Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
weeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh ik ben jaloeoeoers !

Nee hoor lieverd, het is je van harte gegund.

Lekker genieten zou ik zeggen maar niet ál te snel je hartje verliezen.

Hé , en als ie dan ook nog van een lekker wijntje kan genieten......... *komt ie weer:*
Natuurlijk pas ik op dat ik mijn hart niet te snel verlies! Ben ook door schade en schande wijs geworden!

En ja...hij lust een lekker wijntje...

illie, wat leuk om te lezen dat je glimlacht als je aan hem denkt. Ik heb dat eigenlijk altijd als ik een sms krijg van sjarman. Zijn smsjes zijn heel vaak songteksten aangevuld met eigen materiaal. Ze toveren altijd een lach op mijn gezicht.

Red, voor jou komt er ook echt wel weer iemand langs hoor! Voor je het weet eet je weer iedere week Chinees
Waahahahahahaha ik heb al weer honger!!!!!!
Daar heb ik maar 1 antwoord op................................................................................................................
En dat is?????????

AANVALLEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN [ of niet ? ]
Nee, gewoon
Grapjas!!

Haartjes van Red staan er weer gekleurd op.

Kleur is iets anders uit gevallen dan vorige keer daar er een behoorlijk stuk van m'n haar af is.

Maar ik vínd het mooooooooooiiiiiiiiii.

Ik noem het: PORT-RED

Ach ja, zo gaat de één op z'n hond lijken en de ander.........
quote:redlock schreef op 26 maart 2008 @ 21:21:

Ik noem het: PORT-RED

jaja,

nu moét je wel ieder keer aan mij denken als je een glas port ziet.

Ik doe er gewoon alles aan om te zorgen dat je me niet vergeet zie je wel.
Dat gaat je zeker lukken zo!

Maarre...waar lijk jij inmiddels op dan?
Op dat portje natuurlijk, hahahahahaha nou ja, qua kleur dan toch.
Ga even tussen de oren kijken en dan duik ik er ook eens vroeg in vandaag.

Voor straks welterusten en wie weet tot morgen.
quote:redlock schreef op 26 maart 2008 @ 21:32:

Op dat portje natuurlijk, hahahahahaha nou ja, qua kleur dan toch. Duh! Natuurlijk! Ik ben weer eens van de trage...
waaahahahahaha Illie,

Dat heb je nu met mensen die weer enigzins een leven krijgen!!
heyyyy meiden, hoest nou?

Ik heb een nieuwe coupe, heel hip en funky. Moet wel even wennen. Tis veel korter dan normaal en met witblonde lokken in mijn haar. Maarrrrrrrr Sjarman vind het erg leuk, dus is het erg leuk.

Wat doen jullie vanaaf?
Hoi hoi,

Ik zat gister lekker onderuit gezakt naar muziek dvd's te kijken met het bekende portje.

Had al heel de dag op dit topic gekeken en toen er maar niemand kwam heb ik de moed maar opgegeven en de gezelligheid in m'n eentje gezocht, én gevonden.

Kaarsjes aan en goeie muziek op.

Tegen mezelf gezegd dat leven met een portje óók een leven is en ik daar heel tevreden mee ben.

Leuk zo'n nieuwe coupe, echt al helemaal klaar voor het voorjaar dus.

Heb gister toch nog iets mee gemaakt joh,

Ben ik de hond aan 't uitlaten komt er ineens een man naar me toe die ik al heel lang ken.

Zegt ie doodleuk:

Hé, ik heb gehoord dat je weer beschikbaar !!!! bent.

Mocht je eens zin hebben kun je me altijd bellen hoor.

Toen ik eenmaal vd schrik bekomen was kreeg ik me toch de slappe lach, echt ik kwam bijna niet meer bij.

Met tranen oven m'n gezicht van het lachen heb ik 'm vriendelijk bedankt voor 't aanbod en gezegd dat ik dacht dat dat niet nodig zou zijn daar ik eerst heel die rij mannen die voor m'n deur staan nog moet afwerken.

De blik die hij me toewierp was goud waard.
Red!!!!!

Wat een topantwoord!

Tuurlijk kan het ook gezellig in je eentje zijn. Zolang je maar genoeg drank bij de hand hebt Nee hoor, dat is echt een grapje. Ik kan het heel gezellig vinden om lekker met een simpel boekje, kaarsjes aan, kopje thee, poes naast me, op de bank te zitten. Heerlijk. Zal sjarman weer eens vragen een avondje op te hoepelen Al mis ik hem dan ook vaak wel weer. Sjarman
Red, geweldig!!! Dit moet je wel ontzettend goed doen!!

Wat een ontzettende opsteker zeg!
Echt, als ik er maar even aan denk schiet ik gewoon weer in de lach.

Stom is dat toch hè, krijg ik nou altijd te horen van dat soort onzin.

Het antwoordt was niet eens een slimme vondst van mezelf.

Mensen denken écht dat mannen voor me in de rij staan en zeggen dat dan ook zonder blikken of blozen .

Het is niet zo heel erg moeilijk om een kerel in je bed te krijgen........de moeilijkheid komt pas als ie er niet uít wil.

En die gene die je er héél graag in wilt houden weet niet hoe snel die moet wegkomen.
Ik zeg: geniet er zo lang mogelijk van!

Inderdaad...een kerel het bed in krijgen is niet zo moeilijk...de juiste kerel het bed in krijgen, dat is pas lastig!

Zo heb ik een tijdje geleden besloten geen sex meer te hebben puur voor de sex...je mag 3 keer raden wat de gevolgen zijn geweest...
pfff jullie willen niet eens het aantal mannen weten met wie ik sex heb gehad. 10tallen (maar eerder meer). Ben er niet trots op, maar zo is het wel.

zo simpel, mannen in bed krijgen. Wat dat betreft..........

Ben blij dat ik nu rustig ben en alleen sjarman nog toe laat. pfff volgens mij is het te laat voor een serieus gesprek
hahahahaha Sjar,

Wat ben je weer aan het nachtbraken geweest meid.

Illie,

Was dat het begin van de drooglegging?

Ben gister avondje wezen doorzakken bij mijn ex schoonsdochter, geweldig leuke avond gehad met de nodige biertjes. Zij rookt volop en was enorm verbaasd dat ik dat nog steeds niet doe!! Goed hè?!

Ging pas tegen 2en naar huis en was er pas even na 3en.

En dat terwijl ze zowat om de hoek woont.

Vandaag lekker rustig aan, ga morgen immers weer beginnen met werken en dinsdag bij mijn nieuwe job.

Ik heb er zin in.

Red
Laat ik nou ff 1 ding met mezelf afspreken. Niet meer forummen als ik kansloos thuis kom van een feestje Gaat weer nergens over die post van mij

Zal ik hem maar editten?
Wel nee, ben je gek!!

Waarom zou je?

Vind het knap vanje dat je nog zo duidelijk typen kon, had net zo goed zo iets kunnen staan:

oooddddddd kulkiw wikken nied eenz wetu enz enz.

Nee, laat maar lekker staan hoor meid, val ik tenminste niet steeds uit de toon met míjn flauwekul verhaaltjes { zie ander topic}

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven