Foto-cadeau

04-08-2010 22:27 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil je dit niet horen maar "iets met foto's" vind ik echt een kado voor een vrouw. Ik ken zelf weinig mannen die je echt blij zou maken met een fotoboekje ofzo. Hooguit een schort met een foto van een playmate ofzo erop maar dat heb je vast niet in gedachten. Net als een bos bloemen, daar maak je mannen ook niet gelukkig van.
Ik wil iets origineels geven aan mijn vriend. Iets origineels met foto's (origineel bedacht met behulp van het viva-forum? ). Nu heb ik een hele reeks foto's van ons samen in zwart-wit en zou ik daar graag wat mee doen, maar echt een leuke oplossing vind ik (nog) niet. Een boekje vind ik saai, een collage ook. Bij de Expo/Brassa hebben ze vaak wel aparte oplossingen voor foto's, misschien dat ik daar wat vind?

Hebben jullie leuke ideeen of zelf wat leuks staan/gegeven? Hoor het graag!
Hmmm..maar ik had het idee omdat het direct iets zou zijn voor ons nieuwe huis; iets wat 'ons samen' vertegenwoordigt ofzo. Maar da's dus niks an? :-/
Hmmm ook wel echt een vrouwending hoor (ben zelf een vrouw natuurlijk maar heb gemerkt dat de dingen die ik en mijn vriendinnen leuk vinden als kado om te geven, vaak niet zo enthousiast worden ontvangen door onze partners.)

Misschien is het leuker om samen een kunstwerk ofzo uit te zoeken voor je huis - en hem een kado geven dat hij heel graag wil hebben, niet iets wat jij zelf heel graag wil geven.
Laat er een puzzel van maken!

Heb je meteen iets te doen op regenachtige zondagmiddagen :-)
Ik moet het kunnen vervoeren in een koffer (en het mag ook nog eens niet te zwaar zijn), da's een extra obstakel.

Dat kunstwerk wordt 'm dus niet...
Als je dan echt een fotocadeau wil geven: ik heb ooit van een basisschoolklas zo'n klok gekregen Klik!

En dat vond ik heel leuk en die hangt nog steeds!
Op de site van wij.nl kun je bij de fotoprodukten vierkante krukjes bestellen die je rondom kunt laten bedrukken met eigen foto's. Is nogeens niet duur ook (7,95), is meteen iets voor jullie nieuwe huis :-) (van karton en opvouwbaar en dus niet zo zwaar denk ik)
Hee dat dienblad is ook leuk op de site die tuffers geeft. En dan vullen met zijn favoriete hapje/drankje!
quote:schorpioentje29 schreef op 04 augustus 2010 @ 22:37:

Misschien wil je dit niet horen maar "iets met foto's" vind ik echt een kado voor een vrouw. Ik ken zelf weinig mannen die je echt blij zou maken met een fotoboekje ofzo. Hooguit een schort met een foto van een playmate ofzo erop maar dat heb je vast niet in gedachten. Net als een bos bloemen, daar maak je mannen ook niet gelukkig van.Dan heb jij de Pfaffs nog nooit gezien
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Digitale fotolijst!
.
Foto-mozaïek (ff googlen), laatst gezien en zag er erg leuk uit!

Is 1 foto die is opgebouwd uit heul veul pixels alias andere foto's...

Ik ga m binnenkort voor m'n moeder maken dus heb nog geen ervaring ermee....maar wel dus gezien laatst op 'n bruiloft!
Er zijn genoeg mannen die foto's wel leuk vinden hoor en vooral als het voor jullie nieuwe huis is is het een hartstikke leuk idee!
Leuke site Tuffers, bedankt! Ga meteen even snuffelen voor kado-idee voor mijn bijna jarige schoonmoeder!

Ik zou de ovenwanten doen met foto, kan hij ze gelijk gaan gebruiken ;).

Ik heb met vaderdag een mok gegeven met foto dochter. Erg origineel, ahum. Maar het werd toch erg gewaardeerd en de mok wordt dagelijks gebruikt. Het is toch leuk dat je moeite voor hem doet. Je kan ook, om maar even bij de Pfaffs te blijven, gewoon een uur van te voren een winkel instappen en maar iets uit de schappen rukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven