Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Dit is mijn eerste lijstje waar ik zó op ben geplaatst.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 12:14:

Okee, mijn initialen zitten in het rijtje:

RV, WDH, JL, MV, RAT, GS, SDH, SM, JS, JBOk.
@Martin81: is goeievraag.nl niet een geschikte site voor jou?
quote:yvonjaspers schreef op 21 februari 2012 @ 12:14:

Martin strooit met persoonsgegevens van andere forummers. Daar staat een permaban op toch?

Voor de zoveelste keer: ik strooi dus niet met gegevens. Zelfs als je initialen als persoonsgegevgens zou willen zien, ging het (nogmaals) om een totaal random pick uit een veel grotere lijst van mogelijkheden.

Ik heb geen clue wie UCchick is. Ik ben geintrigeerd, maar helaas blijft mijn nieuwsgierigheid onbevredigd.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 12:14:

Okee, mijn initialen zitten in het rijtje:

RV, WDH, JL, MV, RAT, GS, SDH, SM, JS, JBDie valt af dus toen waren er nog 9.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je echt 1 van de personen uit dat rjtje bent (waarvan ik er nu al een aantal weg durf te strepen) dan zou je nog beter moeten snappen waarom ik je een aantal posts terug aanviel. Jeetje, de debatdino's staan erom bekend dat ze juist enorm goed waren in het overbrengen van punten, in rhetorica, en in effectief taalgebruik. Hoe kan het dan dat dat je hier niet lukt?
[quote]UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 12:14:

[...]

poef
Ben ik al genoemd?

Niet?

Echt niet?

Ik bedoel...huh?
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 12:17:

Als je echt 1 van de personen uit dat rjtje bent (waarvan ik er nu al een aantal weg durf te strepen) dan zou je nog beter moeten snappen waarom ik je een aantal posts terug aanviel. Jeetje, de debatdino's staan erom bekend dat ze juist enorm goed waren in het overbrengen van punten, in rhetorica, en in effectief taalgebruik. Hoe kan het dan dat dat je hier niet lukt?Dat ligt natuurlijk aan ons. Wij begrijpen zijn genialiteit niet.
quote:guirne schreef op 21 februari 2012 @ 12:16:

@Martin81: is goeievraag.nl niet een geschikte site voor jou?
quote:UCchick1990 schreef op 21 februari 2012 @ 12:14:

[...]

Ja maar hij beweert dat hij niet strooit, omdat hij ze als een ALS en met 2 mogelijkheden tegelijkertijd rondstrooit. Tsja.

Ben je het niet eens met die bewering? Hoe kan ik weten wie van alle UDS-ers jij bent? En als ik dat niet kan weten, hoe kan ik er dan mee rondstrooien?

En als ik het wel weet, via welke weg behalve via jou? Jij bent ZELF degene die zegt dat jouw initialen ertussen stonden. Volkomen onnodig en voor mij zelfs reden om aan te nemen dat er sprake is van een rookgordijn
@MArtin waarom negeer je me?
quote:jansenenjanssens schreef op 21 februari 2012 @ 12:20:

@MArtin waarom negeer je me?Hete Vrahtjes Die Door Martin Genegeerd Worden
Is er ook een onopvallende forummer van de maand lijst
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Okee USChick, misschien moeten we geen energie stoppen in het bestrijden van elkaar, maar samen proberen om het niveau van de discussies op te krikken. Samen voor het gemeenschappelijke doel dus...
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 12:20:

[...]

Zou je dit bericht willen wijzigen? Ik was me daar inmiddels ook van bewust, en heb het vorige bericht van mij waarin dat stond inmiddels weggehaald.

@MArtin waarom negeer je me?Ik heb je post gelezen, maar ik heb al een vriendin. En "betrouwbaar" is my middle name.
quote:Pompadoer schreef op 21 februari 2012 @ 12:18:

[...]

Lieve UCchick, je verraadt nu toch echt zelf veel meer dan Martin. Ik neem tenminste aan dat jouw club uit meer dan die twee personen waar hij naar verwijst bestaat.I know dus ik ga mijn bericht wijzigen, zag het inmiddels ook. Zou je dit ook weg willen halen?
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 12:22:

[...]

Ik heb je post gelezen, maar ik heb al een vriendin. En "betrouwbaar" is my middle name.
quote:martin81 schreef op 21 februari 2012 @ 12:22:

Okee USChick, misschien moeten we geen energie stoppen in het bestrijden van elkaar, maar samen proberen om het niveau van de discussies op te krikken. Samen voor het gemeenschappelijke doel dus...Prima. Wat vond je van mijn suggesties een aantal pagina's terug? Dus: minder wollig taalgebruik, terug naar kortere posts, minder gebruik van aannames tenzij heel expliciet, aanvallen op aannames accepteren en pareren ipv afdoen als onwaar, en o ja: respect voor je medeposter.
Marhtijnbetrouwbaar125.

*zwijmelt*
quote:lughnasadh schreef op 21 februari 2012 @ 11:40:

Is er al een categorie "vrouwen met een te laag IQ om met Martin te mogen communiceren'? Ik denk nl. dat ik daar bij hoor, hij geeft nooit antwoord op mijn vragen

Ik denk dat ik daar wel in pas, als compensatie voor de "stomvervelende vrouwen..."

Dan zitten we in dezelfde categorie Al heet ie anders hoor, Martinmetdeslappe spier geeft ons geen antwoord omdat hij met zijn bek vol tanden staat en geen idee heeft hoe hij op ons moet reageren. We zijn te pijnlijk voor hem.

Ik stel voor dat wij de categorie: "veelal vinger op de zere zwakke spier leggend" gaan vormen.
@UCChick: ik heb de initialen verwijderd.

@MArtin waarom negeer je me?Dat doet hij bij mij ook. Daarom opperde ik ook de categorie "te laag IQ", omdat ik vermoed dat zijne doorluchtigheid niet met mij wenst te communiceren vanwege mijn te lage IQ.
Weggehaald UCchick

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven