Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Martin is opgehaald voor de Dagopvang.
quote:martin81 schreef op 01 maart 2012 @ 09:34:

[...]

Wil jij me alsjeblieft zeggen wat de HRS is?

Als je goed had opgelet had je dit hier al kunnen lezen.

Het is al een keer uitgeschreven.
quote:martin81 schreef op 01 maart 2012 @ 10:02:

Ik zal vandaag niet aanwezig zijn op het forum.

Leugenaar. Tussen 12.48 en 13.42 heb je nog 8 posts gedaan.

Of had je toen pauze?
Ik heb alleen in het pick-up-artist-topic geweest. Dat is idd niet wat ik had aangekondigd, maar ik ben in die zin minder aanwezig geweest dan meestal.
quote:martin81 schreef op 01 maart 2012 @ 10:02:

Ik zal vandaag niet aanwezig zijn op het forum.
quote:martin81 schreef op 01 maart 2012 @ 16:11:

Ik heb alleen in het pick-up-artist-topic geweest. Dat is idd niet wat ik had aangekondigd, maar ik ben in die zin minder aanwezig geweest dan meestal.Geeft niks hoor...
En in het Friso-topic kom je ook al weer jeremieeren Martin.

Jouw niet aanwezig zijn moet dus met een kilo of wat zout genomen worden begrijp ik? Ik had me zo verheugd op een "verschoond van Martin-zijn-forumdag".

Ik heb alleen in het pick-up-artist-topic geweest. Dat is idd niet wat ik had aangekondigd, maar ik ben in die zin minder aanwezig geweest dan meestal.Maar gejokt heb je wel. Want je was er.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:lughnasadh schreef op 01 maart 2012 @ 18:27:

En in het Friso-topic kom je ook al weer jeremieeren Martin.

Jouw niet aanwezig zijn moet dus met een kilo of wat zout genomen worden begrijp ik? Ik had me zo verheugd op een "verschoond van Martin-zijn-forumdag".Jammer he.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Ik heb alleen in het pick-up-artist-topic geweest. Dat is idd niet wat ik had aangekondigd, maar ik ben in die zin minder aanwezig geweest dan meestal.......
Beweegt de forumkwien (tig keer forummer van het jaar geweest) zich nog op dit forum?
De wat? De forumkween? Da's Martin toch.
Damaris, maar ik heb het over 10 jaar terug..
Toen heette ze niet Damaris. Ik heb haar volgens mij in dit topic nog zien reageren onder haar oude nick. Ze is er nog wel, maar zeer sporadisch.
Oke
Ik reageer even op een vraag van jou Martin, uit het Friso-topic. Ik had daar wel geantwoord, maar vond het gepaster om hem even te verplaatsen. Ook al vind jij blijkbaar e.e.a. níet gepast, getuige je vraag daarginds.

Martin schreef: "Duurt deze "discussie" nou nog? Er zijn inmiddels meer pagina's dan in het "forummer van de maand-topc"...."

Ik wil alsnog graag reageren.

Dan had je in het andere topic moeten reageren op de diverse vragen van veel forummers. Dan was dat topic vast ook groter geweest.

Ik krijg het idee dat jij graag de controle hebt: je verzoekt anderen niet meer te schrijven, je probeert anderen je mening op te leggen (zowel hier als privé), je probeert een topic dood te laten bloeden of je gooit een 'bommetje' voor hetzelfde resultaat. En uiteindelijk werkt dit alles averechts. Jij, zog. als man van de wetenschap, zou toch eens in de gaten hebben dat dit een terugkerend patroon is.

En weet je van jezelf dat je wel heel dwangmatig bezig bent? Een oprechte vraag Martin: heb je toevallig een bepaalde vorm van een dwangstoornis? Word je onrustig als het niet gaat zoals jij het graag ziet? Was je je handen veelvuldig, moet alles met het etiket naar voren in de kast staan, loop je nog een keer extra naar je auto of voordeur om te controleren of alles dicht zit, etc.?

Nogmaals: een oprechte vraag, zonder sarcasme of voor-de-gek-houderij.
@nerd_: als je mij onder het vergrootglas legt zie je dat ik al met al toch al best veel gereageerd heb op topics en meerdere topics spontaan geopend heb in de loop der tijd. Maar het klopt dat ik geregeld onder een of andere aardse steen bivakeer. Blijkbaar heb ik dan of niets te melden of iets anders (lees: beters) te doen dan posten. Naast dit forum heb ik dan ook nog een echt leven, ja heus! Als ik even heel diep graaf in mijn geheugen ... kraaaaaak, dan herinner ik me jou zelfs van een of ander topic van me.

Dus of ik meer te melden heb dan een paar grappige regeltjes, hier ergens een stukkie boven op het topic?

Tsja, of ik grappig ben? Soms.

Martin, nu heb ik jou al meerdere keren gevraagd om uit de forumplakkast te komen. Nooit beantwoord je mijn vragen hieromtrent. Wrom?

*Ik begeef me weer met gezwinde spoed richting een stoffige steen om me eronder te verschansen*
Zo. Nieuwe maand, nieuwe kansen. Wil er nog iemand solliciteren?
Ja ik!
Mooi! Je bent voorlopig de enige kandidaat, dus totdat iemand anders zich meldt mag je je "forummer van de maand maart" noemen!
Hoefijzer, 8 minuten geleden

Ja ik!

Jij bent het!

Gefeliciteerd !!!!!!
quote:missy_acy schreef op 01 maart 2012 @ 20:52:

Hoefijzer, 8 minuten geleden

Ja ik!

Jij bent het!

Gefeliciteerd !!!!!!Niet nu al gaan slijmen he, bij de forummer van de maand.
Ik heb ook altijd geluk met deze nick!
Hai Hoefijzert, proficiat !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven