Fijne zaterdagmorgen!

16-07-2016 10:00 83 berichten
Alweer zo'n week die razendsnel voorbij is gegaan.

Ik ben vreselijk gaar, dus zoals het er nu uitziet komt er van deze dag niet veel terecht, tenzij ik ineens een energieboost krijg van één of andere superheld.

Maar goed, ik begin bij het begin en open dit topic, misschien krijg ik hier wel energie van.

Hallo allemaal! Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Worden het avonturen of lekker onderuit zakken in de tuin? Het weer leent zich er vandaag , geloof ik, wel voor.

Laat het me weten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen!

Jules, wat balen van je zieke man. Hopelijk knapt hij in de loop van de ochtend voldoende op.

Prade en stormkraft, veel plezier met jullie forumvriendinnen. leuk hoor dat soort contacten.

Vandaag zouden er mensen komen om de laatste stenen in de achtertuin op te komen halen maar die zouden er eerst om 8 uur zijn, dat werd daarna 9 uur. Gisteravond belde ze dat ze tussen 8 en 9 zouden bellen en dan komen. Inmiddels is het 11 uur en heb ik niks van ze gehoord en nemen ze de telefoon niet meer op. Beetje jammer.

Zijn wel 2 andere mensen in de voor en achtertuin bezig dus ben gewoon thuis een beetje aan het rommelen. Denk dat ik straks lekker ga kleuren.

Misschien vanavond weer naar buiten voor pokomen go als ik fut heb want de laatste 2 nachten tot vrij laat buiten gewandeld voor pokemon en vroeg eruit gegaan.

Morgen, erg veel zin in. Lekker naar Nijmegen bij de alternatieve bands luisteren en lekkere dingen eten. Afsluiten met het vuurwerk. 2 jaar geleden was ik daar voor het eerst was echt heel gaaf maar kreeg alleen een vervelend telefoontje dus toen was de sfeer gelijk een stuk minder. Vorig jaar kon ik ivm. ziekte niet gaan maar dit jaar moet het helemaal goed gaan hoop ik dan maar.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Goedemorgen allemaal,

Vandaag eigenlijk niks op de planning en dat vind ik heerlijk! We zien wel wat de dag brengt, vanavond waarschijnlijk wel Pokemon go spelen maar alleen als we daar zin in hebben.
Beterschap aan alle zieken!

Cateau, doe maar lekker rustig aan en geniet van een ochtendbakkie!

Ik ga zo even de stad in, op zoek naar sollicitatiekleding. Een heerlijk excuus om rokjes, bloesjes en jurken te passen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Goedemorgen!

Ik ga vandaag mijn koffer inpakken voor een werkreis naar het buitenland (>12 maanden). Heb al een deel gepakt, maar waarschijnlijk vergeet ik toch weer de helft zoals altijd. Het is ook zo moeilijk om spullen te pakken voor een heel jaar en alle verschillende seizoenen en dat dan ook nog te beperken tot 23kg (en inclusief handbagage 31kg)

Of ik heb gewoon teveel troep
Goedemorgen

De zaterdagmorgen is al bijna voorbij maar ik kom toch even kijken.

Helaas geen zon hier, maar ik ben net toch op de fiets even op en neer geweest naar de Aldi in een naburig dorp.

Boodschappen opgeruimd, daarna even gaan zitten met een kop koffie en het forum.

Mijn man is vanmorgen nog gaan werken, ik verwacht hem over anderhalf uur thuis ofzo.

Dus ik ga zo nog even opruimen zodat het huis aan kant is als hij thuis komt.

Vanmiddag misschien even in de kas aan het werk, of even naar de stad. Misschien doe ik dat ook wel op de fiets (20 km enkele reis). Mijn slippers hebben de geest gegeven dus ik zou eigenlijk nieuwe slippers moeten hebben, maar ik zie op tegen de kosten.

Zal toch wel moeten want ik ga over twee weken op vakantie dus dan heb ik toch nieuwe nodig...

Verder weet ik het nog niet, misschien zelfs vanavond wel naar de bioscoop, ik overleg straks wel met mijn man.

Fijne dag iedereen!
668, the neighbour of the Beast
quote:Rusticaa schreef op 16 juli 2016 @ 11:16:

Goedemorgen!

Ik ga vandaag mijn koffer inpakken voor een werkreis naar het buitenland (>12 maanden). Heb al een deel gepakt, maar waarschijnlijk vergeet ik toch weer de helft zoals altijd. Het is ook zo moeilijk om spullen te pakken voor een heel jaar en alle verschillende seizoenen en dat dan ook nog te beperken tot 23kg (en inclusief handbagage 31kg)

Whoa, spannend!

Waar ga je naartoe?
Eerst lig ik de halve dag op bed ivm misselijkheid, daarna proberen te douchen en hopen dat ik nog even energie vind om even weg te gaan om er maar even uit te zijn.

Fijne zaterdag!!
quote:Marels schreef op 16 juli 2016 @ 11:19:

[...]

Whoa, spannend!

Waar ga je naartoe?

Zweden. Heb daar een baan aangeboden gekregen voor in ieder geval een jaar. Dus erg spannend.

Beterschap voor de zieken!
quote:Rusticaa schreef op 16 juli 2016 @ 11:16:

Goedemorgen!

Wat spannend!

Tip van iemand die met twee koffers en een rugzak vertrok en nooit meer terugkwam: in het buitenland hebben ze ook winkels, dus neem gerust ook dingen niet mee. Zoals Jelle Brandt Corstius altijd zegt: alles is overal te koop, behalve schoenen in een grote maat en stroopwafels.

Het is trouwens verontrustend hoeveel troep een mens kan verzamelen: toen ik na twee jaar ging verhuizen was de inhoud van die twee koffers en die rugzak geexplodeerd tot een hoeveelheid spullen die een heel busje konden vullen...
quote:cerulli schreef op 16 juli 2016 @ 11:31:

[...]

Wat spannend!

Tip van iemand die met twee koffers en een rugzak vertrok en nooit meer terugkwam: in het buitenland hebben ze ook winkels, dus neem gerust ook dingen niet mee. Zoals Jelle Brandt Corstius altijd zegt: alles is overal te koop, behalve schoenen in een grote maat en stroopwafels.

Het is trouwens verontrustend hoeveel troep een mens kan verzamelen: toen ik na twee jaar ging verhuizen was de inhoud van die twee koffers en die rugzak geexplodeerd tot een hoeveelheid spullen die een heel busje konden vullen...

Ja ik heb de helft van al mijn spullen al weggegooid /weggegeven, maar ik zit eraan te denken om mijn winterjas ook hier te laten en daar een nieuwe te kopen. Dat ding neemt zoveel ruimte in beslag

Ik schrok er ook van hoeveel troep ik had. Echt niet normaal. Ik kwam spullen tegen waarvan ik niet eens wist dat ik dat had
Gaaf! Zweden is fantastisch!

Alleen de taal

Maar als het voor een jaar is heb je best de mogelijkheid die wat te leren gok ik zo.

Spannend hoor, veel succes!

(en ik zit moed te verzamelen om op te staan en te beginnen met opruimen)
Succes alvast met opruimen

Ik spreek gelukkig al een aardig woordje Zweeds en bij mijn nieuwe baan daar is de voertaal Engels. Dus dat scheelt al iets.

Zweden is inderdaad een fantastisch land
quote:Rusticaa schreef op 16 juli 2016 @ 11:33:

[...]

Ja ik heb de helft van al mijn spullen al weggegooid /weggegeven, maar ik zit eraan te denken om mijn winterjas ook hier te laten en daar een nieuwe te kopen. Dat ding neemt zoveel ruimte in beslag

Ik schrok er ook van hoeveel troep ik had. Echt niet normaal. Ik kwam spullen tegen waarvan ik niet eens wist dat ik dat had Zou ik doen. Tis juli. Lekker nieuw kopen. Tis niet dat een winterjas 500 euro kost.
Marels, klopt. Ik heb zoiezo al een lijst gemaakt van dingen die ik daar ga aanschaffen (fiets, meubels, enz) dus de winterjas gaat ook op die lijst.
Passen je fiets en meubels niet in je koffer dan? Flauw.
Nee helaas niet
Ik ben gewoon lekker thuis met m'n dochter. Die in bed ligt nu. Voor mij ook even rustiger. Aflevering Criminal Minds aan het kijken.

Vanmiddag gaan we naar haar oma.

Mijn moeder.
Ik ben gewoon lekker thuis met m'n dochter. Die in bed ligt nu. Voor mij ook even rustiger. Aflevering Criminal Minds aan het kijken.

Vanmiddag gaan we naar haar oma.

Mijn moeder.
Veel plezier en succes in Zweden Rusticaa!! Ik zou het wel weten wat betreft een winterjas
Snjókorn falla, á allt og alla
Snjo, jou heb ik lang niet gezien zeg....
quote:Marels schreef op 16 juli 2016 @ 11:52:

Snjo, jou heb ik lang niet gezien zeg.... ik waar hier en daar wat rond, lees meer mee dan dat ik schrijf
Heb ik ook met vlagen. Nu al weer een paar maanden een forumvlaag. Dus nu ben ik hier regelmatig, misschien binnenkort weer maanden niet.

Hoe is het in het hoge noorden?
quote:Marels schreef op 16 juli 2016 @ 11:58:

Heb ik ook met vlagen. Nu al weer een paar maanden een forumvlaag. Dus nu ben ik hier regelmatig, misschien binnenkort weer maanden niet.

Hoe is het in het hoge noorden?Je loopt een beetje achter (paar jaar maar). Ik heb het hoge noorden verlaten en woon nu weer in NL. Bevalt goed
Wist al niet zeker of je daar nog woonde, maar hey, ik zei toch dat ik je lang niet gezien had hier
Snjo heb jij toevallig in het noorden van Zweden gewoond??

Zo ja. Hoe zijn de winters? Ik heb namelijk alleen winters meegemaakt in het zuiden en volgens mij verschillen die nogal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven