier van me af kan schrijven want je denkt soms dat je de enige bent (vooral als je in een dekbedhoes zit). Het is gewoon zo fijn hier herkenning te vinden en vooral: niet veroordeeld te worden. Dit voelt echt als een veilige plek. De ultieme dekbedhoes

Prut, het valt hartstikke mee hoor, lees je eigen posting nog maar eens terug! Niks mis mee hoor! Ik denk zelf ook wel eens dat ik in herhaling val maar als ik het dan aan iemand vraag kijken ze me altijd heel verbaasd aan
Ga in therapie!
Prut, ik vind je posting anders ook heel duidelijk hoor!

Over dat adem inhouden: toen bij "de nieuwe Uri Geller" die vent met die plastic tas over zijn kop ging zitten heb ik dat ook even gezellig meegedaan en ik moet zeggen: die man is een watje.

Iedereen met een beetje Ewq die ooit in een dekbedhoes heeft gezeten zal het kunnen beamen: dat is veel erger.

Hebben jullie ooit iets gehoord over katten die last hebben van Ewq?

Die van mij kruipt namelijk instinctief graag in dekbedhoezen en nou verdenk ik hem ervan... zeker ook omdat ie ooit van die rare buien heeft enzo....
Pruttel, ik lees niets vreemds in je post hoor

Volstrekt duidelijk en vooral heel herkenbaar.

Miss M. die gast bij Uri Geller was echt amateuristisch bezig. Daar draaien wij ons hand niet voor om (sorry voor deze uitspraak). Miss M. hou je kat goed in de gaten. Zij worden wel vaker gezien als de dragers van het ewq gen. Maar zeg dit nooit in bijzijn van de kat. Men, wat er dan kan geberuen...ik bespaar je de details.

Duup, ik herken de eenzaamheid die jij zo mooi beschrijft. Zit je dan in je eentje, in je bij voorkeur, gele dekbedovertrek...niemand die het op zo'n moment met je kan of wil delen. Dieptriest en enorm remi voel ik me op zulke momenten.

Ik geef jullie nog maar eens een Jullie kunnen het vast wel gebruiken.

PS ik heb gehoord dat de dekbedovertrekken bij de Hema in de aanbieding zijn.
Sjar, de gele dekbedovertrekken? Echt? Meen je dat? Weet je het zeker? Klopt het? Bij de hema? Dekbedovertrekken? Gele? Heus? Vergis je je niet? Is het echt waar? Ja? Ik ben zo blij om dat te horen! Als het waar is tenminste? En als het klopt? Echt? Meen je dat? Weet je het..... Whoehoe ik ga zo naar de hema.

Maar nu eerst naar de slaapkamer om mijn katten te checken!
2 van de 3

Enige voordeel, ze zaten er samen in. Dus misschien dat de gevoelens van eenzaamheid hen bespaard blijft?

Mijn katten
Het topic "Details" is defenitely van een ewqeqeqeqe-lijer!
Lieve Pruttel, ik hoop dat ze gele hebben. Dat kwam niet echt duidelijk uit de folder naar voren. Ik hoop het natuurlijk wel. Ze hadden volgens mij ook overtrekken met zonnebloemen. En die zijn natuurlijk ook uitermate geschikt!

Gelukkig waren je katten samen
He Sjar en Prut, ik heb het er even op gewaagd, ik ben op de hemasite gaan kijken. Ja, ik ben een gek mens. Wil je wel geloven dat er niet ÉÉN dekbedovertrekset in het GEEL te verkrijgen is?! Niet één!

Lime hebben ze wel, zo noemen ze diarreekleur. Daar zie ik mezelf helemaal niet in zitten, ik zie het al voor me.

Ik durf het bijna niet te vragen maar...

is geel uit?

Ik ben even helemaal uit mijn vel gesprongen op het topic Details. Ik moet weer even diep ademhalen ademt in, ademt uit. Dit is echt niet goed voor me. Waarom trek ik me dit toch steeds zo aan? Ik word elke keer *$#@ weer een paar jaar teruggeworpen in het genezingsproces. Twee stappen vooruit en één stap terug, story of my life
Ga in therapie!
Ik moet er niet aan denken...GEEL?? Mag de wc-borstel trouwens ook geel zijn, by the way? Ik heb namelijk alleen maar groen, zou dat wat uitmaken? Of krijg je daar hersenbeschadiging van?

Nu onderkend is dat ik aan ewq lijd, wil ik het dadelijk aan mijn familie en de overburen gaan vertellen. Iedereen mag het nu weten.

Snappen ze tenminste ook waarom ik af en toe bij hun de de ramen kom zemen en koprollen in de tuin kom maken. Nu kijken ze me altijd aan alsof ik gek ben. Maar dat ben ik niet, ik ben ewq, of liever gezegd, ik héb ewq.

Zijn er ook boeken over geschreven trouwens?
anoniem_58096 wijzigde dit bericht op 13-03-2008 15:23
Reden: ewqeqeqeqeeeeeeeee
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven