Fotospel Deel 7
donderdag 21 mei 2009 om 22:44
donderdag 21 mei 2009 om 23:02
donderdag 21 mei 2009 om 23:11
donderdag 21 mei 2009 om 23:20
donderdag 21 mei 2009 om 23:21
donderdag 21 mei 2009 om 23:26
Nou lig wel al in bed ga zo de comp uit zetten
een leuk dekbedovertrek
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 22 mei 2009 om 10:12
Leuke overtrek. Waar zou je die kunnen kopen?
Een vrijgezellenfeest
(die van mij is morgen vandaar)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 22 mei 2009 om 10:13
vrijdag 22 mei 2009 om 12:04
Nee klopt, maar vanwege mijn depressie en angst en paniek wilde ik het graag weten. Dan kon ik zorgen dat de dagen erom heen niet te druk waren, dat ik voldoende extra medicatie in huis had en voldoende geslapen had.
Schoonmaken
Schoonmaken
vrijdag 22 mei 2009 om 12:38
*ik heb veel hulp dus het komt vast goed. Dank je wel!*
Schoenen