Geen kerstpakket
vrijdag 23 december 2016 om 18:00
.....
Ik mis het jaarlijkse kerstpakketten topic
Ik heb dit jaar een vreetpakket gehad.
Ik kan daar oprecht van genieten.
Mijn man heeft niks gekregen. Is ook niks over gezegd. Niemand heeft het erover gehad. En er was dus ook niks. En hij vindt het echt totaal not Done om erom te vragen.
Dus: geen bonus, geen eindejaarsuitkering en geen kerstpakket.
Dit is voor het eerst.
Zijn er meer werkende mensen die geen kerstpakket hebben gekregen?
Ik dacht in mijn naïviteit dat dit vrij standaard was. Blijkbaar heb ik me vergist.
(Gaat overigens om een vrij goed lopend bedrijf)
Ik mis het jaarlijkse kerstpakketten topic
Ik heb dit jaar een vreetpakket gehad.
Ik kan daar oprecht van genieten.
Mijn man heeft niks gekregen. Is ook niks over gezegd. Niemand heeft het erover gehad. En er was dus ook niks. En hij vindt het echt totaal not Done om erom te vragen.
Dus: geen bonus, geen eindejaarsuitkering en geen kerstpakket.
Dit is voor het eerst.
Zijn er meer werkende mensen die geen kerstpakket hebben gekregen?
Ik dacht in mijn naïviteit dat dit vrij standaard was. Blijkbaar heb ik me vergist.
(Gaat overigens om een vrij goed lopend bedrijf)
vrijdag 23 december 2016 om 18:10
vrijdag 23 december 2016 om 18:12
quote:Yggdrasil- schreef op 23 december 2016 @ 18:08:
[...]
Maar het is wel ongebruikelijk toch?
Wat is ongebruikelijk?
Ik heb in mijn hele werkende leven nog nooit een 13e maand of een eindejaarsbonus gekregen. Een kerstpakket meestal wel, behalve bij mijn laatste werkgever; die deed daar ook niet aan.
Mijn huidige werkgever geeft alleen de vaste krachten een pakket. Ik heb van het uitzendbureau een kerststol gekregen.
[...]
Wat is ongebruikelijk?
Ik heb in mijn hele werkende leven nog nooit een 13e maand of een eindejaarsbonus gekregen. Een kerstpakket meestal wel, behalve bij mijn laatste werkgever; die deed daar ook niet aan.
Mijn huidige werkgever geeft alleen de vaste krachten een pakket. Ik heb van het uitzendbureau een kerststol gekregen.
vrijdag 23 december 2016 om 18:13
quote:Yggdrasil- schreef op 23 december 2016 @ 18:08:
[...]
Mijn vriend trouwens ook niet. Vind t een beetje ouderwets eigenlijk!
Mijn vader heeft er wel een gekregen, maar hij werkt dan ook bij een klein bedrijf met veel medewerkers van zijn leeftijd. Mijn vriend en ik werken juist voor een jong bedrijf.
[...]
Mijn vriend trouwens ook niet. Vind t een beetje ouderwets eigenlijk!
Mijn vader heeft er wel een gekregen, maar hij werkt dan ook bij een klein bedrijf met veel medewerkers van zijn leeftijd. Mijn vriend en ik werken juist voor een jong bedrijf.