Gaat nergens over...

23-09-2010 21:04 34 berichten
Vinden jullie nou ook dat die dame van die brillenreclame hiernaast een gezicht trekt of ze al uren bezig is om te proberen 1 en 1 bij elkaar op te tellen? Ik moet er elke keer naar kijken, wat is dat irritant! En dat al dagenlang!! Sorry, het werd me ineens te veel.
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie geen brillenreclame
ik zie weight watchers.
Ik zie reclame van nutricia.
Krijg nou wat... hebben we allemaal een andere versie??? Zit ik me ook nog een keer in m'n eentje te ergeren???
Ik heb Varilux, 3 beren en het logo van National Geografic in 1 blokje
hehehe, ik heb ClubMed
shit, nu weight watchers (wheee, mijn laptop vindt mij te dik!!!)
Ik heb Weight Watchers. En natuurlijk de vivakaboutervibrator... Geloof dat mijn dochter denkt dat ik stiekem zo'n ding aan het bestellen ben hierzo.
en nu zie ik Essent!
Ik zie helemaal niks...wat mis ik nu? Waar moet dat dan staan?
Keedy, rechts, boven "zoeken"
Lang leve Google, dames. Ik kan nu precies zien wie hier overgewicht heeft.
quote:gnoompje schreef op 23 september 2010 @ 21:14:

Ik heb Weight Watchers. En natuurlijk de vivakaboutervibrator... Geloof dat mijn dochter denkt dat ik stiekem zo'n ding aan het bestellen ben hierzo.Yesss, die zie ik tenminste ook! En de Autoweek (heb al een auto). Maar geen Weightwatchers, en al helemaal geen Essent (heb al stroom). Bizar!
Ooh bedoelen jullie in dat vierkant helemaal bovenaan? Daar zie ik nu ook Weight Watchers. Maar dan moet ik echt helemaal omhoop scrollen, zie die niet als ik het openingstopic lees. Ik heb een breedbeeld scherm, misschien scheelt dat
quote:Norre schreef op 23 september 2010 @ 21:18:

Lang leve Google, dames. Ik kan nu precies zien wie hier overgewicht heeft.En nu zie ik iets van ZooPlus, wat betekent dat?
quote:gnoompje schreef op 23 september 2010 @ 21:17:

Keedy, rechts, boven "zoeken"Ja, thanx, ik had 'm ondertussen gevonden. Ik lees dat wel vaker van mensen en dan denk ik huh waar hebben jullie het over. Reclame zit nl. nooit in mijn gezichtsveld omdat ik een breedbeeld heb. Gelukkig maar als ik dat zo lees :-D
quote:keedy schreef op 23 september 2010 @ 21:20:

[...]

Reclame zit nl. nooit in mijn gezichtsveld omdat ik een breedbeeld heb. Gelukkig maar als ik dat zo lees :-DDie wil ik dan ook!!!
mobiel forummen scheelt een hoop..reclame
Ook weightwatchers, en ik ben niet eens aan de lijn!

Maar daar zit wel een dame tussen die volgens mij heel nodig moet poepen... Zo'n eng samengetrokken bekkie dat een glimlach moet voorstellen..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
ik heb sinds die adblockers alleen nog maar viva-eigen reclame!

scheelt ook een hoop:D
de hele bloody tijd maar Weight Watchers.
Hyundai
en weer Weight Watchers

wisselt af hier, is dit een teken?

moet ik lijnen en een auto kopen?
en op vakantie naar Club Med?

Ik kan hier zo een hele avond mee vullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven