Fijne zaterdagmorgen!

16-07-2016 10:00 83 berichten
Alweer zo'n week die razendsnel voorbij is gegaan.

Ik ben vreselijk gaar, dus zoals het er nu uitziet komt er van deze dag niet veel terecht, tenzij ik ineens een energieboost krijg van één of andere superheld.

Maar goed, ik begin bij het begin en open dit topic, misschien krijg ik hier wel energie van.

Hallo allemaal! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Worden het avonturen of lekker onderuit zakken in de tuin? Het weer leent zich er vandaag , geloof ik, wel voor.

Laat het me weten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateau!

Lekker rustig dagje is ook prima toch?

Hier op de planning: we krijgen zo kraamvisite en daarna nog meer kraamvisite. Eind van de middag gaan we naar m'n ouders, waar baby-zoon blijft logeren voor t eerst (dus na visite 1 ga ik spullen inpakken alsof ie voor een week weggaat) en daarna gaan wij met z'n tweetjes uit eten en misschien nog naar de bios.
We zijn lekker met onze meisjes op vakantie in Nederland. De jongste worst morgen al weer twee. Daarom gaan we zo boodschapjes halen en taarten bakken. Dat vind ik altijd zo'n fijn familiemoment! De oudste is bijna vier dus ze mag lekker helpen.

Ik hoop dat je snel wat meer energie vindt! Misschien een middagtukje Cateautje?!
Wij gaan naar een evenement, dansen,kletsen en drinken met vrienden.
Ik speel nog steeds detective.
Straks even naar het park, daarna boodschappen doen en wat dingen kopen in de stad. Voor de rest van de dag heb ik eigenlijk nog geen plannen.
Ik heb een afschuwelijke kater, dus ik blijf voorlopig liggen.
Wij gaan lekker een nachtje met zijn tweeën weg :-). En lekker uit eten. Hopelijk neemt mijn ochtendmisselijkheid dan ook af in de loop van de dag.
Wij vieren vandaag feest, alle boodschappen worden zo gebracht door ah.nl, alleen nu ligt mijn man ziek in bed. Twijfel alom: afzeggen of niet? Blegh!!! We hadden ons er beide zo op verheugd.
Goeiemorgen! Mijn plannen beperken zich tot grasmaaien, boodschappen doen en koken. Een lekker luie zaterdag!
Oh dear, how sad, never mind.
Sterkte cateau! Hopelijk komt die superheld langs!
Hoi lieve Cateau,

High five, hier ook iemand gaar.

Stress van laatste tijd wat eruit komt en kop vol met van alles (en met watten ) dus ik moet even een beetje oppassen.

Ik heb straks Spaanse les en misschien daarna nog een beetje wandelen of wat drinken met iemand.

Morgen even naar mn moeder en mn kleine neefje waar ze dit weekend op gaat passen.

Fijne dag allen!
Goedemorgen! Zeker geen wilde plannen hier. Knetterdrukke week achter de rug dus ik denk dat wij straks lekker aftaaien richting sauna voor een dagje zweten, bubbelen, massage, zwemmen en lekker eten.

Fijn weekeinde allemaal!
goeimorge!! normaal ben ik niet zo vrolijk op (ochtend)zaterdag maar ben eindelijk is vrij dus strax lkker sporten en vanmiddag langs me ouders
Goedemorgen! Mijn oudste dochter en middelste dochter komen vandaag thuis van een week scoutingkamp, de jongste kwam woensdag al thuis. Dus ik ga ze vanmiddag lekker knuffelen. En alle was wegwerken.
quote:jules schreef op 16 juli 2016 @ 10:14:

Wij vieren vandaag feest, alle boodschappen worden zo gebracht door ah.nl, alleen nu ligt mijn man ziek in bed. Twijfel alom: afzeggen of niet? Blegh!!! We hadden ons er beide zo op verheugd.

Wat vervelend! Beterschap voor je man. Hopelijk kan t feest toch doorgaan.

Ik ga vandaag op stap met een hele lieve (forum-)vriendin, heerlijk vrouwendagje! Vriend houdt een mannendag in mijn huis en gaat hopelijk ook de afwas doen

Komt helemaal goed hier!

Fijne zaterdag allen!
Koffie helpt (nog) niet Cateau? Een vrije dag leent zich wel goed voor opladen, ik doe dan ook vaak een middagdutje. Hoop dat het nog goed komt vandaag!

Ik ben al voor dag en dauw opgestaan en stond voor negen uur al weer buiten de kapperszaak. Voor vanmiddag staat er nog een pedicure op het programma en moet de Mediamarkt opnieuw bezocht worden, heb helaas mijn vierde telefoon in vier maanden (ja, echt ) versleten dus moet er weer een nieuwe komen. Gelukkig wel bij het vorig exemplaar een verzekering afgesloten... Kortom: best een verwendag voor mijzelf.
Goedemorgen!

Hier het plan om braaf naar de dokter te luisteren; zo veel mogelijk rust houden en pootje hoog leggen als dat kan.

Zit sinds maandag in het gips (gelukkig niet gebroken hoor) en het valt vies tegen.

Zometeen maar eens rustig aankleden en dan denk ik dat ik aan de legpuzzel verder ga die ik een paar weken geleden gekocht heb.
Snjókorn falla, á allt og alla
Goedemorgen!

Ik ben vanochtend wezen hardlopen. Wat was het benauwd en warm. Maar toch de 10 km aangetikt.

Vanmiddag lekker rustig aan, vanavond uitgebreid koken en morgen bij familie op bezoek en lekker uitwaaien aan het strand.

Fijne weekend allemaal!
Goedemorgen!

Het weer valt wat tegen, qua zon in ieder geval dus ik twijfel nu wat te doen.

Waarschijnlijk even naar de mart en het tuincentrum voor leuke plantjes en bloemen. Vanavond komen vrienden uit Frankrijk een avondje langs, dus dan gaan we ons nieuwe huis showen en daarna vermoedelijk de stad in.
Ik ben het weekend maar meteen actief begonnen met 10 kilometer hardlopen. Voel me nu super energiek. Ik merk zelf altijd dat ik juist meer energie krijg van bewegen (dat hoeft natuurlijk geen hardlopen te zijn, een stukje wandelen of wat rek-en-strek oefeningen werken ook prima).

Verder weet ik het vandaag niet zo goed. Het is hier van dat non-weer (wel vrij warm, maar bewolkt). Ik heb een drukke week gehad en de komende week wordt hetzelfde dus misschien geef ik maar gewoon toe aan mijn luiheid en ga ik met een goed boek naar het park.

O, en ik moet nog even langs de supermarkt want bij het boodschappen doen was ik gisteren zo suf dat ik vijf dingen ben vergeten, en ik had nog wel een boodschappenlijstje bij me

Fijne dag allemaal!
Ik ben bij mijn jarige zus, dus zometeen wordt er taart gebakken enzo. En dat is een heel avontuur met haar peuter!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Wat een hoop mensen in de lappenmand! Beterschap allemaal.
Ik zit te wachten op mijn forumvriendin die 14 dagen komt logeren. Verder niet zoveel vandaag, wat hapjes maken en haar lekker laten bijkomen van een lange reis.
Cerulli: dat heb ik zo vaak

Gelukkig zit de appie hier om de hoek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven