Fijne zaterdag!

24-01-2015 08:36 73 berichten
Omdat velen van ons het Fijne-Zaterdag-topic van Cateautje zo misten heb ik in overleg met Cateau besloten het eventjes over te nemen.

Dus hierbij: een hele fijne zaterdag allemaal!

Hebben jullie nog leuke plannen? Hier is sneeuw gevallen en ik hoop er zo met zoon even op uit te kunnen met de slee!
Hier ligt ook een klein laagje sneeuw,en ik probeer man te porren voor een wandeling. Maar helaas blijft hij liggen. Gisteravond hebben we gelukkig wel gewandeld. Het is nu de tijd om lekker veel buiten te zijn, dat is straks als we richting de horror seizoenen gaan, weer afgelopen. Dus nu veel genieten...
Ik moet werken vandaag :( Maar ik hoop om een uurtje of half drie klaar te zijn en dan kan ik lekker helemaal niks doen
Er ligt hier sneeuw, prachtig! En ik ga heerlijk omrommelen in mijn huis.

Wat is er met cateautje? Is ze ziek?
Alle reacties Link kopieren
Blij als een kind was ik toen ik de sneeuw zag, ligt hier best wel een laag!

Een van mijn honden heeft nog nooit sneeuw gezien dus heb ze net ff in de tuin gelaten. Wat vond hij het mooi

Andere hond had nog maar 1 jaar sneeuw meegemaakt en leek het niet zo te boeien. Misschien zo met wandelen wel
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Fijne zaterdag iedereen!
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Hier ook sneeuw....dun laagje dus zo weg. Geen spannende dingen vandaag. Lekker buiten en in huis rommelen.
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 24 januari 2015 @ 08:42:

Er ligt hier sneeuw, prachtig! En ik ga heerlijk omrommelen in mijn huis.

Wat is er met cateautje? Is ze ziek?Cateautje heeft momenteel even geen behoefte aan het openen van de zaterdag-topics maar vindt het wel leuk als het wordt voortgezet.
Onze dag begint al heerlijk! Dochter heeft ons tot half 9 laten uitslapen!

Ze zit nu naast me in bed tv te kijken

Sneeuw ligt hier niet genoeg om te spelen helaas. We gaan straks even boodschappen doen en ik ga daarna wat wassen en stofzuigen. Morgen geen tijd voor. En even kijken wanneer we op vakantie gaan en waarheen. Heb de gids van Landal binnen dus even snuffelen. Vanavond ga ik lekker uit eten met een paar collega's en oud-collega's. Is een jaarlijks terugkerend iets, erg gezellig altijd!

NYC : wat is er met Cateautje? Ik heb iets gemist denk ik.

En eindelijk genoeg sneeuw veel plezier met sleeën!!
Hier giet het! Ik hoef vandaag een heleboel dingen niet. Ik hoef niet naar de opendag van de middelbare school met jongste want toen ik gisteren hoorde dat het ook op vrijdagavond was, zijn we toen vast gegaan. Verder hoef ik niet naar zoons wedstrijd te gaan kijken want de tegenpartij heeft afgezegd. Ik hoef niet vroeg op, want er hoeft door de zonen niet of pas laat gesport te worden, en dochter hoeft pas om 13.00 uur te werken bij de supermarkt.

Vannavond hoef ik dus pas weer iets, uit eten met schoonouders en daarna naar een museum dat speciaal voor ons vanavond zijn deuren opent (en voor nog heel veel collega's van mijn man.) Elke werknemer mag drie introducés meenemen, en ik hoor bij de gelukkigen die Sandtman heeft gekozen!

Veel plezier allemaal!
quote:NYC schreef op 24 januari 2015 @ 08:48:

[...]

Cateautje heeft momenteel even geen behoefte aan het openen van de zaterdag-topics maar vindt het wel leuk als het wordt voortgezet.Ow haha! Het antwoord is er al bedankt!
quote:viavia2013 schreef op 24 januari 2015 @ 08:39:

Hier ligt ook een klein laagje sneeuw,en ik probeer man te porren voor een wandeling. Maar helaas blijft hij liggen. Gisteravond hebben we gelukkig wel gewandeld. Het is nu de tijd om lekker veel buiten te zijn, dat is straks als we richting de horror seizoenen gaan, weer afgelopen. Dus nu veel genieten...Wat zijn de horrorseizoenen? Voor mij is dat juist nu en waarom kan het dan niet meer?
Goedemorgen Ladies!

Ik stuiter al sinds kwart over 7 door het huis omdat ik heel graag naar buiten wilde en hoopte dat het nog ff zou doorsneeuwen maar................inmiddels is het hier in Amsterdam overgegaan in regen (zoals was voorspeld) en is het kleine laagje inmiddels veranderd in prut!

Verder hoef ik helemaal niets vandaag en dat is lekker heb nog wel een groot bord met vogelvoer, en een bakje water, op het balkon gezet want dat hebben de vogels hier nu wel nodig.

De rest van de dag maar een beetje aanrommelen in huis en een beetje forummen denk ik!
It's hip(ster) to be square!
Ik ben nog ziek, bah. Maar de boodschappen moeten gedaan worden, dus zal toch zo eens opstaan. Verder is het vandaag 10 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Ik heb zin om de deken over mijn hoofd te trekken en te verdwijnen voor een tijdje.
Zo meteen begeef ik me op de gladde weg om naar mijn beste vriend te gaan die heerlijk gaat koken voor mij. :-)

Voor iedereen een heerlijke witte Zaterdag gewenst en natuurlijk speciaal voor Kato! Ze heeft een waardig vervanger gevonden NYC
Beterschap Reisa!
Mogge dames! Ik ga boodschappen doen en met een vriendin naar een andere vriending. De mannen liggen hier nog te stinken in bed en de poezen kijken voor het raam naar de sneeuw.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Fijne zaterdag!

Hier ligt al een aardig pakje sneeuw en het sneeuwt nog steeds stevig door. Zo meteen even naar de AH voor wat boodschappen, naar de bloemist voor wat nieuwe fleuren in huis, de was staat al te draaien en de rest van het weekend wordt dolce far niente!

Geniet ervan allemaal!
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Goeiemorgen

Het is wit buiten. Op zich wel mooi, maar ik had het als glad gaat worden.

Vandaag vooral opruimen en poetsen.

Daarna naar de supermarkt (2 a 3 minuten lopen) voor boodschappen
quote:hipstercat schreef op 24 januari 2015 @ 08:59:

Goedemorgen Ladies!

Ik stuiter al sinds kwart over 7 door het huis omdat ik heel graag naar buiten wilde en hoopte dat het nog ff zou doorsneeuwen maar................inmiddels is het hier in Amsterdam overgegaan in regen (zoals was voorspeld) en is het kleine laagje inmiddels veranderd in prut!Oh wat jammer, hipstercat! Juist voor jou als winterliefhebber was een dik pak sneeuw nu juist zo fijn geweest! Ik had de winter al bijna weggewenst maar vind het toch wel erg leuk om nog even te kunnen gaan sleeën dadelijk! Zoon staat met grote ogen voor het raam te kijken.
Een prachtige witte laag buiten en het sneeuwt hard!

Kreeg net een foto uit delft, daar ligt niets meer en is de lucht blauw

Ik ga vandaag op familiebezoek.
Hier geen sneeuw maar prut. Maar: het weer is goed genoeg om buiten te gaan sporten. En als ik dan op de terugweg meteen even boodschappen doe hoef ik daarna ook niet meer naar buiten
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:NYC schreef op 24 januari 2015 @ 09:11:

[...]

Oh wat jammer, hipstercat! Juist voor jou als winterliefhebber was een dik pak sneeuw nu juist zo fijn geweest! Ik had de winter al bijna weggewenst maar vind het toch wel erg leuk om nog even te kunnen gaan sleeën dadelijk! Zoon staat met grote ogen voor het raam te kijken.Hier liet ik dochter net de sneeuw op straat zien. Ze rende meteen naar papa! "Papa, papa, papa!! Het heeft gesneeuwt!!". Maar dus niet genoeg om te sleeën helaas, maar dat vond ze niet erg. Ze wil niet echt naar buiten, want ze is bang dat ze weer uitglijd net als laatst
quote:reisa1978 schreef op 24 januari 2015 @ 09:04:

Ik ben nog ziek, bah. Maar de boodschappen moeten gedaan worden, dus zal toch zo eens opstaan. Verder is het vandaag 10 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Ik heb zin om de deken over mijn hoofd te trekken en te verdwijnen voor een tijdje.
It's hip(ster) to be square!
Hier in Zeeland helemaal geen sneeuw. Wel een zonnetje wat zn best doet. Partner is net vertrokken om iets te gaan ophalen met mn broer. Alleen thuis nu en zo even poetsen en een boodschap. Verder beetje rommelen. Over 6 dagen ga ik trouwen dus nu nog even lekker rustig aan doen!

Sterkte Reisa met deze dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven