ff van me af praten

11-09-2011 17:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg net een telefoontje van mn zusje dat mn broertje (23) met gillende sirenes naar het ziekenhuis is afgevoerd.

Hij is keeper en heeft tijdens een voetbalwedstrijd een knie op zn borstbeen gehad.

Die is dus hoogstwaarschijnlijk gebroken. Het gekraak was op de tribune te horen geweest.

Ik zit vrij ver weg, maar heb echt de neiging nu naar het toe te willen. Mn vader en mn broertjes vriendin zijn nu bij hem.

Ik weet momenteel niet eens in welk ziekenhuis hij is..

Wie kan me een btje geruststellen/gezelschap houden?

Dankjulliewel!
Ahh lemontree, wat naar zeg!

Ik weet niet hoe ver weg je zit, maar ik snap dat je graag naar hem toe wilt.
Common sense is not so common.
Voltaire
Idd, jeetje. Als je in de buurt ben rij ik je wel. Geen enkel probleem.

Welke regio zit hij? Dan kan je makkelijker weten welk ziekenhuis hij naar toe is gebracht.
Wat ik nu weet is dat hij wel enigszins bij kennis was, moeilijk kon ademen en heel veel pijn heeft.

Ik zit op zo'n dik 2 uur reizen ongeveer. (moet met OV)
Het bah!!! 2 uur reizen is wel erg ver ja. Maar als het niet goed voelt, gewoon gaan!
Van waar naar waar?
Een schrale troost is misschien dat hij op een later moment ook heel blij zal zijn met je bezoek. Zo niet nog blijer.

Het klinkt alsof hij nog wel een tijdje uit de roulatie is dus je hebt nog genoeg tijd om op ziekenbezoek te gaan...
In het geval van broertje zou ik ook meteen willen gaan.
Jeetje Lemmontree, dat is schrikken zeg!

Heel veel sterkte...
quote:rozenstruikje schreef op 11 september 2011 @ 17:35:

Idd, jeetje. Als je in de buurt ben rij ik je wel. Geen enkel probleem.

Welke regio zit hij? Dan kan je makkelijker weten welk ziekenhuis hij naar toe is gebracht.

Wat lief! Ik ben al aan het bellen voor een eventuele lift... Mn zusje zei dat ik vooralsnog gewoon hier moest blijven tot er meer bekend is.

Heb nu mn "schoonzusje" op whatsapp. Hij heeft geen klaplong, iig wat gebroken ribben en ze zijn nu zn borstbeen aan het onderzoeken.
Waar zit je en waar moet je heen?
En ik zou er gewoon heen gaan als je dat zo voelt, wat wie dan ook zegt.
Ok, hoop dat het lukt. Heel erg veel sterkte in ieder geval
Allereerst

Kan me voorstellen dat je snel naar hem toe wil.
Snjókorn falla, á allt og alla
Hè wat naar!

Ik zou gewoon naar hem toe gaan. Thuis zit je nu ook niet lekker.
Ik heb hetzelfde meegemaakt als jij nu, alleen zat ik in een ver buitenland. Verschrikkelijk.

Als ik jou was zou ik toch vertrekken, anders blijf je je zorgen maken! Kun je vanavond bij je ouders logeren?
Als jij het gevoel hebt dat je naar hem toe moet, dan moet je dat doen! Succes met regelen van vervoer.
Gewoon gaan. Kun je geen auto lenen/huren? Of heb je in jouw omgeving geen vrienden die je kunnen rijden?
Ik ben nu aan het kijken of iemand me iig een stuk op weg kan helpen.

Heb nu contact met mn schoonzusje via whats app. Die zegt ook dat ze me op de hoogte houden en dat ik niet hoef te komen. (ze zijn er ook al met zn 2en).

Het is iig niet levensbedreigend ofzo.

Ik heb helaas ook al slechte ervaringen met ver weg zitten. (mn moeder is na een hoop complicaties, incl een hartinfarct aan kanker overleden).

Mn zusje was al "thuis" en het ligt er een beetje aan of mn broertje naar huis mag of daar nog slaapplek is.
Kan me voorstellen dat je een beetje in de rats zit. Als je niet kunt gaan, zorg er dan wel voor dat je voor het einde van de avond volledig bent ingelicht, zodat je rustig kunt gaan slapen. Zou me er ook erg druk om maken.Ik hoop dat het allemaal meevalt.

Soms is voetbal gewoon een rotsport.
Tja.. dan blijf je de grote zus en hij mn kleine broertje, ondanks dat het een beer van een vent is. Het moet echt enorm hard gegaan zijn!
Ja dat moet wel! Zeker als het op de tribune te horen geweest is..

Gelukkig is het nu zeker dat het niet levensbedreigend is! Veel sterkte.

(En wat rot van je moeder )
Daarom is 't zo belangrijk om over eigen vervoer te beschikken als je zover van je familie afwoont...

En je kunt toch gewoon bij iemand op de bank slapen als je familieleden geen logeerkamers hebben? Zou overigens zeker niet bij je broer in huis slapen als hij naar huis mag, die zal wel rust aan z'n kop willen ipv overbezorgde familieleden in z'n huis.
quote:elninjoo schreef op 11 september 2011 @ 18:13:

Daarom is 't zo belangrijk om over eigen vervoer te beschikken als je zover van je familie afwoont...

En je kunt toch gewoon bij iemand op de bank slapen als je familieleden geen logeerkamers hebben? Zou overigens zeker niet bij je broer in huis slapen als hij naar huis mag, die zal wel rust aan z'n kop willen ipv overbezorgde familieleden in z'n huis.

Ik heb geen rijbewijs...

Broer woont bij vader in huis, dus die is sowieso niet alleen. Betwijfel echter of hij uberhaupt naar huis mag vandaag. Ik wacht vooralsnog op meer nieuws.
Jeetje, wat heftig. Sterkte! Heb je inmiddels al wat meer gehoord? hopelijk is alles ok!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven