Fleurtje is (even?) terug!

06-08-2010 16:31 92 berichten
Zo dan maar, om niet verder offtopic te gaan elders



Fleurrrrrr hoe is het met je???? Fijn je weer te zien!!!
Kan ze gelijk aanmelden voor de meet, want actief!
Welkom terug!
Woehahahaaaaa!
Alle reacties Link kopieren
Sorry Fleur
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eerst weten waar ze de Joego's heeft gelaten.
Cum non tum age
Nou ja, gelijk die voorwaarden



Zorg nou dat je niet gepermaband word fleur, want je wilt die meet toch niet missen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom was ze weg?
Alle reacties Link kopieren
Ik had je ook al voorbij zien scheuren! Hoi Meid! Alles ok?



Volgens mij heb je mij uit je hyves gepleurd want ik krijg nooit meer van die leuke fotootjes in mijn lijst van jouw meiden..
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Hey Fleur! Waar was je?
quote:minny schreef op 06 augustus 2010 @ 16:37:

Hey Fleur! Waar was je?Bij d'r Joego's natuulk!
Die Joego's? Still alive and kicking, doen nog altijd wat ik ze zeg.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje? Fleurtje?



Wie is Fleurtje?
Hahahaha, ik heb op een gegeven moment iederéén uit mn Hyves gepleurd, behalve mensen waar ik niet onderuit kon Ik doe niet meer echt Hyves, Hyves is zooooo tweede helft 2008 :-)
Alle reacties Link kopieren
Kun je die Joego's niet vertellen dat ze zichzelf moeten vermaken zodat jij wat forumtijd hebt?
quote:qwertuu schreef op 06 augustus 2010 @ 16:39:

Fleurtje? Fleurtje?



Wie is Fleurtje?Die ene.
quote:minny schreef op 06 augustus 2010 @ 16:41:

Kun je die Joego's niet vertellen dat ze zichzelf moeten vermaken zodat jij wat forumtijd hebt?Weet je, het zijn beste jongens, maar ze moeten wel aangestuurd worden weet je, en goede aansturing kost tijd.
Alle reacties Link kopieren
Laat ze anders, ff gewoon een leuk herfststukje in elkander knutselen alvast, daar zijn ze dan tegen november pas mee klaar. Heb jij wat tijd voor jezelf. Doen ze wel braaf de afwas?
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:41:

[...]





Die ene.





Hoi mop.



Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:39:

Die Joego's? Still alive and kicking, doen nog altijd wat ik ze zeg.Ja maar ja maar, als je ze nodig hebt, kan ik je nergens vinden bereiken .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maar helaas helaas, ik moet gaan, ik moet die hut hier afsluiten. Maar geloof me, ik kom terug. Dit schrijvende realiseer ik me heel goed dat dat niet door iedereen als wenselijk wordt opgevat.



kuskus
quote:minny schreef op 06 augustus 2010 @ 16:43:

Laat ze anders, ff gewoon een leuk herfststukje in elkander knutselen alvast, daar zijn ze dan tegen november pas mee klaar. Heb jij wat tijd voor jezelf. Doen ze wel braaf de afwas?Minny, ik denk dat jij mijn Joego's onderschat.
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:44:

Maar helaas helaas, ik moet gaan, ik moet die hut hier afsluiten. Maar geloof me, ik kom terug. Dit schrijvende realiseer ik me heel goed dat dat niet door iedereen als wenselijk wordt opgevat.



kuskusOh jeetje, het is vast Gillie of schreef je het nou Gilly?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een ban gehad?
Viva naar de knoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven