Forumroddels

27-09-2008 21:10 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Psst....wat ik heb gehoord in de achterkamertjes van Viva:

-Willem houdt van moslima's

-Eleonora is een magere afgeleefde 50-plusser met de broek op zijn enkels

-Blijfgewoonbianca is een rustige poeet die hier inspiratie komt opdoen over parenclubs voor haar nieuwe boek: Parenclubs in en uit

-Yasmijn heeft geen dochter maar een 22-jarig rebels alter ego

-Carlice en Jaap schelden elkaar uit op de Actueelpijler als voorspel

-Shining is een atheistische mannenverslindster

Wat heb jij vernomen van de forummers?
Shit Djoels, je hebt me betrapt . Nu moet ik een nieuw plan verzinnen om een lekkere rel los te maken...
quote:Pinksterbloempje schreef op 02 oktober 2008 @ 14:35:

Ik heb gehoord dat:

- Vinyl echt groen is...

.

Vandaar dat ik in 2 dagen al 2x hoorde in het echt: he, je bent helemaal niet groen

Ik dacht al waar komt dat toch vandaan ineens, maar dit topic dus, grinnik!

Anyway, ik ben niet groen... dat dan weer niet....

Wisten jullie dat Mirlo's ban voorbij is? En dat dit niet betekent dat ze terug is van weggeweest want ze ís helemaal niet weggeweest.

Mir is computernerd en heeft de nick van MissC gehacked, zo kon ze toch nog heel indirect in contact blijven met de kipnuggets waar ze zo gek op is.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gisteravond bij de Oude kerk werd ik staande gehouden door een meisje met een maniakaal blije uitstraling. Dat Jezus haar beste vriend was en dat ze zelf van een onwijs toffe kerk was met leuke mensen en dat ik gewoon een keer langs moest komen. Ze kwam me al bekend voor... en ineens zag ik het: Digitalis!

Toen ik wegfietste zag ik haar op het raam van een van de hoeren tikken, om haar blijde boodschap te brengen.
quote:Vinyl schreef op 05 oktober 2008 @ 10:49:

[...]

Vandaar dat ik in 2 dagen al 2x hoorde in het echt: he, je bent helemaal niet groen

Ik dacht al waar komt dat toch vandaan ineens, maar dit topic dus, grinnik!

Anyway, ik ben niet groen... dat dan weer niet....

Ben je een bruine kikker?

Dacht dat alle kikkers groen waren en padden bruin.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 05 oktober 2008 @ 11:15:

[...]

Bruin?

Neeeeeeee, dat ook weer niet
YOYO, ik zocht een smiley met een pleister op de mond , maar die heeft viva niet, dus werd het een stille.

boeiend was het wel, als altijd.
quote:korenwolf schreef op 05 oktober 2008 @ 11:12:

Gisteravond bij de Oude kerk werd ik staande gehouden door een meisje met een maniakaal blije uitstraling. Dat Jezus haar beste vriend was en dat ze zelf van een onwijs toffe kerk was met leuke mensen en dat ik gewoon een keer langs moest komen. Ze kwam me al bekend voor... en ineens zag ik het: Digitalis!

Toen ik wegfietste zag ik haar op het raam van een van de hoeren tikken, om haar blijde boodschap te brengen.
Ik en computernerd?

Ik weet niet eens waar ik de smileys van dit forum kan vinden..
Nou je houdt je act goed vol Mir!
hpl, volgens mij zit je op het randje qua posts!
Geen bijzonderheden
Ik heb géén idee waar het over gaat, ik was op vakantie remember? Waarschuw me ff als ik óver die rand ga? Geen zin in een ban terwijl ik echt van niks weet. (da's net als vroeger dat je de klas werd uitegstuurd terwijl je dit keer écht echt echt niks had gedaan)
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 oktober 2008 @ 16:19:

Ik heb géén idee waar het over gaat, ik was op vakantie remember? Waarschuw me ff als ik óver die rand ga? Geen zin in een ban terwijl ik echt van niks weet. (da's net als vroeger dat je de klas werd uitegstuurd terwijl je dit keer écht echt echt niks had gedaan)
Geen bijzonderheden
Er is mij verteld dat Digi weliswaar overkomt als een losgeslagen jonge vrouw die graag haar grenzen opzoekt, maar dat ze in het echte leven secretaresse is en leeft volgens de leefregels van de Vrijgemaakte Gereformeerden.

Yasmijn daarentegen. Pffft. Die heeft écht een heftig leven!
Yes I know
Geen bijzonderheden
HPL, je hebt een naam genoemd die je niet mag noemen
Geen bijzonderheden
En Mirlo doet helemaal geen universitaire studie. Gewoon Schoevers.
Geen bijzonderheden
Mirlo heeft zo'n 50 kilo overgewicht, rookt een pakje Javaanse Jongens per dag en doet een opleiding tot automonteur. Onder de auto zingt ze uit volle borst 'De Heere is mijn herder, mij ontbreekt niets' en gaat zondag driemaal per dag naar de Ultragereformeerde Kerk, met een Statenbijbel in de hand. Helaas heeft ze last van ernstige psychoses, waarna ze op een niet nader te noemen forum aan waanbeelden lijdt die haar doen geloven dat ze een 22-jarig slank geneeskundestudentje is. Ook godslaster is haar op dat moment niet vreemd. Over een sterke anale fixatie zal ik maar zwijgen.
Geen bijzonderheden
quote:Digitalis schreef op 05 oktober 2008 @ 16:36:

Mirlo heeft zo'n 50 kilo overgewicht, rookt een pakje Javaanse Jongens per dag en doet een opleiding tot automonteur. Onder de auto zingt ze uit volle borst 'De Heere is mijn herder, mij ontbreekt niets' en gaat zondag driemaal per dag naar de Ultragereformeerde Kerk, met een Statenbijbel in de hand. Helaas heeft ze last van ernstige psychoses, waarna ze op een niet nader te noemen forum aan waanbeelden lijdt die haar doen geloven dat ze een 22-jarig slank geneeskundestudentje is. Ook godslaster is haar op dat moment niet vreemd. Over een sterke anale fixatie zal ik maar zwijgen.
quote:yasmijn schreef op 05 oktober 2008 @ 16:31:

HPL, je hebt een naam genoemd die je niet mag noemen Ik heb het helemaal niet over Voldemort gehad. Tsssk.
(echt geen idee, jij had het over nuggets, dan is het toch niet gek dat ik aan kippen denk?)
Hahaha HPL!
quote:Digitalis schreef op 05 oktober 2008 @ 16:36:

Mirlo heeft zo'n 50 kilo overgewicht, rookt een pakje Javaanse Jongens per dag en doet een opleiding tot automonteur. Onder de auto zingt ze uit volle borst 'De Heere is mijn herder, mij ontbreekt niets' en gaat zondag driemaal per dag naar de Ultragereformeerde Kerk, met een Statenbijbel in de hand. Helaas heeft ze last van ernstige psychoses, waarna ze op een niet nader te noemen forum aan waanbeelden lijdt die haar doen geloven dat ze een 22-jarig slank geneeskundestudentje is. Ook godslaster is haar op dat moment niet vreemd. Over een sterke anale fixatie zal ik maar zwijgen.Shit, je hebt me door. Maar hoe weet jij van mijn anale fixatie?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 oktober 2008 @ 16:42:

(echt geen idee, jij had het over nuggets, dan is het toch niet gek dat ik aan kippen denk?)tsk hpl, lees je posts eens terug.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven