Favoriete band van Viva?
vrijdag 3 oktober 2025 om 20:51
Wat is je favoriete band en wat zijn dan je favoriete nummers?
Hier heel uiteenlopend, van Prince tot Korn en deftones, Yungblud , system of a down maar dan ook weer Doe maar en dan Elvis Costello, en de posters van de backstreet boys hingen hier ook boven mijn bed.
Nummer waar ik een prachtige herinnering aan heb is het nummer lady in red, het nummer waar mijn opa en oma op dansten.
Hier heel uiteenlopend, van Prince tot Korn en deftones, Yungblud , system of a down maar dan ook weer Doe maar en dan Elvis Costello, en de posters van de backstreet boys hingen hier ook boven mijn bed.

Nummer waar ik een prachtige herinnering aan heb is het nummer lady in red, het nummer waar mijn opa en oma op dansten.
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:03
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:15
The Doors.... met stip op 1 voor mij!
Touch me vind ik persoonlijk erg goed, The End, The Chrystal Ship maar ook Love Street.
Roadhouse Blues vind ik denk ik het fijnste qua melodie en zang, gewoon lekker meezingen en de gehele sound van dat nummer hou ik van.
Touch me vind ik persoonlijk erg goed, The End, The Chrystal Ship maar ook Love Street.
Roadhouse Blues vind ik denk ik het fijnste qua melodie en zang, gewoon lekker meezingen en de gehele sound van dat nummer hou ik van.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:30
Vroegah was Doe Maar mijn absolute favoriet, en daar luister ik nog steeds heel graag naar. Maar er zijn inmiddels ontelbare nieuwe favorieten bij gekomen, waaronder The Beatles, Simon en Garfunkel, Velvet Underground, The Doors , Steeleye Span, Cockney Rebel, The Cure, Siouxsie & the Banshees, Joy Division, Depeche Mode, Bob Marley & the Wailers, Steel Pulse, Abba, Boney M, U2, Dead Kennedys, Crass, The Specials, David Bowie, Prince, Jaap Fischer, Boudewijn de Groot, Toots & the Maytals... nou ja dat dus.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:31
Lady*Voldemort schreef: ↑03-10-2025 21:30Vroegah was Doe Maar mijn absolute favoriet, en daar luister ik nog steeds heel graag naar. Maar er zijn inmiddels ontelbare nieuwe favorieten bij gekomen, waaronder The Beatles, Simon en Garfunkel, Velvet Underground, The Doors , Steeleye Span, Cockney Rebel, The Cure, Siouxsie & the Banshees, Joy Division, Depeche Mode, Bob Marley & the Wailers, Steel Pulse, Abba, Boney M, U2, Dead Kennedys, Crass, The Specials, David Bowie, Prince, Jaap Fischer, Boudewijn de Groot, Toots & the Maytals... nou ja dat dus.
Ik sluit me hierbij aan eigenlijk. Wij moeten samen eens op stap gaan denk ik...

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:35
GroenTuintje schreef: ↑03-10-2025 21:32geen band maar allerlei dj’s. Bekende en onbekende. Ik luister voornamelijk tommorowland
Ook lekker ja!
Al moet ik zeggen dat ik graag naar Intents of Decibel ga, die muziek luister ik thuis echt nooit.
Wel deephouse, vooral in de zomer in de tuin met een boek en wijntje.
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:35
Ah, The Crystal Ship is mijn lievelingsliedje van The Doors. Hij blert ook zo lekker mee

Waiting for the Sun en Spanish Caravan vind ik ook fantastisch. Volgens de familie-overleveringen zong ik Waiting for the Sun al mee toen ik nog geeneens kon praten

vrijdag 3 oktober 2025 om 21:41
Lady*Voldemort schreef: ↑03-10-2025 21:35Ah, The Crystal Ship is mijn lievelingsliedje van The Doors. Hij blert ook zo lekker mee
Waiting for the Sun en Spanish Caravan vind ik ook fantastisch. Volgens de familie-overleveringen zong ik Waiting for the Sun al mee toen ik nog geeneens kon praten![]()
Hahaha waarschijnlijk lekker fonetisch.... wat ik bij sommige nummers in het begin ook doe, maar nu wanneer ik alleen ben. Ik vind het op de een of andere manier gênant om een liedje mee te bleren in gezelschap waarvan ik niet zeker van van de tekst...

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:45
Dank je

Vrij eenzijdig wel, maar toch ook weer niet

Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:51
Linkin Park is mijn favoriete band. Maar wel met de orginele zanger Chester Bennington.
Verder luister ik heel graag naar pianomuziek. Maar ook wel naar popmuziek en deephouse.
Verder luister ik heel graag naar pianomuziek. Maar ook wel naar popmuziek en deephouse.
azura wijzigde dit bericht op 03-10-2025 21:52
3.00% gewijzigd
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:53
Ik luister van alles. In mijn tienerjaren was clouseau the bomb voor mij, lekker meebleren met Daar gaat ze, Anne en later verlangen, inclusief posters boven mijn bed van Koen
toen kwamen Bon Jovi, Roxette en Queen, en nu luister ik ook vaak pink Floyd, Eros Ramazotti, Styx, Beth Hart en jawel Matthias Reim en munchener freiheit zijn ook in mijn playlist vertegenwoordigd, net als het goede doel. Met mij kun je dus heel wat kanten op qua muziek, alleen de geheime zender boycot ik al mijn hele leven vol passie, dat vind ik niks..

vrijdag 3 oktober 2025 om 21:54
Oh ja, Queen. Vooral gezongen door het publiek van Green Day (op zichzelf ook al een fantastische band)
https://www.youtube.com/watch?v=cZnBNuqqz5g
vrijdag 3 oktober 2025 om 21:55
Dat is jammer, want er zitten echt pareltjes tussen als je goed zoekt.lizenlotte schreef: ↑03-10-2025 21:53alleen de geheime zender boycot ik al mijn hele leven vol passie, dat vind ik niks..

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in