Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:40
Hahahaha, ik heb op een gegeven moment iederéén uit mn Hyves gepleurd, behalve mensen waar ik niet onderuit kon Ik doe niet meer echt Hyves, Hyves is zooooo tweede helft 2008
Kun je die Joego's niet vertellen dat ze zichzelf moeten vermaken zodat jij wat forumtijd hebt?
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:41
quote:qwertuu schreef op 06 augustus 2010 @ 16:39:
Fleurtje? Fleurtje?
Wie is Fleurtje?Die ene.
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:42
quote:minny schreef op 06 augustus 2010 @ 16:41:
Kun je die Joego's niet vertellen dat ze zichzelf moeten vermaken zodat jij wat forumtijd hebt?Weet je, het zijn beste jongens, maar ze moeten wel aangestuurd worden weet je, en goede aansturing kost tijd.
Laat ze anders, ff gewoon een leuk herfststukje in elkander knutselen alvast, daar zijn ze dan tegen november pas mee klaar. Heb jij wat tijd voor jezelf. Doen ze wel braaf de afwas?
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:39:
Die Joego's? Still alive and kicking, doen nog altijd wat ik ze zeg.Ja maar ja maar, als je ze nodig hebt, kan ik je nergens vinden bereiken .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:44
Maar helaas helaas, ik moet gaan, ik moet die hut hier afsluiten. Maar geloof me, ik kom terug. Dit schrijvende realiseer ik me heel goed dat dat niet door iedereen als wenselijk wordt opgevat.
kuskus
Anoniem_6491bdc7537f8
vrijdag 6 augustus 2010 om 16:45
quote:minny schreef op 06 augustus 2010 @ 16:43:
Laat ze anders, ff gewoon een leuk herfststukje in elkander knutselen alvast, daar zijn ze dan tegen november pas mee klaar. Heb jij wat tijd voor jezelf. Doen ze wel braaf de afwas?Minny, ik denk dat jij mijn Joego's onderschat.
quote:fleurtje schreef op 06 augustus 2010 @ 16:44:
Maar helaas helaas, ik moet gaan, ik moet die hut hier afsluiten. Maar geloof me, ik kom terug. Dit schrijvende realiseer ik me heel goed dat dat niet door iedereen als wenselijk wordt opgevat.
kuskusOh jeetje, het is vast Gillie of schreef je het nou Gilly?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.