Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 11:37:

Ik ga weer even off-line....

.Ga je zo vroeg al lunchen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lunax schreef op 23 februari 2012 @ 12:07:

Joh... Laat hem lekker pretentieus babbelen in zijn eentje. Als hij niet meer gevoerd wordt met 10 reacties op elke post die hij plaatst is de lol er snel af hoor. 'Jullie' geven hem een geweldig platform zo. Prima voor zijn ego (onbedoeld weliswaar maar toch).Onderhand zou het wel tijd worden, dat het afneemt, dat gehap op martje (ik incluis!). Voorheen werd er gemodereerd door de angels, en die waren hem (in de gedaante van EB en Geleerd) snel zat en werd er sneller een ban uitgedeeld. Nu is het een kwestie van minder reacties genereren. Aan de andere kant vermaken forummers zich kostelijk met martjes topic. Wat is wijsheid vroeg meneer de uil.
quote:martin81 schreef op 23 februari 2012 @ 12:12:

Bij dezen dan (voor de zoveelste keer): zullen we elkaar met rust laten of als we elkaar toch toevallig treffen in een topic normaal en beleefd op elkaar reageren?Ik reageer normaal op je hoor. Niet anders dan ik op een ander zou doen in ieder geval (zeker niet als die ander net zulke onzin zou uitkramen als jij doet) en ook niet anders dan anderen doen tegen jou. En aangezien jij niet voor mij bepaalt waar ik reageer blijf ik dat ook gewoon doen. Je bent toch uit op zoveel mogelijk reacties op jouw topics? Of geldt dat plotseling niet als het reacties zijn die je geloofwaardigheid in twijfel trekken?
.
Gossie Nerd, nu heb ik toch al twee keer (!!) een posting van jou begrepen! Het moet niet gekker worden!
Zijn we d'r al uit inmiddels?

Zijn de categorieën bekend en weet iedereen waar hij/zij is ingedeeld?

Er was een begin gemaakt een paar dagen terug en ik was erg tevreden met de categorie waar ik in zat maar goed, er kan inmiddels van alles veranderd zijn natuurlijk.
Sorry Leo... we zijn nogal off topic gegaan!
.
Je zit nog gewoon in dezelfde categorie hoor Elaonera! Onze martje heeft zich verder niet meer uitgelten over de categorieën.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 februari 2012 @ 13:23:

Sorry Leo... we zijn nogal off topic gegaan! Mocht dat?
quote:eleonora schreef op 23 februari 2012 @ 13:28:

[...]

Mocht dat?Alleen als ie er niet was. Geloof ik. Maar ik heb niet zo'n goed geheugen, ben maar een VWO-er die daarna maar HBO heeft gedaan, sorry. En ik ben ook nog allochtoon en gehandicapt, dus dan tel je trouwens niet mee voor een categorie. Te min.
quote:yvonjaspers schreef op 23 februari 2012 @ 13:27:

Je zit nog gewoon in dezelfde categorie hoor Elaonera! Onze martje heeft zich verder niet meer uitgelten over de categorieën.

O fijn yvunjespaars, dat is tenminste goed nieuws!

Van het OT gaan schrok ik eerlijk gezegd een beetje.

[...]

Mocht dat?Nee. En we mogen ook niet discussiëren op de momenten dat Martin hier niet aanwezig is. De regels zijn duidelijk uitgelegd.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 13:29:

[...]

Alleen als ie er niet was. Geloof ik. Maar ik heb niet zo'n goed geheugen, ben maar een VWO-er die daarna maar HBO heeft gedaan, sorry. En ik ben ook nog allochtoon en gehandicapt, dus dan tel je trouwens niet mee voor een categorie. Te min.Hé, ik ruik kandidaatschap voor de PVDA! (Martin's woorden, niet de mijne)
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 13:29:

[...]

Alleen als ie er niet was. Geloof ik. Maar ik heb niet zo'n goed geheugen, ben maar een VWO-er die daarna maar HBO heeft gedaan, sorry. En ik ben ook nog allochtoon en gehandicapt, dus dan tel je trouwens niet mee voor een categorie. Te min.Vooral naar is het idee dat je topics nooit sticky zullen worden. Wat jij zegt en vindt hoeft niet iedereen te lezen.

[...]

Mocht dat?

Achter de schermen heb ik hard gewerkt aan een excel-bestaand. Lastig: sommige forummers vallen wel onder 8 categorieën (forummers met een anale fixatie, forummers met een wet in hun motto, etc), anderen ontsnappen aan iedere indeling.

Het zou een stuk handiger zijn als iedereen even zijn opleidingsniveau bij zijn nick zou zetten. Dan weten we waar we aan toe zijn.
quote:molly74 schreef op 23 februari 2012 @ 13:31:

[...]

Hé, ik ruik kandidaatschap voor de PVDA! (Martin's woorden, niet de mijne)

Klopt, ik voldoe helemaal aan dat signalement en ben daarmee door Martin tot absoluut minderwaardig mens gebombardeerd.

Het voelt als een titel, gek he
O hemeltje: "81", dat zal toch niet de uitslag van de IQ-test zijn geweest???
quote:eleonora schreef op 23 februari 2012 @ 13:31:

[...]

Vooral naar is het idee dat je topics nooit sticky zullen worden. Wat jij zegt en vindt hoeft niet iedereen te lezen.

Eigen schuld, had ik maar hoog opgeleid moeten zijn. En blank. En lichamelijk helemaal perfect.

Slijk der aarde, dat ben ik
Leo, kan ik niet een van jouw onderdanen worden? Dat ik dan je kleding en zo klaar leg voor je acte de presence bij de uiteindelijke Verkiezingen? En je decollete oppoets? Ik kan echt heel erg goed poetsen, maak zelfs mijn burka met een tandenborstel schoon!
Nee, das z'n geboortejaar.. Of het jaar waarin hij is afgestudeerd of het aantal jaar dat hij z'n mening probeert te verkondigen
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 13:34:

[...]

Eigen schuld, had ik maar hoog opgeleid moeten zijn. En blank. En lichamelijk helemaal perfect.

Slijk der aarde, dat ben ik

Ik ben dan nog net blank maar ook maar een MBOer en gehandicapt.. ach ach..

Misschien kunnen we de taken verdelen. Jij Leo's linker boezem gedeelte en ik de rechter.
quote:missverrektekoekwaus schreef op 23 februari 2012 @ 13:32:

[...]

Klopt, ik voldoe helemaal aan dat signalement en ben daarmee door Martin tot absoluut minderwaardig mens gebombardeerd.

Het voelt als een titel, gek he Je hebt een titel!!
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 13:39:

[...]

Misschien kunnen we de taken verdelen. Jij Leo's linker boezem gedeelte en ik de rechter.

Graag.

Vanmorgen vergat ik in de gauwigheid een BH om te doen. Wat ondersteuning komt dan ook goed van pas want de potloodtest doorsta ik niet meer met glans zeg maar.
quote:scamp schreef op 23 februari 2012 @ 13:39:

[...]

Deal

Tenminste, als de boezem van Leo dit goedvindt natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven