Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
zaterdag 21 juni 2008 om 11:52
Hallo hallo lieverds,
Sorry dat ik het zo druk heb gehad met leven.
Ik wil jullie even een heel fijn weekend wensen en hoop dat jullie onwijs veel plezier zullen hebben.
Niet te veel drinken en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Dus meisjes, gedraag jullie!!
en van Red.
*haast zich nu mét knuppel richting Sartan*
Sorry dat ik het zo druk heb gehad met leven.
Ik wil jullie even een heel fijn weekend wensen en hoop dat jullie onwijs veel plezier zullen hebben.
Niet te veel drinken en geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Dus meisjes, gedraag jullie!!
en van Red.
*haast zich nu mét knuppel richting Sartan*
zondag 22 juni 2008 om 19:21
Nou, dat is gelukt hoor, Red!
Sjeetjemekreetje, wat was dát een leuk feest!
Vanmorgen om 11 uur waren we weer thuis en heb geslapen tot vanmiddag 4 uur...begin me nu weer een beetje mens te voelen. Heb natuurlijk geen zin om te koken, dus Chinees besteld (de echte dan, hè!).
Enne....we hebben niets gedaan wat jij ook niet zou doen, hoor!
Sjeetjemekreetje, wat was dát een leuk feest!
Vanmorgen om 11 uur waren we weer thuis en heb geslapen tot vanmiddag 4 uur...begin me nu weer een beetje mens te voelen. Heb natuurlijk geen zin om te koken, dus Chinees besteld (de echte dan, hè!).
zondag 22 juni 2008 om 22:58
quote:ildiko schreef op 22 juni 2008 @ 19:21:
. Heb natuurlijk geen zin om te koken, dus Chinees besteld (de echte dan, hè!).
*slokje bier dat Red net nam druipt nu van het beeldscherm af*
Geweldig om te horen dat jullie 't zo leuk hebben gehad lieverd.
Kan me goed voorstellen dat je iet wat versleten was bij thuiskomst.
Heb het vermoeden dat zowel jij als Sjar nu al lekker in jullie mandje liggen.
Ik zit nog ff aan een biertje, vriend is net gaan werken en ik heb nog helemaal geen slaap.
Neem dus maar lekker een slaapmutsje terwijl ik nog ff het forum afstruin.
Morgen weer vroeg op dus heel laat zal ik het niet maken.
van Red.
. Heb natuurlijk geen zin om te koken, dus Chinees besteld (de echte dan, hè!).
*slokje bier dat Red net nam druipt nu van het beeldscherm af*
Geweldig om te horen dat jullie 't zo leuk hebben gehad lieverd.
Kan me goed voorstellen dat je iet wat versleten was bij thuiskomst.
Heb het vermoeden dat zowel jij als Sjar nu al lekker in jullie mandje liggen.
Ik zit nog ff aan een biertje, vriend is net gaan werken en ik heb nog helemaal geen slaap.
Neem dus maar lekker een slaapmutsje terwijl ik nog ff het forum afstruin.
Morgen weer vroeg op dus heel laat zal ik het niet maken.
van Red.
maandag 23 juni 2008 om 10:06
Was inderdaad onwijs gaaf! Volgende keer doe ik weer mee!
Ik ben gistermiddag/avond een paar uurtjes opgeweest en heb vervolgens 11 uur geslapen (en echt in cóma!)...heb nu nog steeds het gevoel dat mijn ogen soort van 'dichtgeplakt' zitten, maar dat kan ook komen van het vele slapen...
Dit soort feestjes kan ik dus eigenlijk niet doen als ik op maandag de hele dag voor de klas moet staan...gelukkig hoef ik nu pas om 11 uur op school te zijn en heb ik alleen een paar vergaderingen...waar ik dus ook géén zin in heb...heb alleen nog maar zin in léuke dingen...
Ik ben gistermiddag/avond een paar uurtjes opgeweest en heb vervolgens 11 uur geslapen (en echt in cóma!)...heb nu nog steeds het gevoel dat mijn ogen soort van 'dichtgeplakt' zitten, maar dat kan ook komen van het vele slapen...
Dit soort feestjes kan ik dus eigenlijk niet doen als ik op maandag de hele dag voor de klas moet staan...gelukkig hoef ik nu pas om 11 uur op school te zijn en heb ik alleen een paar vergaderingen...waar ik dus ook géén zin in heb...heb alleen nog maar zin in léuke dingen...
maandag 23 juni 2008 om 16:14
Snipperdagjes bestaan helaas niet in mijn vak...
Maarrrr....mijn ogen zijn inmiddels open (dat werd tijd!) en ik heb vandaag lekker melig lopen doen tijdens de vergaderingen...was wel leuk dus! Ik kwam er vanmiddag achter dat ik vanavond ook nog een etentje heb met collega's...
Verder dacht ik dat we morgen een diplomauitreiking hadden, maar dat blijkt woensdag te zijn...
Laten we zeggen...ik ben er lekker bij...NOT!
Maarrrr....mijn ogen zijn inmiddels open (dat werd tijd!) en ik heb vandaag lekker melig lopen doen tijdens de vergaderingen...was wel leuk dus! Ik kwam er vanmiddag achter dat ik vanavond ook nog een etentje heb met collega's...
Verder dacht ik dat we morgen een diplomauitreiking hadden, maar dat blijkt woensdag te zijn...
Laten we zeggen...ik ben er lekker bij...NOT!
maandag 23 juni 2008 om 23:30
Hihi...leuk om te horen! Ik vond Anouk ook erg leuk!Lotje ook trouwens!
'k weet niet of ik Dance Valley zo leuk ga vinden...lijkt me nogal massaal. Maar gaat Anoukje ook naar Wooferland misschien?
Héééél misschien ga ik trouwens wel naar Mysteryland, hoewel dat me ook een stuk minder trekt dan Wooferland...
'k weet niet of ik Dance Valley zo leuk ga vinden...lijkt me nogal massaal. Maar gaat Anoukje ook naar Wooferland misschien?
Héééél misschien ga ik trouwens wel naar Mysteryland, hoewel dat me ook een stuk minder trekt dan Wooferland...
woensdag 25 juni 2008 om 10:54
hallo hallo,
Jeetje, wat hebben we t toch druk met leven!!
En leuk om te weten dat jullie aan t feesten blijven, je moet toch wát met al die vrije tijd hè?!
Illie,
Ik ga ook een aototje kopen.
Mensen waar ik het van koop moeten nog even op hun auto wachten en dan kan ik hem ophalen.
Ben er nu al helemaal blij mee.
Centjes van de belasting komen er ook aan dus das helemaal lekker.
van Red.
Jeetje, wat hebben we t toch druk met leven!!
En leuk om te weten dat jullie aan t feesten blijven, je moet toch wát met al die vrije tijd hè?!
Illie,
Ik ga ook een aototje kopen.
Mensen waar ik het van koop moeten nog even op hun auto wachten en dan kan ik hem ophalen.
Ben er nu al helemaal blij mee.
Centjes van de belasting komen er ook aan dus das helemaal lekker.
van Red.
donderdag 26 juni 2008 om 09:48
Red, gefeliciteerd met je autootje! Leuk joh! Wat voor één wordt het?
Ik ben de afgelopen dagen erg uithuizig geweest door leuke dingen èn werk.
Nu volgen er minder leuke dingen...
Gisteren nieuws gekregen dat de vader van een vriendin vrij plotseling is overleden. Vanmiddag, na mijn werk, rij ik dus naar mijn oude woonplaats. Vanavond is er afscheid gepland en morgen de begrafenis.
Ik ben nu nog een beetje beduusd, maar dat komt wel goed...waarschijnlijk ben ik vandaag en morgen dus weinig op het forum te vinden...
Liefs,
illie
Ik ben de afgelopen dagen erg uithuizig geweest door leuke dingen èn werk.
Nu volgen er minder leuke dingen...
Gisteren nieuws gekregen dat de vader van een vriendin vrij plotseling is overleden. Vanmiddag, na mijn werk, rij ik dus naar mijn oude woonplaats. Vanavond is er afscheid gepland en morgen de begrafenis.
Ik ben nu nog een beetje beduusd, maar dat komt wel goed...waarschijnlijk ben ik vandaag en morgen dus weinig op het forum te vinden...
Liefs,
illie