Gepasseerd voelen...

25-05-2017 20:24 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opzich begrijpelijk dat als schoonmoeder en schoonzus wat samen afspreken, zij mij niet direct ook hoeven uit te nodigen. Geen probleem. Gaat andersom ook zo.

Maar als onze mannen iets gezamenlijks gaan doen met zn 3tjes, die van mij ook, en zij spreken af om gezellig dat moment aan te grijpen om met zn 2 tjes een dagje uit te gaan, en vragen mij niet...... 😕

Vind ik wel bijzonder. Ik voel me gepasseerd dus.
En is helaas niet de eerste keer.
Heb het ook al eens bespreekbaar gemaakt.

Herkenbaar? Tips? 😘
Maar waarom voel je je gepasseerd? Omdat schoonmoeder en schoonzus iets gaan doen op de dag dat de mannen ook wat gaan doen? Waarom vind je het horen dat als ze dat willen dat ze jou ook hadden moeten uitnodigen? Dit kwam kennelijk zo uit, tja dat het misschien beter uit komt dan het weekend er na als de mannen ook thuis zijn lijkt me niet gek. Waarom vind jij het buitensluiten als zij niet gelijk vinden dat jij er ook hij hoort om die dag perse iets te gaan doen? Waarom zou je op de 'mannendag' niet alleen met schoonmoeder iets kunnen doen zonder dat dat gelijk negatief is voor de schoonzus?

En als het vaker voor komt dat de mannen wat samen gaan doen en de rest thuis blijft waarom heb je dan die keren niet voorgesteld om wat te gaan doen?
Jahoor. Ik herken het zeker maar ik vind het knap dat je je er nog druk om kan maken. Ik word ook niet leuk genoeg bevonden door familie en ik accepteer het. Ik ben gewoon niet leuk genoeg voor ze. Het zijn dan ook wel hele bijzondere mensen en ik maar een beetje gewoontjes. Ik vertel geen leuke verhalen, kijk geen series, ben niet bezig met mijn uiterlijk, vindt winkelen onzinnig en leeg en maak kritische opmerkingen. Blegh vervelend mens ben ik he.

Dus blijf ik lekker thuis als de rest de hort op gaat. Doei! Ga maar weer een jurkje kopen om je bestaan wat minder leeg te maken. Misschien kun je wat make-up opeten, dan word je ook mooi van binnen. Ik deed het ook hoor, mensen buitensluiten omdat ze niet leuk genoeg zijn, toen ik 4 was in de zandbak.

Je hebt leuke mensen. En. Je hebt niet leuke mensen. Join de niet leuke mensen club! Ik zit er ook in en het bevalt me prima. Ik hoef nooit mee naar vervelende bijeenkomsten of uitjes of vieringen want ik ben Niet Leuk. Ik denk dat ik het op mijn voorhoofd laat tattoeren, dan zijn anderen vast gewaarschuwd.

Met mij kun je geen leuke tijd doorbrengen, ik maak continue sarcastische grapjes en heb eigenlijk nog nooit een schoonheidssalon van binnen gezien. Ik heb een mening over iedereen en alles en vertel die ook nog, en die mening wijkt ook nog eens meestal af van de rest. Pfff. Ik moet het maar met mezelf doen he. Het is wat. Ik denk dat ik in therapie ga, om leuker te worden. Heb je die? Ik ga me NU inschrijven. Jeetje je zult maar familie van me zijn, wat een sof!

:proud:
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
O ja. Gebruik het in je voordeel. Als ze je vragen: heb je nog een kadootje voor mijn verjaardag? Zeg je, nee joh, ik ben Niet Leuk. Ik doe niet aan kadootjes geven. Dat doen Niet Leuke mensen niet. Daar heb je he-le-maal niks aan. Of, als ze je vragen, wil je Jan een lift geven? Zeg je, nee joh, mijn auto is Niet Leuk genoeg. En dan moet je zeker een half uur met mij in een auto zitten. Daar wil ik je voor behoeden hoor. Zometeen heb je nog traumaverwerking nodig na dat ritje. Weet je wel hoe ont-zettend Niet Leuk ik ben?

:rofl:
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Hahaha Ginkgo :-)
Je gebruikt in elk geval een gezonde dosis zelfspot.

Inmiddels kwam er iets tussen en ging het uitje van schoonmoeder en schoonzus sowieso niet door.
En inmiddels maak ik me er ook al heel wat minder druk om.

Lekker genieten van de zon :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven