Forumafkortingen en forumterminologie

21-09-2009 14:52 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kennen TO (Topic Opener, TS wordt ook weleens gebruikt en is Topic Starter), we kennen van de sekspijler de SV (Seksvriend(in)) en de JG (Jonge God), en recentelijk kwam ons aller Minny met de HRS: de Huilie Rescue Squad.

Net heb ik er zelf een gebruikt, een nieuwe (verbeter 'm gerust): LPG (het LabeltjesPlakkerGroepje), naar aanleiding van 'misschien ben je HSPéééé'.'

Dus, nog meer terminologieen of afkortingen, nieuwe of afgestofte? Plemp ze hier neer!

(het is dus labeltjesplaKKer, typfout)
HSP = hoogsensitief persoon
Het is zoals het is
Doe een Patries?

*zucht, ik moet nog wel heel veel leren*
OT = off topic
Het is zoals het is
quote:chocolover schreef op 21 september 2009 @ 15:08:

Doe een Patries?

*zucht, ik moet nog wel heel veel leren*Dat ging toch over Patricia Paay? Dat iemand vond dat zij heel stoer was.
Het is zoals het is
Ik vind die van Djoels zo gaaf: DTEEZ! Als in: de tering en een zoen.
de BEO
Psz=peuterspeelzaal?
Eensch, vroeguh, ROFL, slotje erop doen.
Meds, schaam, waar staat de BEO precies voor? Dan kan die erbij in de lijst.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Bianca40 schreef op 21 september 2009 @ 15:07:

en dan alle namen nog he

Ibi ikbenikhetisnietanders

hpl hoipippilangkous

eeeh.... ben ze verder ff kwijt (FF= even)BBB = Bar_Ba_Bella (en dat ben ik, zei de gek)
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:iris1969 schreef op 21 september 2009 @ 15:10:

Eensch, vroeguh, ROFL, slotje erop doen.ROFL ben ik ook wel eens tegen gekomen, wat betekend het eigenlijk?
quote:Ann Liv schreef op 21 september 2009 @ 15:09:

Ik vind die van Djoels zo gaaf: DTEEZ! Als in: de tering en een zoen.

Ik vroeg me al af wat haar motto betekende. Al een paar keer mijn mond erover gebroken om het uit te spreken!

Vind de vertaling leuker
"ik ben het, Barbabelladingdong"
ROFL is het poppetje van Roll On the Floor Laughing.

Rolling on the floor laughing (ROFL)

PODE = Prinsesopdeerwt

Leo = Eleonora

HPL = Hoipippilangkous
quote:wendy1983 schreef op 21 september 2009 @ 15:12:

[...]

ROFL ben ik ook wel eens tegen gekomen, wat betekend het eigenlijk?Roll on floor laughing das deze smiley
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Forum namen:

BGB, Leo (van de Beo), MissC, HPL of Pippi, MV, KV, Digi
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 21 september 2009 @ 15:11:

Meds, schaam, waar staat de BEO precies voor? Dan kan die erbij in de lijst.BroekrokErOnder
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nu ben ik dus mosterd! :-)
De afkortingen van de forummers mogen jullie in een lijst zetten hoor. Pfff wat een werk!

Digi, in welk topic heb jij geschreven over de LPG, ben benieuwd hoe dat ontstaan is.
zie lijstje elders
Droeftoeter blijft de mooiste,vind ik.Weet niet van wie die is..

als ik dat zie staan,is mijn dag weer goed!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ons en ptv al langsgekomen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hoe kan ik droeftoeter het beste kort omschrijven?

PTV? (seks pijler?
sexpijler: MMV en VVM bij trio's.
Compensatiesla, volgens mij afkomstig van Maleficent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven