Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Gaan jullie echt nog serieus op Martin in? Is dat een nieuwe vorm van zelfkastijding? Ik vind het leuk om te lezen hoor, daar niet van, en ik vind het ook leuk om de bijdragen van Martin te lezen.

Een vraagje voor iemand die wel alle pagina's van dit topic heeft gelezen: weet iemand wat Martin precies voor zijn werk doet, als hij toch zoveel tijd heeft om hier op het forum te zijn? Studeren doet hij niet meer, meen ik te weten. Misschien kan hij de vraag ook zelf beantwoorden. Klopt mijn indruk dat we in feite erg weinig over Martin zelf weten? Behalve dat hij in een debatteerclub heeft gezeten, naar Thailand wilde voor de aandacht, een vriendin heeft die af en toe een remspoor in haar slipje achterlaat, waar Martin dan aan snuffelt als een topkok aan zijn nieuwste creatie...

Eigenlijk wel een fascinerende jongen toch?
maar ben ik nu nog wel Martins hrs? Of is dat ook over omdat het een nieuwe maand is?

Ik ben er ook niet heel erg goed in trouwens.
Martin is ambtenaar
Hier val ik dus weer ergens middenin zonder te weten waar jullie het over hebben dus nu ik ja ik! heb geroepen heb ik geen idee wat ik over me heb afgeroepen?
Oh missy_acy, bedankt!

...Maar nu weet ik nog niet zoveel.

Zullen we dan samen het MHRS vormen? Ik vind het wel leuk om eens advocaat van de duivel te zijn.
quote:missy_acy schreef op 01 maart 2012 @ 21:03:

Martin is ambtenaarOh god! Bij deze treed ik af als forummer van de maand.
quote:Hoefijzer schreef op 01 maart 2012 @ 21:04:

Hier val ik dus weer ergens middenin zonder te weten waar jullie het over hebben dus nu ik ja ik! heb geroepen heb ik geen idee wat ik over me heb afgeroepen?Geen zorgen, je hoeft niks te doen, alleen maar te Zijn. En Bewonderd te worden. En de verantwoordelijken te bedanken in een speech natuurlijk.
Ja is goed. Ik faal er jammerlijk in. Steeds als hij een HRS nodig heeft dan ben ik m'n RL aan t getten.
quote:Hoefijzer schreef op 01 maart 2012 @ 21:07:

[...]

Oh god! Bij deze treed ik af als forummer van de maand.Kan dat überhaupt? Wie kent de regels?! Martin, waar ben je als we je nodig hebben!
Okee, maar Martin is - als ambtenaar - alleen overdag op het forum aanwezig, klopt dat? En ik ben er voornamelijk 's avonds. Op het werk kan ik namelijk alleen meelezen...

Trouwens, er heeft vast al iemand geopperd dat Martin elke keer als hij zijn naam ziet in een post van iemand anders gaat zitten masturberen voor zijn beeldschermpje, neem ik aan? Of ben ik de eerste die zich dat zo voorstelt?
quote:missy_acy schreef op 01 maart 2012 @ 21:03:

Martin is ambtenaarMaar wel met een doctortitel! Gepromoveerd dus, iets met economie dacht ik.
quote:

Hoefijzer schreef op 01 maart 2012 @ 21:07:

[...]

Oh god! Bij deze treed ik af als forummer van de maand.

Maar maar maar.... Dan hebben we geen forummer van de maaaaand!!!
Hoefijzer, geen paniek. Je bent het alleen maar omdat je totnogtoe de enige kandidaat bent. Zodra er weer iemand zich komt melden, gaat er een keiharde sollicitatie-procedure in werking.

(profileer je je wel genoeg op alle pijlers, heb je je axioma duidelijk uitgelegd, dat soort dingen).
quote:Chadidja schreef op 01 maart 2012 @ 21:08:

[...]

Geen zorgen, je hoeft niks te doen, alleen maar te Zijn. En Bewonderd te worden. En de verantwoordelijken te bedanken in een speech natuurlijk.Oh, dat zijn juist m'n sterke punten.
Nou waar blijft die speech dan? En vergeet Martin niet te bedanken - het was ten slotte zijn idee!
Maar ik was hier vroegah heel veel en nu bijna nooit meer, hoe moet ik me dan profileren op alle pijlers? En hoe weet ik dan dat er een concurrent op de loer ligt?

En m'n axioma ga ik ook niet uitleggen!

Martin, ik wil geen kandidaat meer zijn.
En nu dan? Hoe moet het zonder kandidaten?
Speech!

Martin, ik wil geen kandidaat meer zijn.
Zonder kandidaten kan dit topic gesloten worden.
Zelf maar mensen nomineren en de titel in de maag splitsen?
Goed idee! Wie?
Ik vind ModeratorViva wel goed bezig...
Heeft iemand Martin al genomineerd?
lucretiatox, 4 minuten geleden

Ik vind ModaratorViva wel goed bezig...

Eens
Chadidja, 58 seconden geleden

Heeft iemand Martin al genomineerd?

Hij zelluf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven